Stránka 1 z 1
záruční servis MSI
Napsal: 04 dub 2010 20:21
od mira65
Co je pravdy prosím, že záruční opravy MSI provádí jen polský servis?
Napsal: 04 dub 2010 21:10
od kasper
ano je msi přesunula česky servis do Polska což je pro někoho dobře pro někoho ne
jinak pokud máš problém s svým notebookem msi můžeš kontaktovat servis na emailu nebo na tel : 800 142 571
service.cz@msi-polska.pl
tady je odkaz na objednaní svozu a převozu do polska
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx nahoře jak je select your location tak vyber czech republic
Napsal: 04 dub 2010 21:45
od mira65
díky za info, předám
Napsal: 04 dub 2010 22:27
od MaTToS
Aj pre slovenskych zakaznikov bol servis presmerovany do polska a uz som tam jeden notebook posielal a mozem povedat ze spokojnost , 5 prac. dni trvala oprava cize 9 dni trvalo kym sa mi notebook vratil odo dna kedy som ho do ruk dal kurierovy bol tam jeden vikend vtom a 2 dni cistej cesty do a z polska, notebook dosiel funkcny, vycisteny, dokonca vymenili samy odseba prasknuty kryt LCDcka nasledkom padu na vrchnej strane takze som to do popisu zavady ani nedaval lebo to bolo spôsobene uzivatelom - notes uz dva mesiace funguje takze zatial to vyzera dobre . A teda menili zakladovku - neslo to zapnut .
Akurat ze ja som tu reklamaciu nahlasoval na
www.sil.cz , teda konkretne som zavolal do SIL ktory v january este robil tuto sluzbu pre MSI neviem ci stale robi ale myslim ze ano .
Napsal: 04 dub 2010 23:02
od kasper
pro SK plati toto
Tel 0 800 004 803
service.sk@msi-polska.pl
a pro formulář na vyzvednutí platí
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
jen v sekect your localition vybereš Slovensko je nahoře před nama mi jsme poslední
Napsal: 05 dub 2010 03:46
od lukycrust
hlavne neviem prečo si to nenapísal do rozbehnutej témy
servis MSI,ale zakladáš novú tému...
Informace o novém servisním místě a jak ho kontaktovat
Napsal: 09 dub 2010 15:11
od lulolu
Napsal: 09 dub 2010 16:45
od MaTToS
Napsal: 01 srp 2010 00:55
od fujara
Krásný článek, to jsou odporníci co mě to budou opravovat?
záruka
Napsal: 16 úno 2011 18:10
od ondrautk
čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.
Re: záruka
Napsal: 19 úno 2011 09:26
od sapuszchkyn
ondrautk píše:čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.
Sežeň si Warranty Sticker
a máš to
Napsal: 19 úno 2011 09:52
od patricius
Myslíš že je jedno aky typ nálepky tam bude ? Podľa mňa asi nie, no neviem.
Každopádne napíš do servisu, že máš poškodený hdd a aj poškodený warranty sticker a či ti to opravia v rámci záruky.
Ja som tak trošku poškodil hdd a vymenili mi ho ako nič - síce za inú značku ale vymenili.
Napsal: 19 úno 2011 14:07
od sapuszchkyn
patricius píše:Myslíš že je jedno aky typ nálepky tam bude ? Podľa mňa asi nie, no neviem.
Nemyslím si že je jedno jaká nálepka tam bude jenom říkám že jak na to koukám tak celkové náklady na výrobu jednoho jsou asi 2 kč
úplně toho stejnýho. Jinak samozřejmě souhlasím s kolegou nahoře. Mě poslali z reklamace notes s poškozeným warranty stickerem a když jsem jim tam ten ntb po nějakým čase posílal zase tak žádnej problém nebyl ....
Re: záruka
Napsal: 19 úno 2011 15:44
od S.h.I.t.
ondrautk píše:čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.
pokud ti jde o přelepku "Waranty void if removed" tak buď v klidu... v ČR právní řád nezná nic takového, takže to nemůže být ani vyžadováno. Efekt by to mělou pouze u nějaké nadstabsartní záruky.
No
Napsal: 20 úno 2011 00:42
od drk22
To sice nezná, ale zato může prodejce/servis tvrdit, že došlo k poškození vlivem neodborného zásahu. Ty se pak sice můžeš soudit, ale to se ti obvykle jaksi nevyplatí (trvá to dlouho a s nejistým výsledkem, stojí to hafo peněz). V reálu je prostě důležité, jak se daný servis k podobným problémům staví, nakolik je seriozní.