Stránka 1 z 1

Problém s MSI GX640

Napsal: 25 zář 2010 21:19
od sapuszchkyn
Dobrý den,
v srpnu sem si koupil tento notebook MSI GX640 po tom co mi ho dovezli domů jsem zjistil že je vadná síťovka no prostě strčil sem tam síťovej kabel a nic. Tak sem to donesl do nejbližšího IT servisu kde sem jim to popsal on se na tu síťovku z venku koukl a řekl že tam něco chybí, že to mám poslat na reklamaci. Tak sem taky udělal. Odvezli mo notes do Polska závadu uznali a "opravili". Jakmile mi notes přišel domů postavil jsem ho na stůl a zmáčkl POWER a nic :D byl to šok. Zkusil jsem to ještě několikrát a po asi 2 minutách naběhl. V servisním listu bylo že vyměnili základní desku. Nicméně síťovka na tom byla úplně stejně :D ani ťuk. Navíc ještě ten problém se zapínáním. Pokud je notebook pouze na baterii nedá se zapnout vůbec. Pokud je kabelu zapne se, ale čas který to trvá než se po zmáčknutí tlačítka power začne něco dít se stále prodlužuje. K dnešnímu dni je to asi 10 minut . Takže objednávám už druhou reklamaci a chtěl jsem se zeptat pokud nebudu chtít aby mi ten notebook vyměnili za novej kus ale aby mi vrátili prachy musím to napsat do záznamu o vadě nebo jak ? Protože jsemse dočetl že pokud mi to vyměnijou za novej kus tak se počítá záruka zasejc od začátku a všechny závady se mažou že ? No a to já bych právě nechtěl . Chci vrátit chechtáky. Já to totiž vůbec neřeším s firmou od který sem to koupil ale řeším to přímo přes servis MSI v Polsku že jo. Tak mi někdo napiště co s tím. MSI už nechcu. ( vzhledem k poruchovosti a šikovnosti polských techniků )

Napsal: 26 zář 2010 11:01
od kasper
nic s tím neuděláš až při 3 stejných a 4 různých závadách můžeš žádat vracení peněz nebo výměnu kus za kus.

kdyby ten notebook měl problémy už při dodání můžeš do 14 dnu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu

jinak můžeš jsem hodit screen toho protokolu a taky screen síťovky
jinak bych napsal ostrý email do servisu tady najdeš email
http://cz.msi.eu/servis/servis.html

Napsal: 26 zář 2010 14:36
od drk22
Kasper: to si psal v angličtině a prohnal přes automatický překladač, nebo si se zrovna vrátil z knajpy? :0)

sapuszkyn: Pokud ti to nejelo hned po dodání, moh si to vrátit a chtít prachy nebo novej kus. Teď už to xce jen pevný nervy a důrazně sprdnout servis...

Napsal: 26 zář 2010 15:01
od kasper
drk22 píše:Kasper: to si psal v angličtině a prohnal přes automatický překladač, nebo si se zrovna vrátil z knajpy? :0)

sapuszkyn: Pokud ti to nejelo hned po dodání, moh si to vrátit a chtít prachy nebo novej kus. Teď už to xce jen pevný nervy a důrazně sprdnout servis...


ta automatická oprava pravopisu v opeře mě někdy zklame :)

Napsal: 10 říj 2010 22:38
od sapuszchkyn
drk22 píše:Pokud ti to nejelo hned po dodání, moh si to vrátit a chtít prachy nebo novej kus. Teď už to xce jen pevný nervy a důrazně sprdnout servis...
No po dodání nejela jenom ta síťovka notb byl jinak naprosto ok. Až po "opravě" síťovky v jejich servisu se to začlo s**t.

Napsal: 14 říj 2010 19:46
od sapuszchkyn
takže dneska mi notes došel. Konečně a všechno spravili doufám že už napořád. Opravdu sem nečekal že to pojede ale překvapili mě.

Napsal: 15 říj 2010 11:47
od kasper
sapuszchkyn píše:takže dneska mi notes došel. Konečně a všechno spravili doufám že už napořád. Opravdu sem nečekal že to pojede ale překvapili mě.


vyměnili ti desku nebo co si měl vlastně v protokolu ?

Napsal: 18 říj 2010 14:47
od sapuszchkyn
kasper píše:
sapuszchkyn píše:takže dneska mi notes došel. Konečně a všechno spravili doufám že už napořád. Opravdu sem nečekal že to pojede ale překvapili mě.


vyměnili ti desku nebo co si měl vlastně v protokolu ?
No mám tam že zase vyměnili Motherboard. Takže prostě se zdá že tak řeší všechno :D něco nejde hoděj tam novou základovku. Ale musím říct že už je to tejden a zatím všechno šlape jak hodinky. Zapínání jede. Síťovka jede.