Stránka 2 z 10

Napsal: 02 kvě 2008 13:23
od CeCo
jami:
A ktory servis? Co som sa bavil ja tak vsetci to posielali do Polska (a to som sa bavil asi s 3 servismi + priamo s HP ;-) )

C

Napsal: 16 kvě 2008 12:10
od b.a.r.t.i.i.k
No ja kdyz jsem reklamoval notas...tak to trvalo tri tydny..prestala fungovat cd romka...tak mi ho vymenily za novej kus...:)

Napsal: 19 črc 2008 19:19
od Nigel11
co třeba ten servis, co nabízí mironet? servis do 4 dnů místo 30?

Napsal: 19 črc 2008 20:59
od CeCo
Hovadina, ono to MUSI ist do Polska.

C

náhrada za servis

Napsal: 20 črc 2008 15:51
od fremy
opravdu? píšou že zapůjčí na nezbytnou dobu případnou náhradu, i proto si chci koupit NTB u mironet (+ nejlepší cena)

Napsal: 26 črc 2008 09:29
od pnak
Tiez som mal svoj pavilion v servise tri tyzdne a som si tez myslel ze ho poslu do polska a potom ked som dostal vyjadrenie od servisu tak bola tam nejaka bratislavska adresa. Takze v polsku nebol. A co sa tyka samoznej reklamacii tak som mal nieco so zvukoukou som to aj na toto forum pisal stale vrcalo v reprakoch a nedalo sa to vypnut. A nielen ze opravili tuto poruchu(vymenili MB a nejaky zvukovy modul) ale vymenili mi aj vsetky kryty na notebooku a vsetko v ramci zaruky cize zadara. Spokojnost nadovsetko. HP sa nezaprie...

Napsal: 26 črc 2008 09:50
od swarm
pnak: Do polska to nejde přímo. Chodí to přes lokální servisy, které provedou diagnostiku a přes ně to jde potom zpět.

btw kdyby to neposílali do polska, tak jim to netrvá 3 týdny, ale 3 dny ;-)

Napsal: 26 črc 2008 10:01
od pnak
no tak to ja uz neviem ..... som si myslel ze to bolo v BA ked bolo vsetko komplet pisane po slovensky s popisom odstranenie poruchy atd... ale nejdem sa hadat lebo fakt neviem...

Napsal: 26 črc 2008 17:29
od CeCo
swarm:
No, ono si mozes pre to zavolat aj kuriera, ktory to tam posle priamo (o tom vela ludi nevie).

Inac, tie 3 dni by to tak ci onak netrval, vsak len samotna doprava nahradnych dielov z centralneho skladu je 2-3 dni. Pre Slovaka je to vsak jedno, ACER, ASUS ci HP Pavilion musi tak ci onak vzdy do zahranicia.

C

Napsal: 30 črc 2008 21:12
od DDDavid
Dneska byl u me kurýr pro muj Pavilion, tak jsem zvedavy za jak dlouho se mi notas vrátí, doufám, že to nebudou ty 3 týdny :? . Pak dám vědět, jak jsem dopadl.

Napsal: 08 srp 2008 14:31
od DDDavid
Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů ;-)

Napsal: 29 led 2009 19:37
od Sergei
Vzhledem k tomu, že mi před časem odešly quickplay tlačítka na dv6397, byl jsem nucen ho také poslat na cestu do Polska. Měl jsem jisté obavy, ale vrátil se mi za docela slušných 17 dní. Kurýrní služby jsem nevyužil, servisní předávka proběhla přes libereckou pobočku AutoContu.

Napsal: 30 led 2009 10:53
od cross
DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů ;-)

Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdne :( Poslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.

Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.

Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra :(

Napsal: 30 led 2009 19:48
od enemy
fido píše:no..nejlepší servis je v Brně :lol:
ses ocas:-D

Napsal: 30 led 2009 21:54
od joudabouda
cross píše:
DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů ;-)

Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdne :( Poslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.

Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.

Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra :(


Tak sis měl nechat vrátit peníze, protože to překročilo zákonnou lhůtu 30 dní na reklamaci.