Dobrý den.
Jsem tady nový a chtěl bych Vás požádat o pomoc ohledně reklamace notebooku. Jedná se o HP Pavilion dv6 a jak asi sami víte mají problémy s chlazením a celkově jsou nespolehlivé. Hned od začátku mám s ním problémy. Už jsem ho po třetí reklamoval s tím že chci zpátky peníze, ale reklamace byla vyřešena formou opravy. Zatím nevím co mi uznali a co ne, ale potřeboval bych poradit jak je to s reklamačním řádem a občanským zákoníkem, ochrana pro spotřebitele.
Je mi obecně známo, že mohu žádat dobropis při vyskytnutí třech stejných závad a také při vyskytnutí 4různých závad. Také jsem se ale někde dočetl, že již při třetí reklamaci lze notebook reklamovat na 4 různé závady. Je to ještě komplikovanější jelikož jsem notebook na 3tí reklamaci dával pár dnů před skončením záruky. Podle mě se dokonce vyskytuje 3krát stejná závada- přehřívaní, ale předpokládám, že se z toho prodejce vykroutí s verdiktem, že přehřívání je způsobeno nečistotami.
Pokud dovolíte uvedl bych zde jednotlivé reklamace. Co jsem reklamoval a co mi uznal servis. Byl bych opravdu rád kdyby mi někdo poradil jelikož to musím vyřešit co nejdříve a na místě, jelikož už mám konec záruky.
1. reklamace
Závada uvedená zákazníkem:
NB nelze zapnout jen probliknou diody.
NB se při práci znatelně zahřívá.
problém s TV kartou - často nelze naladit programy
občas při probuzení z hibernace - je pomalý, nefukční LAN(internet)
Zjištěný stav zařízení a popis provedené práce:
Vadná MB. TV kanály naladěny, signál dobrý, televizní karta vpořádku. Přehřívání způsobeno znečištěním.
2. reklamace
Popis závady:
NB se přehřívá, chybová hláška pevného disku, celkově velmi pomalé a nestabilní. Vadný adaptér, zcela bez funkce. NB již byl jednou reklamován
Vyjádření k vyřízení:
Provedena výměna pevného disku, chlazení, adaptéru.
3. reklamace
Popis závady:
přehřivá se, sekaní naročných aplikací, vypadavaní připojení k wifi, DVD vypalovaní každé čtvrté je špatně vypalnené špatně čitelné,tv tuneru dochazí k sekaní obrazu a zvuku. při uznaní třetí reklamce žadá zakazník dobropis
Zatím neznám provedenou práci, ale dostal jsem email od prodejce že se nejedná o tři stejné vady takže nemám na dobropis nárok
Co si o tom myslíte? Přehřívání je opravdu způsobeno nečistotami ale ten noťas se začne přehřívat po pár měsících. Čistit si ho sám nemůžu jelikož se jedná o dv6, které mají kolem šasí takový tenký rámeček. Zkrátka špatná konstrukce notebooku.
Děkuji předem za odpovědi.
HP PAVILION dv6-2030ec reklamace
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 úno 2012 18:19
Nejedna sa o tri rovnake reklamacie, bohuzial, pre vyrobcu je podstatne co hovori zakon a jeho reklamacne podmienky, navyse ak ti napisali ze prehrievanie bolo spôsobene znecistenim tak nevymôzes urcite nic, ved este pockaj a otoc to stvrty krat ,couz, z tohoto si myslim ze nebude nic nieje tam dôvod na dobropis .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 úno 2012 18:19
Já ho dával reklamovat 2 dny před koncem záruky (už po prodloužení o ty dva předchozí servisy). Opravili ho toto pondělí. Zítra tam jdu. Už mám tedy po záruce.
K tomu přehřívání. Nedá se to nějak uhrát na to že si ten notebook nemůžu čistit sám? Takže každé vyčištění by měl být oprávněný servisní zásah?
Je totiž na palici abych si co 3 měsíce dával notebook do servisu na vyčištění...to přece není normální ne
K tomu přehřívání. Nedá se to nějak uhrát na to že si ten notebook nemůžu čistit sám? Takže každé vyčištění by měl být oprávněný servisní zásah?
