Stránka 10 z 10

Napsal: 31 črc 2009 18:45
od Damianus
zivan tak napul pravda :wink: ale treba u CZC ano ale treba alza ma pobocku i SK (somraci) a tak i kdyz poridis na CZ portale muze byt smlouva SK takze nekdy je dobre si to upresnit :wink:

Napsal: 01 srp 2009 00:40
od cross
Damianus píše:no tak zase tak cerne bych to nevidel clovek pokud zna zakony muze se velimi ucine branit :wink: sepis zakonu je zde jiz na foru :wink:

Hádám, že je to jen překopírovaný Občanský zákoník, který jsem četl už někde při druhé reklamaci.
Možná máš dobrou zkušenost, ale já ne ;) Psané slovo je lehčí, než něco takového řešit. Jak jsem v článku psal - něco mi to dalo, už vím lépe, jak postupovat. Nevím, jestli jsi to četl, ale psal jsem, že jsem vyhledával pomoc i u SOS, že jsem si nechal vypracovat i znalecký posudek, ale nic nezabralo. Dokonce nereagovali ani na výzvu právníka. Tak mi pak neříkej, že bys to černě neviděl :P Já si to nevymyslel ... Má to sloužit jako případná pomoc dalším.

Napsal: 01 srp 2009 09:58
od swarm
crossovi věřim. Takhle to dopadne, když narazíte na bl*ce. Už jsem taky reklamoval pár věcí a vím, že někdy je to prostě hodně složité a je pak úplně jedno, co praví zákony, protože se s vámi nikdo nechce bavit. Článek je dobrý a v podstatě shoduje s mými zkušenostmi. Víc se k němu asi vyjádřim až na blogu, kde ho mám v plánu taky linknout. Zrovna mám totiž rozepsaný miničlánek o reklamaci baterie v ASUSu.

Btw je možné poslat kopii znalecného posudku mně na mail? Je jednoduchý [moje přesdívka]@[moje přesdívka].cz :).

Napsal: 01 srp 2009 11:20
od Damianus
cross píše:
Damianus píše:no tak zase tak cerne bych to nevidel clovek pokud zna zakony muze se velimi ucine branit :wink: sepis zakonu je zde jiz na foru :wink:

Hádám, že je to jen překopírovaný Občanský zákoník, který jsem četl už někde při druhé reklamaci.
Možná máš dobrou zkušenost, ale já ne ;) Psané slovo je lehčí, než něco takového řešit. Jak jsem v článku psal - něco mi to dalo, už vím lépe, jak postupovat. Nevím, jestli jsi to četl, ale psal jsem, že jsem vyhledával pomoc i u SOS, že jsem si nechal vypracovat i znalecký posudek, ale nic nezabralo. Dokonce nereagovali ani na výzvu právníka. Tak mi pak neříkej, že bys to černě neviděl :P Já si to nevymyslel ... Má to sloužit jako případná pomoc dalším.
No to ja verim ja taky vracel MSI s 4 reklamaci bylo vice srandy nez mozna uzitku ale kdyz clovek vi jak na to tak pak mluvi i s reditelem firmy a ten dokaze i zamestnance na dovolene zburcovat a donutit vydat dobropis z dovolene :wink: Jde to :!: Ted jsem 2x vracel lenovo a v utery nebo stredu mi uz prijde 3 kousek. S reklamacema mam zkusenosti vic nez dost takze vim ze to jde.

Napsal: 01 srp 2009 11:32
od swarm
Na tom Pavilionu je problém ten servis v Polsku... to je prostě další stupínek, který vzdaluje technika od zákazníka a ještě ho odděluje jazykovou bariérou. Pavilion bych si v životě nekoupil. To už radši půjdu do MSI/VBI/wtf/omg/whatever.

