Tak už pár dní hraju finální verzi této legendy a musím říct, že od prvních beta verzí došlo k slušnému pokroku. CS s přestávkami hraju asi 10 let a díky CS:GO se k němu zase na "chvíli" vrátím. Žádná revoluce se (naštěstí) nekoná. Když porovnám s CS:S tak má vyšperkovaný engine (na dnešní dobu to sice žádné terno není, ale vzhledem ke stáří source enginu je výsledek celkem solidní a alespoň hra pojede i na starších pc), dál se pozměnila fyzika při střílení (zbraň víc kope a celkově je těžší zasáhnout cíl), přibylo pár zbraní a herních módů (např. "gungame" je nyní přímo v původní hře pod názvem arms race). To je, až na nějaké drobnosti, víceméně vše. Změn není sice moc, ale na druhou stranu za necelých 300,- je to podle mě velmi slušná hra.
Za mě 9/10
BTW: s hraním na notebooku problém pochopitelně není na GT630m jede při HDready na max. Ještě vyzkouším na HD4000 a HD3000 ale myslím si, že by neměl být problém ani na nich (na HD3000 to tipuju tak na střední detaily)
Counter-Strike: Global Offensive
-
- guru
- Příspěvky: 995
- Registrován: 28 led 2010 14:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Counter-Strike: Global Offensive
Naposledy upravil(a) Was3k dne 29 srp 2012 14:52, celkem upraveno 1 x.
lenovo ThinkPad T420i
K finální verzi jsem se ještě nedostal, ale asi před měsícem jsem hrál betu a přišlo mi, že je tam ještě hodně věcí k vylepšení.
Vizuální stránka je hezká, ale místy všechny ty efekty až ruší. CSko bylo vždy o strohosti a jednoznačně si zřetelně rozpoznal všechny hráče a nepřátele. To je teď v dnešní době přeefektovaných (dejme tomu vizuálně "reálných") stříleček mnohem těžší a CS:GO se tomu bohužel dost přiblížilo. A fyzika.. K té bych taky měl pár výhrad. Tak například sudy a menší bedny se při střelbě/výbuchu ani nehnou, dále některé věci jako nábytek buď nejdou rozbít a nebo se rozbijou velmi "stroze". Co se týče střílení, tak to je posunuto zas na trochu větší náročnost/realismus, což mi k CSku také úplně nesedne. Pokud bych chtěl hrát hry, kde zbraně kopou, mají větší rozptyl a z 50% se nestrefíte, kam míříte, tak si zase nainstaluju Vietcong . Tolik ke hře.
Jinak na notebooku s Core i5 a HD6770m to běželo v 768p pěkně na max, ale občas se objevily propady (ze 70fps třeba na 20fps).
Vizuální stránka je hezká, ale místy všechny ty efekty až ruší. CSko bylo vždy o strohosti a jednoznačně si zřetelně rozpoznal všechny hráče a nepřátele. To je teď v dnešní době přeefektovaných (dejme tomu vizuálně "reálných") stříleček mnohem těžší a CS:GO se tomu bohužel dost přiblížilo. A fyzika.. K té bych taky měl pár výhrad. Tak například sudy a menší bedny se při střelbě/výbuchu ani nehnou, dále některé věci jako nábytek buď nejdou rozbít a nebo se rozbijou velmi "stroze". Co se týče střílení, tak to je posunuto zas na trochu větší náročnost/realismus, což mi k CSku také úplně nesedne. Pokud bych chtěl hrát hry, kde zbraně kopou, mají větší rozptyl a z 50% se nestrefíte, kam míříte, tak si zase nainstaluju Vietcong . Tolik ke hře.
Jinak na notebooku s Core i5 a HD6770m to běželo v 768p pěkně na max, ale občas se objevily propady (ze 70fps třeba na 20fps).
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
-
- guru
- Příspěvky: 995
- Registrován: 28 led 2010 14:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Víceméně s tebou souhlasím. Co se týče vizuální stráky, tak první, co jsem vypnul bylo motion blur, to mě strašně štvalo a i tak mi chvíli trvalo, než jsem si na tu grafiku zvyknul a zvládl pořádně rozpoznávat nepřátele.
Ty "betonové" sudy taky nechápu, z jakého důvodu rušili něco, co bylo už v CS:S. Střílení mi teď příjde jako něco mezi 1.6 a CS:S, chvíli mi to trvalo, ale už si zvykám. Rozhodně je to lepší, než u prvních betaverzí, tam jsem nebyl schopný nikoho trefit ani z jednoho metru . U bety jsem se taky setkával s propady fps, jak na notebooku (intel HD3000) tak na desktopu (HD5770). Finální verze je už ok.
Ty "betonové" sudy taky nechápu, z jakého důvodu rušili něco, co bylo už v CS:S. Střílení mi teď příjde jako něco mezi 1.6 a CS:S, chvíli mi to trvalo, ale už si zvykám. Rozhodně je to lepší, než u prvních betaverzí, tam jsem nebyl schopný nikoho trefit ani z jednoho metru . U bety jsem se taky setkával s propady fps, jak na notebooku (intel HD3000) tak na desktopu (HD5770). Finální verze je už ok.
lenovo ThinkPad T420i
Tak jsem nakonec koupil plnou verzi za 10 euráčů a co se týče samotného výkonu, tak si nestěžuju. Na maximální nastavení to běží kolem 50-70fps.
Ovšem ta hra je špatná, mnohem horší jak Source a moc mě nebaví. Bohužel zlepšení od bety minimální. Celkem lituju těch pěněz .
Ovšem ta hra je špatná, mnohem horší jak Source a moc mě nebaví. Bohužel zlepšení od bety minimální. Celkem lituju těch pěněz .
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů