
Majki:
Dobry den,
dostal jsem na Vas kontakt od servisaku z Fujitsu Siemens, ze se na Vas mohu obratit s problemem s notebookem FSC Amilo Pro V2060, zakoupeneho ................................
.....................
..................
Jak je mozne takovy problem resit, popripade jaka je jeho casova narocnost? (zde bych chtel zduraznit tuto otazku, ze jsem jiz pri prvnim mailu pozadoval pokud mozno casovou narocnost)
Dekuji,
S pozdravem,
xxx
Getronics:
Dobrý den,
zastavte se spolu s notebookem u nás v servisu, přijmeme jej do opravy. Bližší informace Vám podá příslušný technik po dokončení diagnostiky.
S pozdravem,
xxx | Helpdesk Specialist
Majki:
Dobry den,
odevzdat kompletni notebook do servisu je pro me temer nocni mura, proto jsem se ptal hlavne na tu casovou narocnost. At jiz diagnostiky (pockam na miste, je to na pockani?), popripade opravy (bude treba nechat u Vas cely stroj nebo jen mechaniku?).
Dekuji za odpoved, ktera bude vice jednoznacna.
S pozdravem,
xxx
Getronics:
Dobrý den,
nejrychlejší zpusob je:
přinesete notebook, předá jej v 9:00 na diagnostiku. V ideálním případě ten samý den odpoledne bude připraven k vyzvednutí z diagnostiky. (cca 1 den)
po naskladnění ND vás vyzveme k návštěvě servisu (po cca týdnu). Vy notebook přinesete a druhý den bude připraven k vydání. (cca 2 dny)
Rychlejší (méně čas. náročná) varianta neexistuje (pokud nemáte koupený on-site servis)
S pozdravem,
xxx | Helpdesk Specialist
Proste proc to nejde napsat hned? Jen odbydou cloveka lacinou frazi. Nicmene stale je lepsi obetovat 1-3 dny (i kdyz i tak budu trpet), nez treba tri tydny + to jeste kdovikam odesilat. Jedine, ceho se bojim je to, ze dotycny servisak diagnostikou nenajde ani suchy prd. Zvlast u DVD mechaniky se cteni vetsiny palenych DVD (holt neminim si z auta zase nechat ukrast sve milovane originaly) spatne prokazuje

Dik.