![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Konfigurace HP 530, win xp pro SP1, 2GB DDR2 667MHz,GMA 950, Core Duo 1,6GHz a patchem 1.006.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Po spuštění hry při nastavení 1024x768x16, vizuálních detailech na low, a scroll rate.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Po to co jsem se seznamil s dalšími lidmi vlastníci stejné integrované řešení mi poradili, že tento typ hry by měl být plynulý. Rozhlížel jsem se po systémových požadavcích a řekl jsem si, že by neměl tedy být v ničem problém.
fce Scroll Rate a následky
Ideálně se to dá popsat jako období, kdy CRT má již za sebou delší provozní dobu (cca více než 5 let).
Přesněji řečeno jen v dynamickém stavu, kdy se ve hře objeví (nevím jak to přesně popsat ale plovoucí čáry) po celé ploše obrazovky vodorovně a při další změně stavu, konkrétně při pohybu myši nahoru a dolů podle jejího pohybu. Pokud se myší pohybuji vodorovně zleva doprava dochází k pohybu čáry která asi nejspíše nestačí dokreslovat na LCD.
Řešil už někdo z Vás něco podobného?
Těším se na Vaše náměty.