"Jistota opravy zdarma po dobu XX měsíců"
Napsal: 25 dub 2010 13:01
od djmicho
Zdravíčko, zajímalo by mě, jestli máte někdo zkušenosti s uplatňováním této záruky? Mám mít tuto "výhodu" po dobu 6 měsíců, takže by mě zajímalo, jestli to opravdu funguje. Stala se mi totiž nehoda a prorazil se mi kryt nad HDD,CPU atd... Kryt jsem sehnal nový, ale je tu problém, že defekt postihl i pasivní chlazení. Díky za reakce
Napsal: 15 kvě 2010 01:26
od djmicho
Pro zájemce o tuto službu podám pár informací, které jsem dostal od pracovníků z firmy Fujitsu a Kapsch. Stačí nahlásit "havárii" notebooku na Fujitsu, které tuto situaci předá pojišťovně. Následně je sjednán odvoz do firmy Kapsch, která zajistí opravu. Díly a práce jsou zdarma, avšak je při převzetí notebooku zaplatit "administrativní poplatek 1190kč" za vyřízení pojistné události (pro slováky -> převedte si to na Eura, suma je stejná), nic jiného se neplatí a oprava může být drahá jak chce.