Stránka 1 z 2

CX500DX co to může být?

Napsal: 15 črc 2012 18:00
od Katarina78
dobrý den,

Nevěděl by někdo, co by to mohlo být? Při startu notebook šíleně vrčí, jakoby brní, když ho pak vypnu do spánku a znovu zapnu, tak už jde relativně potichu - pořád, tedy není to tak hrozné a nevnímám to.
Zkoušela jsem ho vyčistit, ventilátor byl dost zaprášený, ale nic moc se nezměnilo.
Když vidím, jak je to se servisem MSI, myslím že do něj už příště nepůjdu, i když jinak šlape úplně skvěle. Mrzí mě to, ale nechce se mi ho posílat až někam do Polska :(

Napsal: 16 črc 2012 00:02
od kasper
to muže byt spousta věci ,ale tipuji to na ložiska ve ventilátoru jak dlouho ten notebook máte ?

Napsal: 16 črc 2012 07:55
od Katarina78
kasper píše:to muže byt spousta věci ,ale tipuji to na ložiska ve ventilátoru jak dlouho ten notebook máte ?


Bohužel zatím jen rok a půl:-( Pokud nebude oprava drahá, tak si ji raději zaplatím, než ho posílat před půl Evropy, protože to se s ním určitě můžu rozloučit. Pokud by to byla ta ložiska... nevíte, jak se pohybuje cena opravy?

Moc děkuji za info:-)

Napsal: 16 črc 2012 09:02
od roman2277
Moc drahé to nebude.Ale i tak bych to poslal do servisu,když je to v záruce.

Napsal: 16 črc 2012 09:22
od raidik
Souhlas, taky bych poslal na reklamaci, pokud je to v záruce, proč toho nevyužít. A že je servis v Polsku přece nevadí, servisují se tam kusy pro Německo a další kraje, takže bych se toho nebál. Má to tak i Lenovo a tuším jiné značky. Notebook ti zadarmo odvezou, opraví, dovezou, takže ani nebudeš tušit, kde se to opravovalo. Jen bych si to asi zazálohoval.

Napsal: 16 črc 2012 11:54
od kasper
mí to tak Lenovo u řády IdeaPad acer u nás děla servis pro půlku Evropy msi postavilo centrum pro Polsko Slovensko Česko Německo a Rakousko

pošli to tam do 11 dnu je zpět

Napsal: 16 črc 2012 17:51
od Katarina78
kasper píše:mí to tak Lenovo u řády IdeaPad acer u nás děla servis pro půlku Evropy msi postavilo centrum pro Polsko Slovensko Česko Německo a Rakousko

pošli to tam do 11 dnu je zpět


Díky moc za rady, já ho tam tedy pošlu, zálohuju naštěstí průběžně pořád, takže z tohodle strach nemám (vlastně by mi ani nevadilo, kdyby mi ho vrátili v továrním nastavení :D) ... ještě taková fakt hloupá otázka, nikam jsem ještě notebook neposílala, jak bych ho měla zabalit, musí být origoš krabice, zdroj atd...?

Napsal: 16 črc 2012 19:45
od roman2277
Nemusí.Jen to dobře zabalit,aby se to při přepravě nerozbilo.

Napsal: 17 črc 2012 08:56
od kasper
nemusí stáčí podobna zdroj bych tam ,ale zabalil vyplnila jste formulář na webu ? přidala jste naskenovanou fakturu ?

posláno... čekám

Napsal: 04 zář 2012 08:29
od Katarina78
Katarina78 píše:
kasper píše:mí to tak Lenovo u řády IdeaPad acer u nás děla servis pro půlku Evropy msi postavilo centrum pro Polsko Slovensko Česko Německo a Rakousko

pošli to tam do 11 dnu je zpět


Díky moc za rady, já ho tam tedy pošlu, zálohuju naštěstí průběžně pořád, takže z tohodle strach nemám (vlastně by mi ani nevadilo, kdyby mi ho vrátili v továrním nastavení :D) ... ještě taková fakt hloupá otázka, nikam jsem ještě notebook neposílala, jak bych ho měla zabalit, musí být origoš krabice, zdroj atd...?


Notebook poslaný, jsou to čtyři týdny, odezva žádná, snad jen potvrzení o tom, že ho převzali do reklamace, před čtyřmi týdny. Teď se o něj začnu přetahovat, to je přesně ten důvod proč jsem ho nechtěla posílat do reklamace a bála se toho. Nj, někdo má holt smůlu, i tak všem děkuju:-)

Napsal: 04 zář 2012 08:51
od roman2277
Tak v tomto případě bych chtěl vrátit peníze.

Napsal: 04 zář 2012 08:59
od nosooo
to msi ma takyto pristup k reklamaciam,ci to je len ojedineli pripad?

Napsal: 04 zář 2012 09:02
od roman2277
To ví jen servis a zákazníci,kteří reklamovali.Navíc řada CX je to nejhorší co MSI vyrábí.

Napsal: 04 zář 2012 09:15
od orgasmic
Ze zakona maji na opravu a dodani zpet 30 dni od podani reklamace.
Jestli to prekroci jen o pul dne, tak si nech vratit penize.

Napsal: 04 zář 2012 09:59
od zivan
jj, po roce a pul dostat za notebook plnou kupni cenu neni k zahozeni :)