Napsal: 01 srp 2009 11:45
od cross
Damianus: Neříkám, že to nejde všude. Ale občas se to fakt nezadaří. Tohle byla moje první "blbá" reklamace. Nikdy jsem takový problém neměl (ale taky nešlo o věc za 20.000). Posílal jsem taky dopis od právníka té firmě a myslel jsem, že to dostane do ruky někdo z vedení. Asi tomu tak ani nebylo.
Swarm: Dobře, znalecký posudek pošlu ... akorát nemám skenr .. bude to stačit jen nafotit? Nebo jsi to chtěl v nějaké dobré kvalitě?
Pak mi prosím pošli link na ten blog, rád bych si to přečetl :)
Pavilion bych už taky nikdy nekoupil a nikomu ho nedoporučuju, ba vyvracím. Teď mám Toshiba Tecra.

Napsal: 01 srp 2009 12:15
od swarm
Stačí úplně s klidem vyfocené foťákem. Stačí mi jen, aby to bylo trochu čitelné. Publikovat to nikde nebudu.

Napsal: 01 srp 2009 12:17
od Damianus
mno ja bych servis neresil co je mi po servisu v polsku at to jede treba do gruzie nebo kam chce pro me je dulezita smlouva s obchodem kde jsou si to koupil :wink: a ten je pro me pri nakupu dulezity. Treba CZC docela tlaci na servis samotne ale Alza jsou pekni ZMR*I :wink:

EDIT: pokud to pak koupi clovek v nejakem zapadlem kramku na netu nebo nekde jinde tak pak se tezko dovolava. Ale porad to jde. Pokud jde o chybu ntb tak bych to dovedl az k soudu, mediaci ci jine dohode :wink:

EDIT2: tak jsem se prolouskal tim textem a sry ale za to si muzes sam... Nemyslim to spatne a je pravda ze kazdy nema cas na to sudovat zakony a ocekavat tohle, ale normalne to tak chodi! Nikdy nepreberu zbozi ktere si neotestuju nebo od ktereho nedostanu radne vyplnene papiry. Pri ctvrte reklamaci MSI mi to chteli nahtahnout na 60 dni protoze pry nemaji notebook pak ze pry to musi jit k vyrobci cele a ne k prodejci pak ze se zmenila interni pravidla pak se dokonce ntb stratil a je toho vice (jsem zhnilej to sepsat a do toho mam jeste hodne prace), ale dalo se snima mluvit proste jsem si vzdy vyrval papir mel vse potvrzene a pak stacilo jen volat vola volat tlacit tlacit tlacit a vzdy si vyrvat nadrizeneho a ne mluvit s pinglama pak vyreklamujes vse. Mnohdy i neopravnene reklamace. Resim to za lidi co na to nemaji cas nebo co na to uz nemaji nervy :wink:

Napsal: 01 srp 2009 18:46
od jarino269
..kde ma msi servis ? .. swarm aj ja som zvedavy na ten tvoj clanok na bolgu :)

Napsal: 01 srp 2009 20:00
od Damianus
sice je to OT uz hodne ale MSI ma celkem dobry servis a ma ho v penta.cz

a clanek uz je davno na blogu :wink:

Napsal: 01 srp 2009 20:06
od jarino269
tak je to uz strasne out co etraz napisem ale prepacte .. tak ako pozeram na tom blogu .. tak ten clanok nevidim myslim tento o ktorom napisala http://swarm.cz/blog/technika/zkusenost ... si-prisel/ a hlavne toto :arrow: Takže notebook odcestoval zpět k výrobci po reklamaci, která vyjde jako samostatný článek, jelikož byla velice zajímavá.

Napsal: 02 srp 2009 13:05
od Damianus
:lol: to jsem psal ja... Jsem nevedel ze na to nekdo bude zvedav :lol: tak ja to hodim na papir :wink:

Napsal: 02 srp 2009 13:23
od swarm
Damianus píše:tak ja to hodim na papir :wink:
Radši mně do mailu :D

Napsal: 02 srp 2009 13:46
od Damianus
:lol: prvne do wordu :lol: