Po prolízání zahraničních fór jsem zjistil, proč i po tak velkém přetaktu hází graphic booster v podstatě stejné výsledky. Výsledek je šokujicí
nejnovější ovladače z FS totiž pos**** přenos mezi grafikou a ntb a linka neni PCI-E 2.0, ale tváří se pouze jako 1.1 , tudíž limituje přenos...
Edit: v poslední době se mě hodně lidí ptá , jak na tom frčijou hry
, tskže tady je pár herních výsledků ( s přetaktem, ale limitovanou sběrnicí
, jinak původní ovladače bez cross dysplej mi hodili při 1132×768 na externím monitoru 8532 bodů, takže to limituje už celkem dost
)
Grid : 1280×800 , ultra detaily 4×MSAA, 28-45FPS
Flat out 2: 1280×800, max detaily nepřetržitě 61FPS
Stalker clear sky: 1280×800 ,detaily max ,fps neměřeno, ale jede jak drak
NFS Porsche
jen z hecu , plynule na max, ale je trošku vadné, protože si bere 1,3 GB ram
(pro neznalé rok 2000)
FEAR 2 : 1280×800, detaily high, 32-60FPS
FAR CRY 2: 1280×800, detaily ultra , DX10,27-43FPS
FireStar:1280×800,max detaily, 350 FPS
Serious sam 2: 1280×800,max detaily+HDR, 61FPS
Shadowgrounds: 1280×800,max detaily, 290-490 FPs
NFS carbon, 1280×800,max detaily , cca 100FPS
Fallout3, 1280×800, high detaily + HDR, plně plynulé
NFS: Undercover: 1280×720,nízké detaily, téměř nehratelné
Bioshock: 1280×800,detaily max , dx10, plně plynulé
A teď konečně i Crysis:
1280×800, střední detaily + textury high a plynulé
[url]https://valid.x86.fr/na6qv4][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/na6qv4-5.png[/img][/url]