Stránka 3 z 10

Reklamace

Napsal: 30 led 2009 21:56
od joudabouda
Je zbytečné tady řešit jestli to jde do Poslka nebo někam jinam. Protože ze zákona na to je 30 dní a jestli to do tý doby nevyřeší tak pak buď výměna (týká se 30 dne reklamace) nebo vyjádření ze servisu na základě kterého vrátí peníze. Doporučil bych postup dle občanského zákoníku.

Napsal: 08 úno 2009 12:24
od cross
Mno, takže 27.1. jsem posílal Pavilion přes sběrné středisko v Ostravě. Tento pátek (tedy 6.2.) mi došel mail, že si ho můžu jít vyzvednout. Takže teď čekám na pondělí a jdu si pro něj. Tentokrát to byl celkem fofr.

Napsal: 09 úno 2009 13:46
od cross
Tak jsem si pavilion donesl domů ze servisu. Neměl jsem čas, tak jsem ho ve sběrném středisku netestoval - šlo o špatný kontakt při nabíjení (kolíkem musím různé hýbat, aby se začlo nabíjet ...). Donesu domů a .. závada neopravena ... Sice jsem měl trošku vylomenou klávesu F12 a vyměnili mi kvůli tomu celou klávesnici, tak jsem je chválil ... ale tohle mě celkem naštvalo ...
Nicméně využiju raději teď kurýra.

Napsal: 09 úno 2009 14:08
od cross
Dáte mi prosím někdo odkaz na tu službu kurýra? Nemůžu to najít.

Napsal: 09 úno 2009 15:45
od cross
Prosím, celkem to spěchá :(

Napsal: 09 úno 2009 17:03
od CeCo
Mas ho na brozurke, ktora bola v baleni s notasom.

C

Napsal: 09 úno 2009 17:11
od cross
Mám tu nějaké příručky, ale nemůžu tam nic o tomhle najít :(

Napsal: 09 úno 2009 20:07
od CeCo
Hladaj cokolvek co vyzera ako telefonne cislo.

C

Napsal: 09 úno 2009 20:28
od cross
Našel jsem něco na netu, mělo by to být číslo +420 810 222 222. Tam by mě pak měli přepojit na kurýra či tak něco.
Díky :)

TEL číslo

Napsal: 09 úno 2009 21:13
od joudabouda
cross píše:Našel jsem něco na netu, mělo by to být číslo +420 810 222 222. Tam by mě pak měli přepojit na kurýra či tak něco.
Díky :)


Tak si to našel dobře tady je pro jistotu ještě odkaz http://welcome.hp.com/gms/cz/cs/contact ... ssist.html

Napsal: 10 úno 2009 11:34
od cross
Máte někdo zkušenosti s kurýrem? Domluvil jsem se s operátorkou a řekla mi, že do dvou pracovních dní přijde - že musím být na uvedené adrese. Že mi prý zavolá, až bude na místě ... což mi přijde celkem nesmyslné, jelikož nemusím být zrovna doma.
Konkrétně jsem na koleji a nadiktoval jsem mu adresy školy, která je kousek od kolejí - ale já chodím do školy o několik km dál, tramvají mi to trvá tak 40 minut ke kolejím. Nezavolá ten kurýr spíš někdy předem? Nebo je možné, že třeba počká? Nemůžu být celé dny jen na kolejích.

Napsal: 10 úno 2009 12:16
od zivan
Tak zavolej jeste jednou a zeptej se :)

Napsal: 10 úno 2009 19:50
od cross
To už by bylo také čudné ... to tu nechám kámoškám, aby mu to kdyžtak daly.

KURÝR

Napsal: 11 úno 2009 19:58
od joudabouda
Většinou jezdí společnosti jako je PPL nebo DPD a ty prostě přijedou na tuto tvojí adresu když se nedozvoní tak odjedou. Většinou ani nevolají, protože nemívají služební telefon. Nejlepší je udat adresu, kde si celý den k zastižení. Když ti nebude vyhovovat kurýr tak dej na hlavu svému prodejci a ten ať si poradí.

Napsal: 11 úno 2009 19:59
od Michal27
DPD i PPL mi vzdy volali, kdyz neco vezli. Predpokladam, ze i s odvozem to bude stejne.