Servis FSC / Getronics

notebooky Fujitsu Siemens (Amilo, Amilo Pro, Lifebook) a vše kolem nich
majki

Servis FSC / Getronics

Příspěvekod majki » 14 pro 2006 12:33

Tak, me zkusenosti...nebudu se zde rozepisovat o dvoutydenni komunikaci se samotnym FSC service center, ktere na kazdou otazku ma vseobecnou odpoved a la: zkuste novy FW, zkuste zavolat tam a tam, zkuste se zeptat tam a tam...ale sami nic presne nevi. Nicmene, odkazali me na jejich ofiko servis Getronics, tak jen takova perlicka :lol: (dlouhou cast meho mailu jsem nahradil teckami, rovnez jmena):
Majki:
Dobry den,
dostal jsem na Vas kontakt od servisaku z Fujitsu Siemens, ze se na Vas mohu obratit s problemem s notebookem FSC Amilo Pro V2060, zakoupeneho ................................
.....................
..................
Jak je mozne takovy problem resit, popripade jaka je jeho casova narocnost?
(zde bych chtel zduraznit tuto otazku, ze jsem jiz pri prvnim mailu pozadoval pokud mozno casovou narocnost)
Dekuji,
S pozdravem,
xxx


Getronics:
Dobrý den,
zastavte se spolu s notebookem u nás v servisu, přijmeme jej do opravy. Bližší informace Vám podá příslušný technik po dokončení diagnostiky.
S pozdravem,
xxx | Helpdesk Specialist

Majki:
Dobry den,
odevzdat kompletni notebook do servisu je pro me temer nocni mura, proto jsem se ptal hlavne na tu casovou narocnost. At jiz diagnostiky (pockam na miste, je to na pockani?), popripade opravy (bude treba nechat u Vas cely stroj nebo jen mechaniku?).
Dekuji za odpoved, ktera bude vice jednoznacna.
S pozdravem,
xxx


Getronics:
Dobrý den,
nejrychlejší zpusob je:
přinesete notebook, předá jej v 9:00 na diagnostiku. V ideálním případě ten samý den odpoledne bude připraven k vyzvednutí z diagnostiky. (cca 1 den)
po naskladnění ND vás vyzveme k návštěvě servisu (po cca týdnu). Vy notebook přinesete a druhý den bude připraven k vydání. (cca 2 dny)
Rychlejší (méně čas. náročná) varianta neexistuje (pokud nemáte koupený on-site servis)
S pozdravem,
xxx | Helpdesk Specialist


Proste proc to nejde napsat hned? Jen odbydou cloveka lacinou frazi. Nicmene stale je lepsi obetovat 1-3 dny (i kdyz i tak budu trpet), nez treba tri tydny + to jeste kdovikam odesilat. Jedine, ceho se bojim je to, ze dotycny servisak diagnostikou nenajde ani suchy prd. Zvlast u DVD mechaniky se cteni vetsiny palenych DVD (holt neminim si z auta zase nechat ukrast sve milovane originaly) spatne prokazuje :cry:. Nemate nejake tipy?
Dik.

leon

Příspěvekod leon » 21 pro 2006 20:13

njn ... to je normalni postup ... kdyz se na to podivas z druhe stranky, tak jim tam vola a chodi i spousta nezkusenych uzivatelu s psudoproblemama ... maj proste zabehanej system a diky nemu to funguje ... proste tam zajdi a uvidis jestli neco najdou ... ani si nepopsal co se Ti s mechanikou deje, takze tezko radit takhle po internetu :D

majki

Příspěvekod majki » 21 pro 2006 20:58

Problemy jsem popsal primo servisakovi fujitsu, ten mi dokonce rekl, ze popisovat problem jim do mailu je zbytecny :lol:
Jedna se v podstate o to, ze neprecte vypalena DVD, v podstate skoro vsechny, ktere nebyly smahnuty primo na ni. PRitom treba mechanika v tom Dellu od pritelkyne nema problem vubec zadny. A nebylo to od zacatku, zacinam to pozorovat posledni dobou. A na smazenych DVD jsem zavislej, nemam chut si nechat opet ukrast originaly z auta (i kdyz jsou dobre schovany a je to na firemnim parkovisti, holt v noci to tam nikdo nehlidal...ale clovek se z chyb uci :wink: )
A taky mam podezreni na to, ze mam minimalne jeden USB port 1.0, ale to je blbost, ne? Jenze kdyz pripojim USB disk do portu vlevo na strane, do toho vrchniho, tak widle rvou, ze zarizeni muze pracovat rychleji, bla bla bla, a i prenos dat je fakt pomalej. Pripojim ho do jakehokoliv slotu na zadni strane a no problemo..difny :). Instalace widli je nova...

leon

Příspěvekod leon » 21 pro 2006 22:01

palis DVD + nebo - ? ... ja obecne nemam minuska rad ... vetsina jich slape blbe ... naproti tomu s pluskama problem zadnej

majki

Příspěvekod majki » 22 pro 2006 09:12

Palim oboji, ale koukam, ze vetsinu mam plusek :roll:

majki

Příspěvekod majki » 22 pro 2006 09:16

Ono to je proste o tom, ze proste to treba cte cte a pak najednou chyba Cyklicka redundantni... Strcim to do Inspironu od pritelkyne a tam naprosto bez problemu.

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Majki: ad USB 1.0

Příspěvekod Vojťas » 22 pro 2006 10:24

Dělá ti to pořád? U mně to totiž tohle taky křičí, ale jen, když mám v jednom z dvojice USB portů (co jsou hned nad sebou) píchnutou tiskárnu. Ta je USB 1.1 a tím se zřejmě řadič přepne do tohoto režimu a pak v něm jedou oba porty.
Třetí port je na samostatném řadiči a tam je to pak OK.

majki

Příspěvekod majki » 22 pro 2006 10:31

Tiskarnu nemam zadnou, teda, USBckovou :). V tom spodnim portu mam USB 2.0 DVB-TV a rve to, i kdyz ho vyndam, i kdyz to restartuju s prazdnymi porty a pak zasunu jen ten disk...no je to divny :?

Hansik

Moje skusenosti so servisom Getronics

Příspěvekod Hansik » 02 led 2007 08:10

Tak aby som sa aj ja postazoval. Dal som book Xi 1526 do servisu. Nesla sietovka, vymenili dosku. Nova doska nedobijala baterku, poslali im chybnu nahradnu MB. Takze opat servis.
Toz teraz tam mam tretiu dosku. Zatial funguje. Ale ake bolo moje prekvapenie pri preberani. Ked som im tam dal book, nebol na vrchu ani skrabanec. A teraz?
Z vrchu vyzera ako keby ho dratenkou na riad vysuchali. Za 3 mesiace co ho mam, bol 2mesiace v servise. Po poslednej oprave vyzera ako keby ho pouzivali ako podlozku na kvetinac. Ked som sa stazoval, technik mi povedal, ze on to mal na podlozke pri oprave, aj mi ukazal ze ktorej. No co uz, nemal som cas sa hadat a aj tak by s tym nic neurobili. Aspon ze z vnutra nie je ani skrabanec, to by som im uz nedaroval. Kto by ale cakal toto od PROFI servisu....

majki

Příspěvekod majki » 03 led 2007 10:24

To si bol tiez v GTronics? V Prahe ci kde?

Hansik

Příspěvekod Hansik » 12 led 2007 11:36

ee, ja som kdesi zo Slovenska, bolo to v ich pobočke v Ružomberku.

majki

Příspěvekod majki » 12 led 2007 11:38

OK, vdakaaa :D


Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů