maxxz píše:proč by nemohla za dva roky vyjít nová revize ?
Mohla, ale potom vsetky tie reci o tom, ze si kupis konzolu na 3 roky pojdu do prd..e Konzola ma najvacsiu vyhodu v tom, ze ju nie je potreba upgradovat, nove revizie urcite vyjdu, hlavne kvoli zmenseniu spotreby, kremikov, pouzije sa novsi vyrobny proces a cena klesne. Ale zeby zvacsovali pamate ? Neverim, tak by vznikli z jednej platformy 2 rozne vykonne konzoly a hry by sa museli bud kazda jedna optimalizovat pre obe, alebo by novsie hry nesli na starsej platforme co zas popiera teoriu skvelej konzoly.
maxxz píše:jen tak by mě zajímalo jak moc poznáš ty zmenšené textury aby se vešli do paměti ? Kromě toho, že víš že jsou zmenšené.
Pozri sa, tvoje argumenty su prilis slabe a nepresne. Ty si bol ten, ktory pisal ake rezervy maju dnesne konzoly. Ja som bol ten, ktory som ta vyviedol z omylu, ze uz dnes sa musia robit kompromisy oproti PC hram. Nic viac, nic menej. Nepresviedcam ta predsa, ze konkretne v tomto pripade to poznas (aj ked na vysokom rozliseni pravdepodobne ano), ale reagujem len nato, co pises a vcom pravdu nemas.
maxxz píše:Stejně jako Nvidia měla na Crysis nějaké upravené ovladače a vomrdávali grafiku a potom s tím machrovali na ATI, že mají vyšší výkon, kdyby si to nevěděl nepoznáš, ale víš to tak je to špatně.To je dost relativní.
Toto je zas z ineho sitka, pretoze toto nie su optimalizacie, ale oje.avanie zakaznikov. Ty si kupis hru, ktora ma vyzerat tak a tak a niekto ti vyzor tej hry upravi vo svoj prospech a bez tvojho vedomia. Je to minimalne nefer voci zakaznikovi a konkurencii. To iste afery s 3dmark03... poznam Na snimkoch vsak tuto "optimalizaciu" bolo celkom pekne vidiet napriklad v odraze pozadia od vodnej plochy, takze pamataj ze to co tebe vadit nemusi, inemu moze.
maxxz píše:Jinak pochybuju, že Grafika bude brzdou, protože Cell dokáže svým výkonem klidně počítat i úkoly grafiky, takže v tomhle je obrovská síla.
Cell je naozaj vykonna vecicka, lenze ktomu, aby cell akceleroval modernu grafiku v 3d a vysokom rozliseni, nato bohuzial nema. Musel by to robit vsetko softwareovo a dobre vies, aka narocnost z toho plynie. Najlacnejsi 3d akcelerator na trhu je rychlejsi v 3d renderingu nez kde jaky desktopovy procesor, pretoze je na tuto cinnost primarne urceny a navrhnuty. Cell nejakym svojim jadrom moze pomoct vo floating-point vypoctoch, ale urcite nespravi z konzoly a jej vykonu v 3d 2x rychlejsiu zalezitost.