Je to na záruční reklamaci nebo ne?
Napsal: 20 úno 2011 17:42
Zdravím, potřeboval bych poradit. Vlastním notebook MSI GT725 a mám pár drobných závad, které bych chtěl reklamovat, ale nejsem si jistý, zda mi to uznají jako záruční opravy, tady jsou:
1) šasi se skládá z kovových částí a ty při zapojení ntb do zásuvky při doteku lehce probíjí (lehké mravenčení při pohybu prsty po víku i po ploše pod klávesnicí
2) materiál kontaktní plochy touchpadu je po roce a půl používání jakoby ošoupaný uprostřed, což se projevuje horším klouzání prstů po povrchu než u původního stavu povrchu, který je podél okrajů touchpadu
3) displej už od nákupu přístroje nedokáže v některých případech regulérně zobrazit barvy lidského těla, pozoruji to občas u videí (kvalitních), kdy příliš světlý záběr lidské pokožky se rozmazává, něco jako perleťový efekt u ryb
4) grafická karta při zapnutí grafické aplikace rthdribl začne jemně bzučet
5) při obnovení notebooku do továrního nastavení (system restore) se po nainstalování Windows Vista stále dokola restartuje, dokud se mi nepodaří rychle odebrat příkaz restart ze Start - Startup
6) Síťový adaptér připojení k místní síti má problémy s připojením k síti a k internetu přes kabel: ntb používám na 3 místech, doma po připojení síťového kabelu síťovka nereaguje a tvrdí, že není připojen, podaří se mi připojit k internetu opakovanými restarty systému, opravami připojení, vytahováním, zasouváním kabelu a někdy se to podaří po 5 minutách, někdy po 30min... Přitom k této síti se připojují dva jiné notebooky bez jakýchkoli problémů... Na ubytovně nemám větší problém, jen musím případně ntb restartovat, aby se připojil k internetu. V práci je to trochu lepší než u situace doma - identifikuje síť, ale zůstane neidentifikována, je potřeba opakovaně restartovat a vysouvat/zasouvat kabel, někdy se připojí, ale rychlost internetu je značně omezena oproti skutečné rychlosti...
Moc díky za užitečné rady...
1) šasi se skládá z kovových částí a ty při zapojení ntb do zásuvky při doteku lehce probíjí (lehké mravenčení při pohybu prsty po víku i po ploše pod klávesnicí
2) materiál kontaktní plochy touchpadu je po roce a půl používání jakoby ošoupaný uprostřed, což se projevuje horším klouzání prstů po povrchu než u původního stavu povrchu, který je podél okrajů touchpadu
3) displej už od nákupu přístroje nedokáže v některých případech regulérně zobrazit barvy lidského těla, pozoruji to občas u videí (kvalitních), kdy příliš světlý záběr lidské pokožky se rozmazává, něco jako perleťový efekt u ryb
4) grafická karta při zapnutí grafické aplikace rthdribl začne jemně bzučet
5) při obnovení notebooku do továrního nastavení (system restore) se po nainstalování Windows Vista stále dokola restartuje, dokud se mi nepodaří rychle odebrat příkaz restart ze Start - Startup
6) Síťový adaptér připojení k místní síti má problémy s připojením k síti a k internetu přes kabel: ntb používám na 3 místech, doma po připojení síťového kabelu síťovka nereaguje a tvrdí, že není připojen, podaří se mi připojit k internetu opakovanými restarty systému, opravami připojení, vytahováním, zasouváním kabelu a někdy se to podaří po 5 minutách, někdy po 30min... Přitom k této síti se připojují dva jiné notebooky bez jakýchkoli problémů... Na ubytovně nemám větší problém, jen musím případně ntb restartovat, aby se připojil k internetu. V práci je to trochu lepší než u situace doma - identifikuje síť, ale zůstane neidentifikována, je potřeba opakovaně restartovat a vysouvat/zasouvat kabel, někdy se připojí, ale rychlost internetu je značně omezena oproti skutečné rychlosti...
Moc díky za užitečné rady...