Je totiž na palici abych si co 3 měsíce dával notebook do servisu na vyčištění...to přece není normální ne
Tak ano, takych ma predajca, vyrobca aj servis najradsej co chcu peniaze 2 dni pred skoncenim zaruky a idealne uz ked zakonna zaruka skoncila a iba sa to predlzovalo o cas straveny v servise .
Bohuzial ale s tymto nepochodis a ani sud ci sudny znalec ti nepomôze, to ze to nemôzes cistit a je to vecne zanesene prachom a prehrieva sa to nieje nutne konstrukcna vada zariadenia ale by som sa zamyslel v akom prostredi sa to pouziva lebo ked len ty mas taky problem (popravde neregistrujem zeby sa namna valil extremny pocet pavilionov ktore sa prehrievaju... je to uplne v norme rovnako ako u inych vyrobcov) tak chyba zrejme nutne nemusi byt u vyrobcu zejo... (a ake kazde 3 mesiace cistenie ked ho mas viac ako 24 mesiacov a bolo to potrebne vycistit len 3x co je podlamna uplne bezne ak sa minimalne raz rocne precisti chladenie notebooku), ak si chcel peniaze tak to trebalo riesit skôr a nie 2 dni pred koncom zaruky - na taketo speciality ma vyrobca aj servis specialny pristup a popravde ani sa necudujem, ked chce niekto peniaze tak sa to riesi inym spôsobom a hlavne menej napadne a nie presne na konci dvojrocnej zaruky .
Kazdopadne na vymenene komponenty mas novu zaruku - avsak bez moznosti dobropisu kedze zakonna zaruka sa ti skoncila, notebook ti budu cistit aj nadalej "kazde 3 mesiace" bezplatne tak je po probleme .
Bohuzial ale novy notebook nateraz este nebude .
Bohuzial ale s tymto nepochodis a ani sud ci sudny znalec ti nepomôze, to ze to nemôzes cistit a je to vecne zanesene prachom a prehrieva sa to nieje nutne konstrukcna vada zariadenia ale by som sa zamyslel v akom prostredi sa to pouziva lebo ked len ty mas taky problem (popravde neregistrujem zeby sa namna valil extremny pocet pavilionov ktore sa prehrievaju... je to uplne v norme rovnako ako u inych vyrobcov) tak chyba zrejme nutne nemusi byt u vyrobcu zejo... (a ake kazde 3 mesiace cistenie ked ho mas viac ako 24 mesiacov a bolo to potrebne vycistit len 3x co je podlamna uplne bezne ak sa minimalne raz rocne precisti chladenie notebooku), ak si chcel peniaze tak to trebalo riesit skôr a nie 2 dni pred koncom zaruky - na taketo speciality ma vyrobca aj servis specialny pristup a popravde ani sa necudujem, ked chce niekto peniaze tak sa to riesi inym spôsobom a hlavne menej napadne a nie presne na konci dvojrocnej zaruky .
Kazdopadne na vymenene komponenty mas novu zaruku - avsak bez moznosti dobropisu kedze zakonna zaruka sa ti skoncila, notebook ti budu cistit aj nadalej "kazde 3 mesiace" bezplatne tak je po probleme .
Bohuzial ale novy notebook nateraz este nebude .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 úno 2012 18:19
Díky za odpověď.
jen dodám...
Prostředí - Brno, koleje, stůl
Přehřívat se začíná vždycky tak dva měsíce po vyčištění, ale jelikož jsem student tak nehodlám každé dva měsíce dávat notebook na týden až dva do servisu na vyčištění...bez něho to prostě nejde takže proto jen 3krát s tím, že jsem si musel dávat bacha. Také jsem ho používal s hliníkovou chladící podložkou...Víš pokaždé když jsem to reklamoval jsem jen slyšel jaké jsou Paviliony nepovedené notebooky a že se mi ani nediví. Nikdy nebyly žádné obštrukce ani při té třetí reklamaci naopak jsem byl ujištěn, že mi budou navráceny peníze...bohužel HP servis si myslí něco jiného
jen dodám...
