Cafte,
viem ze sa to tu riesilo, ale aj tak sa chcem opytat ci toto
mam dat reklamovat a ci mi to vobec uznaju...moj notebook ma rok aj 4 mesiace - kupeny v Ageme, no najviac sa bojim toho, ze mi ho vratia doskriabany a aj ako tu niekto spominal s vymenenymi gumickami (resp. bez gumiciek-noziciek), lebo sa o neho dost staram...Diky za rady
MSI GX720 - prasklina na LCD
Kontaktuj servis a domluv se s nimi (kdyžtak jim pošli foto). Jestli je to závada více kusů a chodí jim to tak, uznají ti to, jinak bych s tím moc nepočítal.
Mám pocit, že některým MSI něco totiž praskalo a vědělo se o tom, nevím ale, v jakém konkrétní místě.
Mám pocit, že některým MSI něco totiž praskalo a vědělo se o tom, nevím ale, v jakém konkrétní místě.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Ako som pisal v predchadzajucom prispevku skusil som dat notebook na reklamacku...poslal som ho tam 26.5. a 1.6. mi napisali mail, ze zasielku dostali...do reklamacnej spravy som uviedol "nefunkcna webka (ta mi nefungovala po 2 mesiacoch pouzivania), po pretaktovani cez Turbo vyhodi bluescreen, a samozrejme prasknuty kryt LCD" a prilozil som aj foto...oprava trvala do dvoch tyzdnov a 11.6. mi ho priniesol kurier domov...po rozbaleni som ho poriadne poobzeral a cuduj sa svete ziadny skriabanec, pekne vycisteny a zabaleny ...no jedina vec co ma trosku stve je, ze mi chyba jedna zadna gumena nozicka, no tu som si vyrezal z hrubej gumy a nalepil do otvoru...v sprievodnom liste mi napisali ze bol meneny kryt LCD, procesor + ventilator, RAMky, HDD a flashli bios...neviem ci mam tomu vsetkemu verit, ale notebook je v poriadku a fici jak hodinky (musim si zaklopat:)...takze celkom spokojnost so servisom MSI (ale priznam si ze vsetko ma nejake neduhy)...takze ak by niekto mal nieco (hlavne co sa tyka prasknuteho krytu LCD) v zarucnej lehote, tak doporucujem ihned kontaktovat servis...vybavia to vcelku rychlo...
MSI GX720
Na tie nozicky pozor aby boli rovnako hrube. ked je jedna vizsie alebo nebodaj chyba, tak sa presne do oblasti pantov dostavaju naviac sily co tam nemaju co robit a vtedy moze ten plast prasknut. Ja som jednu stratil, tak som preistotu vymenil obe.
Inac pekne vyreklamovane. kiez by to bolo pravidlom ze to takto vzdy dopadne
Inac pekne vyreklamovane. kiez by to bolo pravidlom ze to takto vzdy dopadne
xheretic píše:Presne s timhle problemem a jeste hucicim vetrakem posilal bratr svoje MSI do servisu...po navratu vetrak je opraven, ale na tuhle prasklinu zapomneli, respektive se na to vykaslali.
Ked ho mas este v zaruke, okamzite im ho tam posli. Pri vyplnovani ich reklamacneho formularu priloz aj fotku praskliny. Ja som prilozil konkretne fotku co je vyssie, potom odpisali ze reklamaciu prijmu a poslali mi UPS Label s ciarovym kodom.
MSI GX720
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů