Servis HP - Pavillion. Prubeh reklamace

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
Samot
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 21 čer 2008 23:05

Re: servis

Příspěvekod Samot » 19 dub 2010 20:07

moldik píše:dobrý den, chci se zeptat, potřebuju opravit notebook a hledám firmu, která je opravuje, myslíte že tahle na servis notebooků bude dobrá? máte s ní někdo zkušenosti? děkuji


Zdravím, já minulý týden posílal svůj HP na reklamaci od mironetu do tohoto autorizovaného servisu http://www.csystem.cz/ csystem, NB nakonec museli poslat do polska na výměnu základní desky a dnes už je hotovo a zítra mám notas doma...to vše za jeden týden! :-) Ale je pravda že u Mironetu mám přednostní reklamaci, sice jsem četl že to je jen kec, ale podle tohodle ne :-)

A teď má otázka, mám tento NB Pavilion dv6898, vyměnili teda zakladku, tenhle NB se ale už od 10. měsíce 2008 neprodává (limitovaná edice), mslíte že deska tam bude stejná nebo už lepší, horší snad dát nemůžou ne?

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 19 dub 2010 21:26

celý vtip limitované edice byl v jiné barvě těla a v tom, že jsi dostal myš, brašnu, atd...
co do hardwaru je ten notebook úplně totožný jako ostatní paviliony standartní edice.
Zbytek (jednotlivé konfigurace) se pak liší už jiným CPU, RAM, HDD, apod...

Rychlost servisu zřejmě závisí i od jeho vytížení. Možná ale navýšili kapacity, ptž. na servis HP pavilionů bylo stížností dost.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

jana.kralova

Re: Servis HP - Pavillion. Prubeh reklamace

Příspěvekod jana.kralova » 21 dub 2010 22:23

[quote="Sim3to"]Jelikoz jsem tento text a topic mel zalozeny puvodne na jinym foru, ale pri vyberu jineho notebooku jsem narazil na tohle forum. Tak jsem se chtel i tady podelit o to :D.

------------------------------------------------------------------------------------

1, U notebooku mi najednou zacal preskakovat/vibrovat obraz. Casem se to zhorsovalo. Take jsem si vsiml toho ze mi prestala fungovat digitalni televize kterou jsem mel v pocitacu (po 10 sec. vysilani se zasekl obraz i pri dobrem signalu TV). Tak jsem 30.6. sel na reklamaci a popsal jim problemy a notebook mi do reklamace vzali.

Zdravím, má úplně ten samý problém obrazovka přeskakuje vibruje, TV se po 10 sekundách sekne...Reklamaci neuznali...nenašli příčinu, údajně jím to ani na servise neskákalo...Ptala jsem se na to, že kdybych to natočila a v jednom záběru najela na výrobní číslo notebooku, jestli by raklamaci uznali. Ne neuznali. Notebook mám necelý rok a je na ho.no...prostě smůla, nic s tím asi neudělám
Jen jsem se chtěla zeptat, zda-li se celá řada Pavilionu zasílá do Polska nebo jen konkrétně řada DV5? Díky za odpvoěď

matej.jezek
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 22 zář 2010 13:37

Příspěvekod matej.jezek » 22 zář 2010 16:20

Lidi vy mě štvete... a ja už byl před deseti minutama 100% rozhodlej koupit HP Pavilion dv6-1435ec http://www.alza.cz/hp-pavilion-dv6-1435ec-d179397.htm

Co jinýho jako za tu cenu vzít, když mi ty Paviliony tady tak pomlouváte, hm, hm? :?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 22 zář 2010 19:10

Servis:
Po novom pre CR VSP Data, pre SR Swiss. Povedzme, ze ani v ramci HP sa polsky servis nie velmi osvedcil...

C


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti