Zdravím, mám problém ohledně reklamace HP Pavilion DV7 koupeném v říjnu 2008 u společnosti Electro World.
Notebook jsem nedávno dal do servisu již po 4. (po 3. kvůli přehřívání). Chtěl jsem tedy odstoupit od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz. Notebook byl po druhé zaslán do servisu VSP data, který v současné době opravy provozuje. Minulou reklamaci mi bezproblému uznali, včera jsem se však dozvěděl, že 4. reklamace již uznána nebyla. Notebook se přitom choval stejně a grafická karta dosahovala 110°C, kdy se notebook vypnul. Nepříjemné však je, že NTB vyčistili (je to napsáno ve stavu reklamace).
Není divné, že podle jejich slov se neobjevila žádná závada, a přesto mi kompletně vyčistí chlazení? Nebo je to standardní postup když zákazník chce vrátit peníze?
Díky za odpovědi
Reklamace Pavilion DV7
čištění..
Čištění není kdovíjaký servisní zásah a nepočítá se to jako oprava. Naopak bych chtěl tohle u VSP Data pochválit, jelikož to jako jedna z málo servisních organizací dělá poctivě a v případě nenalezených závad prakticky i jako službu "navíc". Pokud chcete vyčistit počítač nebo book někde jinde, tak za to samozřejmě platíte.
90% přehřívání je způsobeno právě zanešením chladicí soustavy... ruku na srdce, který člověk si notebook občas neopře o nohy, nedá na gauč nebo občas neodloží na deku..
Jinak zkus nějaký zátěžový program.. třeba Everest kolik dávají tepla procesory.
90% přehřívání je způsobeno právě zanešením chladicí soustavy... ruku na srdce, který člověk si notebook občas neopře o nohy, nedá na gauč nebo občas neodloží na deku..
Jinak zkus nějaký zátěžový program.. třeba Everest kolik dávají tepla procesory.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů