Špatně odvedená práce v servisu

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
fuzzy logic
občas něco napíše
Příspěvky: 76
Registrován: 22 črc 2010 15:41

Špatně odvedená práce v servisu

Příspěvekod fuzzy logic » 20 říj 2010 13:26

Tak vrátil se mi hp probook 6550b z reklamace (výměna základní desky). Co mě ale velice nemile překvapilo v jakém stavu. Horní lišta ntb. nedocvaklá, takže tam jen tak visí. Spodní část ntb. kolem touchpadu je taky nějak divně vypouklá, všechno se to prohýbá a praská. Když na ntb položím ruku je to docela orchestr. Teď přemýšlím co s tím, jestli to mám odnést zpět do servisu a omlátit jím to o hlavu, nebo si stěžovat u hp na servis jaký mi byl poskytnut.

Rozmy
občas něco napíše
Příspěvky: 77
Registrován: 18 říj 2010 13:27
Bydliště: Kolín

2

Příspěvekod Rozmy » 20 říj 2010 16:40

oboje je správně. Teda alespoň já bych si nafotiil NTB, poslal to na ukázku do HP a pak dal NTB zpět do servisu na opravu.


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů