Stránka 1 z 2

Call of Duty:Black Ops

Napsal: 23 říj 2010 12:46
od Hendrgaus
Zdravím za 16 dní tu máme BL :) Tak se ptám jestli ho rozjedu na Hp Pavilion dv6 3040ec :)

Napsal: 24 říj 2010 00:18
od Stanley.ro
Poslední naděje letošního roku na Pc .. mafie nic, medal of honor nic, f1 2010 nic... hruza...

Napsal: 24 říj 2010 00:53
od Chlebovnik
Poslední naděje? Tady někdo zapomněl na SC2, co?

Napsal: 24 říj 2010 07:40
od roman2277
Stanley.ro píše:Poslední naděje letošního roku na Pc .. mafie nic, medal of honor nic, f1 2010 nic... hruza...
Hm...u mě to bude spíše propadák-střílečka pro tupé američany.Já víc věřím Fable III.Škoda,že ho na PC odsunuli až na prosinec.

Napsal: 24 říj 2010 13:58
od Hendrgaus
To ale neřeší můj problém :DTeda dotaz...

Napsal: 24 říj 2010 16:40
od roman2277
Když hra ještě není na světě,tak Ti asi těžko někdo odpoví.

Napsal: 25 říj 2010 00:10
od Stanley.ro
proboha, proč se ptáš jestli ti to pojede, jede ti Modern warfare 2?.. jede ti World at war? ... je to furt stejnej engine, jenom jinej svět

Napsal: 25 říj 2010 01:30
od Damianus
no to je trochu bolbost. mezi Quake1 a HL je treba velky rozdil a je to stejny engine a dalsich prikladu je tuna viz unreal engine atd... Ale co se probiralo na forech tak tak pry naroky budou cca stejne jako warfare2

Napsal: 25 říj 2010 14:17
od Stanley.ro
jenže na unreal si každý studio nabalí svoje přidavky, tady akorat změnijou textury, navíc to nemužou udělat kdovíjak naročný, přišly by o pár set tisíc hráču se slabšíma pc

Napsal: 25 říj 2010 16:34
od Damianus
o to nejde. Co jsem psal bylo rozdelene na dve informace. Prvni jako obecna informace o engine vsech moznych her. A druha jaka bude HW narocnost. Souhlasim ze bude asi par vylepseni ale narocnost bude cca stejna. Ale vseobecne engine narocny muze byt ohodone vice kdyby chteli.

Napsal: 11 lis 2010 23:59
od Stanley.ro
Jednoznačně nejlepší díl serie, singleplayerová kampaň pokořila MW2 a je vidět že od Cod 5 na tom Treyarch hodně máknul...

Napsal: 13 lis 2010 14:31
od Lucason
Tak náročnost je mnohem větší, vzhled celý hry uplně jinej, slyšel jsem něco o tom že patch má zlepšit vykreslování, zatim si, i přesto že CoD MF2 jsme hrál na high, tohle nezahraju ani na min..

Napsal: 13 lis 2010 14:47
od Damianus
njn zprznena konzolova predelavka :evil:

Napsal: 14 lis 2010 01:11
od Stanley.ro
Za naročnost muže trošku zprzněnej config a ne konverze... v configu je totiž od nějakyho vola z treyarchu nastavený že hra má jet na jedno jádro a na MultiGpu sestavě... ososbně si moc nedokážu představit herní pc s jednojadrovým cpu a dvouma grafikama...jinak to sekání ještě zpusobuje trochu i prý crack ale to tu řešit nebudu...

Napsal: 14 lis 2010 16:23
od Lucason
Na ten config už vyšla oprava, o moc lepší se mi to ale nezdá.
Mě přijde že je chyba někde v načítání dat pro hru, FPS jsou samy o sobě v pořádku, ale pokaždý když kouknu za roh nebo se objeví novej objekt tak FPS spadnou až na dno, jakoby do grafiky špatně tekly data a jí prostě trvá než je všechny zpracuje, pak už si s nima poradí a jde to zase hezky na 25 FPS..ale stačí doběhnout za další roh a znovu..