Stránka 1 z 1

Zkušenosti se záručním servisem Fujitsu a kvalitou ntb

Napsal: 15 kvě 2010 01:21
od djmicho
Ostatní sekce již maji svá témata jako Spokojenost se servisem, značkou, kvalitou atd. Tudíž si to zaslouží i naše milá značka Fujitsu computers (resp. dřívější Fujitsu Siemens).
Zmiňujte se zde se spokojeností s notebookem, popřípadě se zkušenostmi se záručním servisem, ochotou k vyřízení atd.

Jako zakladatel začnu :D
V lednu jsem zakoupil Sa3650 + XGP. Jsem s tímto notebookem nadmíru spokojen, ale vyskytla se chybička s přehříváním HDD. Kontaktoval jsem tedy firmu Fujitsu, která zařídila odvoz do servisu Kapsch v Brně. Tam notebook strávil 5 dni a vrátil se mi zpět. Po jeho návratu jsem byl překvapen, protože HDD vyměnili, ale navíc dali novou baterku (mírně jsem si postěžoval, že má 15% opotřebení za necelého půl roku), vyměnili pasicní chladič, který měl malý defekt moji vinou a navíc vyměnili ještě procesor (podle protokolu ZM-82 za ZM-82, jenže zjistli jsem, že do notebooku dali ZM-86, takže mi ušetřili penize za vykonější CPU :D ). Spokojenost a Fujitsu ode mne za přístup dostává 1*

Napsal: 15 kvě 2010 06:17
od Vojťas
Tak, bude to asi trochu delší. Notebooky:
* Amilo M6500 z roku 2001 - až na baterii sloužil bez poruchy do letoška, teď odešlo asi napájení, oživovat ho už nehodlám. Práce odvedl spousty, posloužil pak i doma děckám.
* AmiloPro V3205 z roku 2006 - jedna záruční oprava, nová baterie, slouží dodnes
* Lifebook S7110 z roku 2008 - hlavní pracovní notebook, jede v podstatě denně, bez problému.

K servisu:
AmiloPro V3205 před lety - objevily se fleky na displeji zevnitř (popisoval to někde i Swarm). Dovezeno do servisu (Kapsch), objednán náhradní díl. Ve sjednaný den jsem ráno notebook přivezl a ještě to dopoledne byl opraven.
Jiné záruční opravy, které jsem vyřizoval pro zákazníky, dopadly taky OK, doba opravy cca 5 - 10 dní.
S onsite servisem u Lifebooku zatím nemám zkušenosti (ťuk ťuk na dřevo).

Napsal: 07 čer 2010 07:16
od robotmz
Ako vlastne zistím aké % opotrebenia má batéria ??
Mám takisto FSC Pi3660

Zkušenosti

Napsal: 18 srp 2010 08:09
od Pharaone
Se záručními opravami zatím zkušenost nemám, vlastním notebook FS Amilo Pi 2550 a jsem s ním nadmíru spokojen, žádné problémy se nevyskytly. Pouze při vypalování zálohy - recovery DVD to házelo chybu a nešlo to vypálit, takže jsem na FS napsal a obratem mi zaslali originální recovery DVD...takže ode mě za jedna:)

notebook 2540

Napsal: 10 úno 2011 19:28
od luke777
mam jeste amilo 2540 a brzo ho vyhodim z okna byl na oprave v zarucnim i nezarucnim servisu na stejny problem no umeho notasu je problem v napajecim konektoru a nechapu jak muze napajeci konektor tzn odpajet ten stary a dat novy 3500 v autorizovanem servisu

Napsal: 11 úno 2011 21:28
od MaTToS
Ten problem na 2540 je spôsobeny hlavne uzivatelmi, a ked sa nepaci 3500 tak si prepajkuj sam ne ?
Kazdopadne v zaruke ti to spravia zadara a tu sa riesi zarucny servis tak ak to mas po zaruke tak si to prispajkuj sam, nieje to ziaden problem a usetris 3500 ... co k tomu mam povedat, je to nie uplne idealne riesene na tej doske, ale pri opatrnom zaobchadzani sa stym nic nestane .
Presne viem o co sa jedna, opravoval som tych ntb desiatky na zaruku ale nic to nemeni natom ze dalsich 100 kusov stym ziaden problem nemalo, a niektory ludia chodili opakovane s tou zavadou , a mechanicky poskodit konektor sa môze podarit aj pri inych znackach .

Servis Fujitsu - Kapsch

Napsal: 01 čer 2011 10:03
od BlackDave
Zdravim, máme ve firmě několik notebooků Fujitsu (ale i SONY) , a vždy jsme je měli v servisu KAPSCH . Nemohu si servis vynachválit, vše bylo rychlé , perfektní a bezchybné .A to jak u záručního ,tak pozáručního servisu...

Napsal: 15 srp 2011 21:10
od nulickovaanezka
Memu ntb nejprve po roce a pul odesel HDD, jelikoz to bylo o skolu a ja pc potrebovala koupila jsem novy hadr a pracovala dale. Pote tesne pred druhym rokem vsak shorela cela zakladova deska. Tak jsme do ntb nacpali stary hard a ntb se mesic flakal na oprave. Vratil se jako novi. Jak by taky ne kdyz shorelo vsechno krom sasi. A tak jsem svuj pc poznala jen podle odtlacenin a skrabancu.
Servis trval dlouho ale bylo to take zpusobene tim ze jsem ho vracela prodejci a ne primo vyrobci. Doplnili mi tam i ty sroubky co tam chybeli:-)

Sestre jeji ntb vzplal plamenem ve skole. Mela nejekej Pi. Slopuzakum se ten horici ntb povedlo vyhodit z okna a tak moje setra prisla na reklamaci s cim si co se podobalo z dalky ntb s velkym kraterem u vnitr kdyby to byl nekdo chopnej po tom padu ze 3patra dat dohromady. FS pak asi 100x volal jestli vsechno ok, skody, nasledky, zraneni. Nastesti se nic vaznejsiho nestalo a moje setra timto kouskem dostala od FS novy ntb v hodnote 2,5x vetsi nez ten horici.

Napsal: 15 srp 2011 21:13
od cyber-mythius
moc hezká story :) a kdyby je zažalovala, tak mohla dostat daleko víc, než jen na ten notebook:)

Napsal: 25 zář 2011 19:37
od 111
No tak se přidá9m.
Notebook Amilo 3553 nejdříve chodil ke spokojenosti, pak klekla paměť, výměna v Kapsch bez problémů. Do konce záruky nechubělo moc a klekla základní deska. Kapsch opravil. Ale nešla LED nabíjení, dal jsem to do CDC data. Opava OK. Ještě než stačila vypršet dvouletá záruka na základní desku, klekla znovu. Servis CDC data, deska nebyla v Evropě tak to trvalo skoro měsíc. Nicméně vydržela jen asi 5dní a kleklo to opět. TAk jsme se obrátili přímo na Fujitsu, neb firma kde jsem to koupil už neexistuje.
Nakonec jsme se dohodli na výměně za jiný stroj a to LifebookAH350.
Mám ho od 22.9.2011 tedy pár dní. Skoro nehřeje oproti Amilu, skoro větrák nefouká. Obraz se zdá být rovněž lepší.
Myslím, že se výrobce zachoval profesionálně a vyšel nám vstříc.
Chtěl bych mu tímto veřejně podekovat.
Nechci to přechválit, ale zatím šlape v pohodě.17/12/2012