Stránka 1 z 1

MSI GX720 - prasklina na LCD

Napsal: 13 kvě 2010 22:13
od Kyselinka
Cafte,
viem ze sa to tu riesilo, ale aj tak sa chcem opytat ci toto
Obrázek
mam dat reklamovat a ci mi to vobec uznaju...moj notebook ma rok aj 4 mesiace - kupeny v Ageme, no najviac sa bojim toho, ze mi ho vratia doskriabany a aj ako tu niekto spominal s vymenenymi gumickami (resp. bez gumiciek-noziciek), lebo sa o neho dost staram...Diky za rady

Napsal: 13 kvě 2010 22:20
od alfah4ns
Kontaktuj servis a domluv se s nimi (kdyžtak jim pošli foto). Jestli je to závada více kusů a chodí jim to tak, uznají ti to, jinak bych s tím moc nepočítal.
Mám pocit, že některým MSI něco totiž praskalo a vědělo se o tom, nevím ale, v jakém konkrétní místě.

Napsal: 14 kvě 2010 12:27
od Weny93
Mam stejny problem, ale na obou stranach ... Ted jen cekam az mi bracha domluvi reklamaci ...

Napsal: 12 čer 2010 17:26
od Kyselinka
Ako som pisal v predchadzajucom prispevku skusil som dat notebook na reklamacku...poslal som ho tam 26.5. a 1.6. mi napisali mail, ze zasielku dostali...do reklamacnej spravy som uviedol "nefunkcna webka (ta mi nefungovala po 2 mesiacoch pouzivania), po pretaktovani cez Turbo vyhodi bluescreen, a samozrejme prasknuty kryt LCD" a prilozil som aj foto...oprava trvala do dvoch tyzdnov a 11.6. mi ho priniesol kurier domov...po rozbaleni som ho poriadne poobzeral a cuduj sa svete ziadny skriabanec, pekne vycisteny a zabaleny :)...no jedina vec co ma trosku stve je, ze mi chyba jedna zadna gumena nozicka, no tu som si vyrezal z hrubej gumy a nalepil do otvoru...v sprievodnom liste mi napisali ze bol meneny kryt LCD, procesor + ventilator, RAMky, HDD a flashli bios...neviem ci mam tomu vsetkemu verit, ale notebook je v poriadku a fici jak hodinky (musim si zaklopat:)...takze celkom spokojnost so servisom MSI (ale priznam si ze vsetko ma nejake neduhy)...takze ak by niekto mal nieco (hlavne co sa tyka prasknuteho krytu LCD) v zarucnej lehote, tak doporucujem ihned kontaktovat servis...vybavia to vcelku rychlo...

Napsal: 08 črc 2010 14:31
od Tominator
Na tie nozicky pozor aby boli rovnako hrube. ked je jedna vizsie alebo nebodaj chyba, tak sa presne do oblasti pantov dostavaju naviac sily co tam nemaju co robit a vtedy moze ten plast prasknut. Ja som jednu stratil, tak som preistotu vymenil obe. :wink:

Inac pekne vyreklamovane. kiez by to bolo pravidlom ze to takto vzdy dopadne :)

Napsal: 05 lis 2010 00:02
od honzin22
I jaá mam stejný problém, akorát jsem se rozhodl žepo záruční době to vyzkouším nějak opravit.

Napsal: 05 lis 2010 11:36
od Kyselinka
honzin22 píše:I jaá mam stejný problém, akorát jsem se rozhodl žepo záruční době to vyzkouším nějak opravit.

Ak to mas v zaruke, tak to tam posli a mas pokoj.

Napsal: 06 lis 2010 15:13
od xheretic
Presne s timhle problemem a jeste hucicim vetrakem posilal bratr svoje MSI do servisu...po navratu vetrak je opraven, ale na tuhle prasklinu zapomneli, respektive se na to vykaslali.

Napsal: 03 pro 2010 11:47
od Kyselinka
xheretic píše:Presne s timhle problemem a jeste hucicim vetrakem posilal bratr svoje MSI do servisu...po navratu vetrak je opraven, ale na tuhle prasklinu zapomneli, respektive se na to vykaslali.

Ked ho mas este v zaruke, okamzite im ho tam posli. Pri vyplnovani ich reklamacneho formularu priloz aj fotku praskliny. Ja som prilozil konkretne fotku co je vyssie, potom odpisali ze reklamaciu prijmu a poslali mi UPS Label s ciarovym kodom.