jak jsem jiz tady psal, prodejce me doporucil reklamaci, jinak se mnou nic resit nebudou (mironet). Z Fujitsu se to resit vubec neda, to je strasna firma, nic uz od nich nekoupim. Na nekolik dotazu neodpovedeli, nakonec se pry ozvou, az to vyresi:), je to uz 1/4 roku.
Prikladam korespondenci pro lidi co si planuji koupit neco od FSC:
Dobrý den,
Váš problém se řeší. Je to bohužel známý a zatím nevyřešený problém, který už se řeší i v Německu. Zatím to vypadá na nekompatibilitu grafické karty s OS Windows Vista. Až budu vědět od kolegů více, hned Vám dám vědět.
S pozdravem
Jaroslav Šmíd
Technical Support
Fujitsu Siemens Computers s.r.o.
--------------------------------------------------
Evropská 176
160 00 Praha 6
Czech Republic
Telefon: +420 233 034 003
Fax: +420 233 034 099
E-mail:
Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com
Internet:
http://www.fujitsu-siemens.com/
-----Original Message-----
From: Troph3us [mailto:Troph3us@seznam.cz]
Sent: Wednesday, January 23, 2008 7:27 PM
To: Smid, Jaroslav
Subject: Fwd:RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# Dobry den, je sice fajn, ze jste me jako jediny z FSC odpovedel, # ale jaksi jeden mail neresi muj problem, # informaci o seriovem cisle jsem Vam ihned preposlal, # cekam tudiz i nejakou odpoved, pripada mi, # ze nemate o reseni problemu vubec zadny zajem, # proto je toto muj posledni pokus o nejake reseni.
#
# V pripade, ze me budete opet ignorovat, # preposilam stiznost na ceske zastoupeni FSC do Nemecka, # neberte to jako vyhruzku, ale upozorneni na vasi spatnou praci a nekorektni # jednani.
#
# Doufam v zlepseni vasich sluzeb, S pozdravem XXXXX------------ Původní zpráva ------------ # > Od: Troph3us <Troph3us@seznam.cz> # > Předmět: RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# > Datum: 18.1.2008 13:46:41
# > ----------------------------------------
# > Dobry den, notebook pada i po ciste instalaci s drivery, pise problem, ze # > neodpovida graficka karta, ale jen pri zapnute Wifi, system je Vista Home # > Premium. Driveru jsem zkousel jiz nekolik jak na Wifi tak na Grafiku. S.N.:
# > YSMB076849. Nashledanou, dekuji, XXXXX # > # > > ------------ Původní zpráva ------------ # > > Od: Smid, Jaroslav <Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com>
# > > Předmět: RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# > > Datum: 18.1.2008 12:46:16
# > > ----------------------------------------
# > >
# > > Dobrý den,
# > >
# > > a jaký máte operační systém? Dělá i při čistě nainstalovaném OS nebo až po # > > instalaci aplikací a podobně? Můžete mi zaslat sériové číslo notebooku?
# Začíná
# > > na Y...
# > >
# > >
# > >
# > > S pozdravem
# > >
# > > Jaroslav Šmíd
# > > Technical Support
# > > Fujitsu Siemens Computers s.r.o.
# > > --------------------------------------------------
# > > Evropská 176
# > > 160 00 Praha 6
# > > Czech Republic
# > >
# > > Telefon: +420 233 034 003
# > > Fax: +420 233 034 099
# > > E-mail:
Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com
# > > Internet:
http://www.fujitsu-siemens.com/
# > >
# > >
# > > -----Original Message-----
# > > From:
noreply@fujitsu-siemens.cz [mailto:noreply@fujitsu-siemens.cz]
# > > Sent: Friday, January 18, 2008 9:12 AM # > > To:
lukas.kucera@fujitsu-siemens.com # > > Cc: Smid, Jaroslav # > > Subject: !!! Stížnost - Servis !!!
# > >
# > > Zpráva:Dobry den, pisu jiz tento dotaz po 3. snad se dockam odpovedi.
# > > Mam notebook Amilo Pa 1538, pri zaple Wifi neustale pada system do modre # > > obrazovky a restartuje se. Tento problem je uveden na kazdem foru, bude FSC # > > notebooky stahovat, ci vymenovat HW nebo mam pocitac predat do servisu?
# > > Snad pochopite, ze me jiz dosla trpelist po 1/2 pouzivani tohoto spatneho # PC, # > > dekuji XXXXX # > >