Stránka 2 z 2

Napsal: 04 zář 2012 12:42
od kasper
i o takových přepadech jsem u msi slyšel ,ale není to určitě pravidlem
jinak se podávejte do online reklamaci http://rma3.msi.com.tw/RMA_Portal_Custo ... fault.aspx zvolte "end user " a českou republiku pak stačí zadat mail a uvidíte co s tím je nebo ještě napište sem
marzenadiuwe@msi.com pokud o ten notebook jinak bych to udělal jak píšou ostatní počkal a žádal peníze

Napsal: 04 zář 2012 15:47
od raidik
jojo, stane se. Zkuste ten online stav reklamace a pokud je to více jak 30dní a jste si jistá, že nikdo nijak nereagoval (mail ve spamu, špatně zadaný kontakt a podobně), můžete si nechat vrátit peníze v plné výši. Což po roce a půl taky není špatný

Napsal: 10 zář 2012 13:19
od Katarina78
orgasmic píše:Ze zakona maji na opravu a dodani zpet 30 dni od podani reklamace.
Jestli to prekroci jen o pul dne, tak si nech vratit penize.


Nikdy jsem nic nereklamovala, stačí to napsat mailem, nebo to musím poslat oficiálně poštou? Jsem pěkně naštvaná, první reklamovaná věc a hned takovýhle problémy, to nemluvím o tom, že jsem už přes měsíc bez kompu:-(
Poraďte prosím s reklamací. Díky

Napsal: 10 zář 2012 13:26
od Katarina78
raidik píše:jojo, stane se. Zkuste ten online stav reklamace a pokud je to více jak 30dní a jste si jistá, že nikdo nijak nereagoval (mail ve spamu, špatně zadaný kontakt a podobně), můžete si nechat vrátit peníze v plné výši. Což po roce a půl taky není špatný


já tam akorát psala minulý týden, jak moje reklamace probíhá a oni mi oznámili, že v pondělí poslali NTB z jejich servisu, takže jen čekají až jim dojde k nim, tedy tam co jsem ho kupovala a pak mi ho pošlou. Už je to zase týden a dnes i měsíc a jeden den po uznání reklamace z jejich strany, nepočítám ten týden, kdy jim to tam šlo:-(
na tom online stavu nic není, prý špatné údaje:-(

Napsal: 10 zář 2012 13:34
od orgasmic
Tak odstup od smlouvy a chtej vratit penize.

Napsal: 10 zář 2012 13:35
od Katarina78
Katarina78 píše:
raidik píše:jojo, stane se. Zkuste ten online stav reklamace a pokud je to více jak 30dní a jste si jistá, že nikdo nijak nereagoval (mail ve spamu, špatně zadaný kontakt a podobně), můžete si nechat vrátit peníze v plné výši. Což po roce a půl taky není špatný


já tam akorát psala minulý týden, jak moje reklamace probíhá a oni mi oznámili, že v pondělí poslali NTB z jejich servisu, takže jen čekají až jim dojde k nim, tedy tam co jsem ho kupovala a pak mi ho pošlou. Už je to zase týden a dnes i měsíc a jeden den po uznání reklamace z jejich strany, nepočítám ten týden, kdy jim to tam šlo:-(
na tom online stavu nic není, prý špatné údaje:-(


tedy myslím, že už ho tam opravdu nemají, v servisu, ale co jim tak dlouho trvá na poslání? A má mě to vůbec zajímat?

Napsal: 10 zář 2012 13:59
od kasper
tak si to ujasněně vy jste to poslala do MSI v Polsku přes formulář servisu nebo jste to poslala na reklamaci přes obchod kde jste to koupila ?
ono je taky možně ,že to valí ve skladně toho obchodu , to nemění nic na věci že máte právo na peníze pokud reklamace překročila 30. dní

Napsal: 10 zář 2012 14:19
od Katarina78
kasper píše:tak si to ujasněně vy jste to poslala do MSI v Polsku přes formulář servisu nebo jste to poslala na reklamaci přes obchod kde jste to koupila ?
ono je taky možně ,že to valí ve skladně toho obchodu , to nemění nic na věci že máte právo na peníze pokud reklamace překročila 30. dní


Ano, poslala jsem to do e-shopu, kde jsem NTB kupovala. Když jim tam dorazil, dostala jsem e-mail, že reklamaci přijímají - ten e-shop. Součástí balení byl i popis reklamace, postupovala jsem přesně tak.
Zdá se, že to všechno probíhalo v pořádku, před týdnem jsem se dotazovala na stav reklamace a dostala jsem hned dvě odpovědi, asi se slečny nedohodly a odpověděly mi obě (z toho e-shopu), ale stejně. Že zrovna den předtím, co jsem napsala, odesílali NTB ze servisu a jakmile dojde k nim, obratem ho posílají mě.
Já právě nemám zkušenosti, je možné, že obchodníci tohle lidem nakecají, aby od nich měli pokoj? Já vím, že mě nemusí zajímat, jestli ho tam někde syslují a třeba čekají až jich bude víc, aby je rozvezli, ale na druhou stranu, jestli je opravený a jde jen o pár dnů... jak dlouho bych čekala na peníze a dočkala bych se jich vůbec? Můj bratr má s tímhle dost špatné zkušenosti, takže jsem opatrná a na nový NTB nemám:-(
Taky jsem se nikde nedozvěděla, jestli stačí odstoupit od smlouvy e-mailem, nebo to musím poslat poštou...

Napsal: 10 zář 2012 14:45
od zivan
Co je to za eshop? Ktery den jsi dostala email, ze reklamaci prijimaji?

Napsal: 10 zář 2012 14:52
od Katarina78
zivan píše:Co je to za eshop? Ktery den jsi dostala email, ze reklamaci prijimaji?


OK computers Pardubice... email jsem dostala 9.8.

Napsal: 10 zář 2012 18:53
od roman2277
Ok computers je solidní obchod.Nech si od nich vrátit kupní cenu z důvodu překročení reklamační lhůty.

Napsal: 10 zář 2012 19:04
od zivan
9.8 email, lhuta se pocita od nasledujiciho dne a 30. den byl v nedeli 9.9.2012, takze se posledni den posouva na nasledujici pracovni, coz je dnes. Pokud neprijde dnes, tak muzes pozadat o vraceni penez.

Napsal: 11 zář 2012 14:12
od raidik
roman2277 píše:Ok computers je solidní obchod.Nech si od nich vrátit kupní cenu z důvodu překročení reklamační lhůty.


Souhlas, nechal bych si vrátit peníze kvůli nesplnění reklamačních podmínek.Akorát se už nedovíme, kde se stala chyba. Mohlo to být ns straně e-shopu, stejně jako na straně servisu. Každopádně postupovala jste správně, máte nárok na vrácení peněz.

Jinak OK computer už není co bývalo, i když bych jim hrozně nerad křivdil, měl jsem tam známé. Potýká se s bohužel poklesem prodejů díky trhu, alzám aspol. (poslední dobou je třeba velmi agresivní czc) a taky co vím i s odlivem produkťáků, což se asi taky mohlo projevit.

Napsal: 11 zář 2012 15:46
od kasper
tipují ,že problém bude u OK computers prostě to někde zapomněli poslat už proto ,že to není v databázi oprav v servisu v Polsku