Stránka 1 z 1

MSI GX620X - nový hdd

Napsal: 16 říj 2009 21:15
od iksdefm
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat,
jelikož absolutně nevím,
neorientuji se,
kde si mohu koupit nový hdd do tohoto typu ntb ?

Jelikož jsem někde ztratil účtenku,
na reklamaci to tedy nepošlu, by mě vyfakovali kreténi od MSI,
5 měsícu a celý hdd odešel.

Poprosím o přesné linky.

Děkuji

Napsal: 16 říj 2009 21:58
od MaTToS
k reklamacii nepotrebujes uctenku, zavolaj do servisu MSI a nadiktuj im seriove cislo , overia ti ci je v zaruke a ak ano tak by ti mali poslat aj bezplatne kuriera ktory notebook zobere do servisu ak ho nemas niekde v okoli bydliska a pod., taktiez po oprave ti ho vrati,
myslim si ze to nieje tak stary notebook aby bol pozaruke, takze len najdi servis a zavolaj si tam, seriove cislo najdes na krabicy alebo pod baterkou prip. na spodnej strane notebooku malo by vyzerat takto :

GX620X-012CZK08090000123 proste zhruba taketo volaco hladaj a to potom nadiktuj aj servisu -

Napsal: 17 říj 2009 15:17
od genius
zavolej si na infolinku 800 10 10 10 a oni ti reknou co a jak s reklamaci a ze nemas uctenku nerikej staci seriové číslo :twisted:

servis

Napsal: 17 říj 2009 21:25
od Silly
zdravim, reklamoval som notebook kvoli harddisku... bol som ho osobne predat do swiss servisneho strediska v bratislave, kde si odomna vyziadala fakturu o zaplateni. swisshp.sk je autorizovany servis znacky MSI... klikni na web, v kontaktoch najdes telefonne cislo a isto ti ochotne poradia co v pripade ak nemas doklad o zaplateni... tiez je dolezite seriove cislo, podla toho ti urcia zaruku... neboj sa tam zavolat...

Napsal: 17 říj 2009 22:08
od iksdefm
genius: Zkusím.
Silly: Určitě budu volat na slovenské číslo.

Napsal: 18 říj 2009 22:24
od kasper
od jakeho obchdou si to kupoval na nekterych webech se daji faktury znovu vytsknout

slovensko

Napsal: 23 říj 2009 12:55
od Silly
iksdefm: ty mozno nie, ale ostatni zo slovenska, co maju podobny problem, urcite ano... Smile)

Napsal: 23 říj 2009 17:33
od iksdefm
kasper: Mironet"."cz

EDIT:
Takže chci poděkovat všem, kteří se aktivně zapojili do této témy.
Dnes jsem si otipoval heslo na mironet, vytiskl potřebné materiály,
zvedl telefon zavolal na 800101010, chytl příjemného operátora.
Který nechtěl ani seriové číslo nic.

Již zítra si človíček z PPL přijede pro můj ntb.
Ještě jednou děkuji.