Stránka 21 z 33

Napsal: 08 dub 2008 06:23
od maxxz
tak ono na desktopu stím mají taky problémy :D

Napsal: 08 dub 2008 09:19
od Damianus
jj to je pravda ono to tam jede ale jak ze :lol: mozna nova 9800 X2 nebo jak se to jmenuje taky ta nova ATI trinity to mozna zvladnou dobre. Ale tak nejak nevim pro ta hra byla propadakem po grafike stance pekne ale na ty naroky co to ma to mohlo jit podle me dale

Napsal: 08 dub 2008 09:46
od mivlak
já to zkoušel na desktopu E6300, 2GB RAM, X1650Pro (ta grafika je šunka) a jelo to tak stejně jako mi na noutu...stejné rozlišení a stejné detaily :shock:
a ještě na Athlon XP (tuším 1,9 GHz), 2GB RAM, X1300 a jelo to na 800x600 a nízké detaily

Napsal: 08 dub 2008 09:52
od Damianus
no v nizkych to jede prekvapive nizke konfiguraci ale to high myslim ze to je enginem ze se proste trapi kdyby se to zpracovalo lepe mozna by to taky jinak behalo

Napsal: 04 kvě 2008 14:52
od Lenco
Neviem, ci sa to tu riesilo, ale mne na HD2600 v rezime DX10 sekalo na low 800x600, a v rezime DX9 to ide na low 1280x800 uplne bez problemov, staci do odkazu dopisat za crysis.exe " -dx9" (aj s medzerou)

Napsal: 04 kvě 2008 15:00
od polo
DirectX10 v Crysise predstavuju az very High nasavenie to very....

Napsal: 04 kvě 2008 15:31
od Lenco
tak si to sam vyskusaj a uvidis ze ked to spustis s tym DX9 tak to pojde omnoho plynulejsie, na win vista

Napsal: 04 kvě 2008 15:42
od neoexnet
polo píše:DirectX10 v Crysise predstavuju az very High nasavenie to very....


BTW: very high jdou nastavit i pod DX9 ....

Napsal: 04 kvě 2008 15:49
od polo
Viem to som cital, Ale tak je to vysvetlene priamo pri hre.(Ma to naozaj DirectX10 alebo je to iba bluf)

Napsal: 04 kvě 2008 19:01
od Lucason
Ja co sem tak čet, tak vlastně DX10 není nic novýho, jen by měl ty grafický operace rychleji zpracovávat ne? To že nejdou nastavit very high detaily bez podpory DX 10 je podle mě trochu diskriminace Xpček..pač sami víte že to pod Vistama často běží líp s DX9 než pod desítkou..takže holte se to kluků z Cryteku maličko nepovedlo no :D gamesa je to jinak výborná..

Napsal: 04 kvě 2008 20:29
od polo
DirectX1O toho pridava celkom dost:pixel shader model 4, Pokrocile vyhlazovanie a este o mnoho viac ale to si uz nepamatam +samozrejme ze directX10 graficke karty pouzivaju nou unifikovanu architekturu atd.

Napsal: 05 kvě 2008 03:32
od Lucason
Jo jasný, to vim, ale základem je, že by hry s nim měly vypadat lépe a hlavně fachat rychleji no ne?
Aspon to Nvidia slibovala..
Pixel shader 4, pokročilý vyhlazování..bla bla..ale viděl sem Crysis s very high DX 9(na tvrdo někde nastavený) srovnaný s Direct 10 very high - kde, dle mýho(někdo se určitě osočí že sem slepej, ale kdo ste ten stejnej článěk viděli víte o čem mluvim), jedinej rozdíl bylo FPS nahoře v rohu..
Teorie je jedna věc, praxe druhá a praxí je že hry s DX 10, berme Crysis když sme v tématu, běhaj huř než pod DX 9..

Napsal: 05 kvě 2008 06:16
od Damianus
presne sice tam byl rozdil ale jen minimum a kdyz clovek hraje tak to nepozna :twisted:

Napsal: 05 kvě 2008 14:17
od Travisxx
Lucason píše:Ja co sem tak čet, tak vlastně DX10 není nic novýho, jen by měl ty grafický operace rychleji zpracovávat ne? To že nejdou nastavit very high detaily bez podpory DX 10 je podle mě trochu diskriminace Xpček..pač sami víte že to pod Vistama často běží líp s DX9 než pod desítkou..takže holte se to kluků z Cryteku maličko nepovedlo no :D gamesa je to jinak výborná..

tim rychleji zpracovavat myslis vysi FPS ??

Napsal: 05 kvě 2008 14:28
od Solitary
Spravne by to tak melo byt...
Ale pokud pridas veskere nove efekty DX10, tak je to ve vysledku zas narocnejsi. DX10.1 pak prinas jen jistou zmenu nasvetlovani, tam uz to opravdu snizuje narocnost.