Stránka 1 z 8
servis MSI
Napsal: 14 bře 2008 11:03
od General
Jake mate zkusenosti se servisem MSI ? jak dlouho trva oprava ? posila si servis pro notebook ppl jako ostatni vyrobci? thx za odpovedi
Napsal: 14 bře 2008 11:07
od mobilcarl
MSI má i servis??
Sry, ale nemohl jsem si to odpustit. Myslím, že to bude na stené úrovni jako ACER.
Napsal: 14 bře 2008 16:57
od polo
MSI nema vlastny servis roby to daka servisna spolocnost...
Napsal: 14 bře 2008 17:33
od amissus
Napsal: 14 bře 2008 19:10
od HonzaCZ1
Ja si na pentu nemuzu stezovat. Zrovna dneska sem si od nich privezl notebook z reklamace(chrastil vetrak-trvalo to 11dni). Notebook opravili a nic jinyho na nem neznicili
Napsal: 14 bře 2008 22:07
od PiTRiS
pokud ti tam dali zpátky správnej větrák...
Napsal: 26 bře 2008 12:21
od qeepo
zdravim,
po delší zkušenosti s ntb bych už MSI asi NIKDY NEBRAL. Při koupi jsem měl vadný grafický čip, tak sem šel na reklamaci. Musim pochválit Pentu Strakonice, výměna trvala cca 3 hodiny. Bohužel s novou zakl. deskou problémy neskončily... Neuměla pracovat s dvěma ramkama... Tak sem šel opět reklamovat... Bohužel výměna už nebyla tak rychlá, musel jsem čekat skoro 3 týdny, než dorazí nedostatková základní deska z Holandska. Deska sice začala pracovat s 2-ma ramkama, ale vyskytl se problém se zvukem... Z přechodu z úsporného režimu nedostanu z ntb ani pípnutí a musim restartovat... Myslel jsem, že jsou špatné ovladače, tak jsem přímo na stránkách MSI stáhl nové, ale problém přetrvával. Tak jsem zformátoval Wokna, ale nic se nezměnilo. Znovu půjdu navštívit servis a modlim se, aby byla opět vadná zákl deska, abych mohl požádat o vrácení peněz.
Q
Napsal: 26 bře 2008 13:08
od PiTRiS
když to bude něco jinýho, tak si pak jednoduše počkej tak měsíc dva a ono se to začne přehřejvat a máš to
Napsal: 26 bře 2008 14:32
od Damianus
tak ono ty MSI nejsou spatne booky ale to mas tak kopis si auto za 5 mega a bude fungovat tyden koupis trabanta za 5000,- a budes jezdit do smrti. Jinak reklamace a servis PENTA super
Napsal: 26 bře 2008 15:16
od PiTRiS
nevim no... s tim jejich servisem mám rozporuplný zkušenosti
první reklamace jim trvala 3 tejdny a ještě mi to poslali zpátky se špatnym displayem
za to se teda omluvili a podruhý to vzali přednostně, takže v pondělí sem to poslal, ve středu to "přijali" (což nechápu, proč to maj vždycky přijatý až takhle obden...), ve čtvrtek to opravili a v pátek sem ho měl doma...
Napsal: 26 bře 2008 15:18
od Damianus
jo ta prvni zkusenots blee ale ta druhe je spatna?
Napsal: 26 bře 2008 15:22
od PiTRiS
proto píšu rozporuplný... první je víc než špatná, druhá je... mno... jako čekal sem, že to bude ještě rychlejší
) v pondělí odeslat, v úterý přijmout, vyměnit display, odeslat, ve středu doma...
Napsal: 29 bře 2008 06:36
od Lecram
Moje skušenost: Padal mi LCD bez zjevné příčiny. Závadu jsem popsal, NB v tomto stavu vyfotil a v úterý odeslal na opravu. V pátek byl zpět s vyměněnou grafickou kartou. Je to týden a fungje precizně - spokojenost.
Napsal: 02 dub 2008 13:34
od diss
ja svoj idem dnes odnest, co ho nemam asi ani mesiac
podsvietenie na LCD je zle pri najnizsiom jase, som zvedavy ako dlho im to bude trvat, nevie dakto kam to na slovensku posielaju ?
dufam ze to mesiac bude trvat
Napsal: 02 dub 2008 18:33
od Overdose
ja som dava reklamovat moj EX610x koli ventilatoru 12 marca a dnes som tam volal... hadaj... stale nic.