Stránka 1 z 1

Reklamace

Napsal: 01 kvě 2014 13:56
od 12vojak
Dobrý den. Před m jsem si koupil tento notebook MSI GE60 0NC-059CZ
Vždy mi stačily 2 usb porty tak jsem používal usb 3.0. Před pár dny jsem začal používat ten třetí na te samé straně, ale když jsem to tam chtěl připojit tak jsem zistil źe ten usb port je ulomený (takový malý plastový obdelníček) a že už tam není
a také mi nějak klávesnice plete klávesy např kdyz chci y tak to napiśe toto yj nebo šipka doprava dělá toto 6 . Myslíte že by mi reklamaci uznaly?? Politi si nejsem vědomý

Napsal: 01 kvě 2014 13:57
od sajty
Minimálně bych to zkusil.Ten USB port nevím,tam asi budou tvrdit,žes to udělal ty,ale minimálně ty klávesy bych zkusil.

Napsal: 01 kvě 2014 14:15
od 12vojak
Jj skusim ale bojim se ze to nekdo polil :D

Napsal: 01 kvě 2014 15:22
od Vlastimil91
Když by tam natekla voda tak ti to musí servis dokázat aspoň na fotografiích :) To USB ale bude problémové ,protože když notebook nebo něco kupuješ si máš zkontrolovat zda je vše v pořádku.

Napsal: 01 kvě 2014 15:26
od swarm
On není problém dokázat, jestli to bylo polité. Někdy to ale servis bez keců vyměňuje (pokud jde jen o klávesnici), aby zbytečně neprudil, ačkoli ví, že chyba byla na straně uživatele. Nevim, jestli tohle bude případ i servisu MSI.

Ulomené USB z výroby podle mě není moc pravdpěodobné, leč stát se může všechno.

Napsal: 01 kvě 2014 16:27
od 12vojak
Tak jsem to reklamoval. Takze se uvidi

Napsal: 01 kvě 2014 20:17
od roman2277
Potom sem napiš jak to dopadlo.

Napsal: 20 kvě 2014 18:19
od 12vojak
Tak už poslali odpověd a opravej mi to za 2 270 kč bez dph