Prostředí - Brno, koleje, stůl
Přehřívat se začíná vždycky tak dva měsíce po vyčištění, ale jelikož jsem student tak nehodlám každé dva měsíce dávat notebook na týden až dva do servisu na vyčištění...bez něho to prostě nejde takže proto jen 3krát s tím, že jsem si musel dávat bacha. Také jsem ho používal s hliníkovou chladící podložkou...Víš pokaždé když jsem to reklamoval jsem jen slyšel jaké jsou Paviliony nepovedené notebooky a že se mi ani nediví. Nikdy nebyly žádné obštrukce ani při té třetí reklamaci naopak jsem byl ujištěn, že mi budou navráceny peníze...bohužel HP servis si myslí něco jiného
Ak ta predajca uistil ze ti vrati peniaze po tretej reklamacii tak si to od neho mal ziadat pisomne - toto ja pocuvam dost casto nakolko predajca takto ukludni zakaznika, zbavi sa ho a ma aspon na chvilu pokoj a zakaznik potom bombarduje servis a stazuje sa .
Kazdopadne vrateniu penazi nic nebrani, predajca ti ich kludne môze vratit a notebook si nechat - ako je to cisto jeho rozhodnutie a to ci jemu HPcko vrati peniaze je tiez jeho problem .
Kazdopadne vrateniu penazi nic nebrani, predajca ti ich kludne môze vratit a notebook si nechat - ako je to cisto jeho rozhodnutie a to ci jemu HPcko vrati peniaze je tiez jeho problem .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 úno 2012 18:19
Ano máš pravdu. Dneska mi bylo řečeno, že nesmí porušit podmínky jinak by vrácení peněz šlo z jejich kapsy.
Jinak notebook je na cestě zpátky do servisu.
Jestli tě to zajímá tak vyjádření servisu ke třetí reklamaci:
Provedena výměna DVD SATA, chlazení.
K dalším věcem se nevyjádřily i když by podle zákona měli. Strávil jsem na pobočce prodejce asi 2 hodiny. Testnul sem noťas na teploty a další věci. Zaznamenal jsem vysokou teplotu u HDD, TV tuner znova nepoužitelný. Také zaznamenány nové škrábance na víku a na stříbrné liště. Předtím tam byla fólie, kterou jsem stáhl při předání ke třetí reklamaci. No uvidíme jak to dopadne. Podle prodejce se to bude řešit malinko jinou cestou.
Jinak notebook je na cestě zpátky do servisu.
Jestli tě to zajímá tak vyjádření servisu ke třetí reklamaci:
Provedena výměna DVD SATA, chlazení.
K dalším věcem se nevyjádřily i když by podle zákona měli. Strávil jsem na pobočce prodejce asi 2 hodiny. Testnul sem noťas na teploty a další věci. Zaznamenal jsem vysokou teplotu u HDD, TV tuner znova nepoužitelný. Také zaznamenány nové škrábance na víku a na stříbrné liště. Předtím tam byla fólie, kterou jsem stáhl při předání ke třetí reklamaci. No uvidíme jak to dopadne. Podle prodejce se to bude řešit malinko jinou cestou.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 úno 2012 18:19
Zdravím.
Chtěl bych Vás požádat o pomoc ohledně téhle reklamace notebooku.
Abyste to nemuseli číst celé. Chci dobropis. Notebook byl už třikrát reklamovaný. Záruka je už pryč a já nebyl spokojený s vyřízením třetí reklamace. Nevyjádřili se úplně ke všem závadám a když jsem to testnul na pobočce zjistil jsem, že se přehřívá HDD a TV karta zas blbne. Navíc se vrátil s několika dalšíma škrábancema. Poslali jsme to zpátky, ale sepsal se nový reklamační protokol. Nepodepisoval jsem protokol o převzetí. Já bych teď potřeboval vědět zda se na tuhle reklamaci reklamace vztahuje klasická lhůta 30dní na vyřízení/posouzení od podání reklamace.
Chtěl bych Vás požádat o pomoc ohledně téhle reklamace notebooku.
Abyste to nemuseli číst celé. Chci dobropis. Notebook byl už třikrát reklamovaný. Záruka je už pryč a já nebyl spokojený s vyřízením třetí reklamace. Nevyjádřili se úplně ke všem závadám a když jsem to testnul na pobočce zjistil jsem, že se přehřívá HDD a TV karta zas blbne. Navíc se vrátil s několika dalšíma škrábancema. Poslali jsme to zpátky, ale sepsal se nový reklamační protokol. Nepodepisoval jsem protokol o převzetí. Já bych teď potřeboval vědět zda se na tuhle reklamaci reklamace vztahuje klasická lhůta 30dní na vyřízení/posouzení od podání reklamace.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů