Stránka 4 z 5

Napsal: 24 dub 2008 20:37
od CeCo
Niekedy az mesiac. Do SR to posielaju vo varkach a az tu to davaju do obalok a zasielaju koncovym. Buduci tyzden sa im ozvi, kde to viazne.

C

Napsal: 25 dub 2008 07:29
od Nergal
Fuu,az mesiac??Tak to som nevedel... :idea: :idea: ..No nic,ako pises,ak to na tyzden nepride,tak budem tam volat...
Dikess za info.. :wink:

//edit C: Necitujeme bezprostredne predchadzajuce prispevky.

Napsal: 02 kvě 2008 10:43
od jami
ja mam svoj pavilion skoro rok a zatial vcelku spokojnost. kvalita spracovania je podla mna na tom lepsia ako ine serie lowendov od aceru, asusu a samozrejme sa nechyta na bussines radu, na obcasne prenasanie je to ok ale fakt si neviem predstavit ze by som ho denodenne nosil do prace. Jedine k comu mam mierne vyhrady bola doba reklamacie kde mi odisiel wifi modul a museli koli tomu menit celu zakladnu dosku, cele to trvalo tri tyzdne. koli reklamacii moj buduci model bude uz z bussines rady a celkom urcite budem priplacat aj na rozsirujuci zaruku next bussines day :)

Napsal: 02 kvě 2008 14:32
od sirius1983
Já znám osobně tři lidi s pavilionem a jsou s ním spokojení zatím všichni, žádná reklamace se zatím nekonala. Nicméně ani jenomu není pře rok, takže uvidíme, co čas ukáže...

Napsal: 03 kvě 2008 07:55
od Nergal
CeCo píše:Niekedy az mesiac. Do SR to posielaju vo varkach a az tu to davaju do obalok a zasielaju koncovym. Buduci tyzden sa im ozvi, kde to viazne.

C


Tak uz ju mam doma,dosla v stredu 30.4.2008..A uz som ju aj nalepil..Vyzera to fakt skvele.Super drsny material,a kvalitna potlac...Fakt,mozem len odporucit :D :wink:

Napsal: 16 kvě 2008 12:15
od b.a.r.t.i.i.k
ja uz ho mam uz trictvrte roku a musim uznat ze jsem koupil dobre, nechal jsem si poslat z www.polepit.cz folii a pohoda uz neresim zadny prsty na viku proste pohodicka porad ho nekam prevazim z intru na intr do skoly a tak a zatim zadny problem pavilion slape jak ma u me uplna spokojenost..:)

Napsal: 12 čer 2008 10:20
od cross
Já bych ho mohl mít v této době rok (+- pár dní). Mám dv6309ea. Včera jsem si ho dovezl z reklamace. Asi tak po 7 měsících mi začala odcházet baterie. Po koupi mi "cvakal" HDD - myslel jsem, že je to špatně, ale asi teda není.
Reklamoval jsem to kvůli HDD, který mi odešel (omylem jsem s NTB klepl o lavici - myslel jsem, že NTB jsou stavěny na to, aby nějaký ten náraz vydržely), vadný displey (na několika částech jsem měl bílé tečky[docela velkých částech], které šly vidět při pohledu z boku) a zkusil jsem i tu baterii, jenže ta má záruku jen půl roku.
V servise mi vyměnili HDD, LCD i samotné víko (což jsem rád - ten "nepoškrabatelný" povrch je totiž poškrabatelný a já ho poškrábaný měl - nyní je zcela nové) a dokonce i Mechaniku (o tu jsem nežádal, nevím, co tam bylo špatně - ale vrzal mi ten plast na ni, tak možná kvůli tomu mi to sami vyměnili). Vrzal mi i plast pod zápěstím - to mi asi také trošku upravili, teď trochu vrže je levý).
Takže se servisem jako takovým jsem spokojen. Posílal jsem to přes servisní středisko v Olomouci - trvalo to přesně měsíc. Pak jsem chtěl přidat 1GB paměť, ale stálo to na nějakým debilním pražáčkovi, který nebyl schopný tý ženský v servisu odpovědět na mail. Až včera jí poslal cenu za ty paměti (žádost o to posílala už v dobu, kdy jsem posílal NTB na reklamaci - to je cca 6-7 týdnů!). Musela by to ještě objednat, tak jsem si ho vzal a odnesl do jiného obchodu, kde jsem měl vše vyřízené do 15 minut.

Jinak tohle je můj první NTB, ještě se o něm tak moc nepsalo .. nebo mě spíš nenapadlo takové info na fórech hledat. Kdybych si to četl dřív, tak si ho neobjednám, páč ho musím často přenášet a myslím, že za tu cenu jsem si mohl koupit lepší .. nebo spíše kvalitnější. Konkrétně mluvím o nějakém business řadě.
Ale na druhou stranu jsem s ním i spokojen. Nechci ho zase nějak rovnou odsuzovat.

Napsal: 12 čer 2008 11:15
od alfah4ns
klepnuti o lavici - disk pri praci je nachylny, proto ma plno business notebooku gyroskop, ktery sleduje otresy a narazy a vypina disk.

neposkrabatelny povrch je marketingova hovadina, plast jako plast, tzn. jde poskrabat lehce taky. ale ma to aspon lepsi povrchovou upravu, nez nektere jine multimedial notebooky.

jinak mi ale ty materialy prijdou vzhledem k urceni notebooku - domaci pouziti, obcasny prenos - celkem kvalitni, hodne konkurencnich notasu je na tom hur.

jak dlouho ti trval ten zarucni servis?

Napsal: 12 čer 2008 12:00
od swarm
Disky obecně snesou hodně. Během práce disku mi i úplně obyčejný notebook spadl z výšky jednoho metru (a během toho se ještě otočil) a přežil to. Obecně notebooky na otřesy vůbec nešetřím a nikdy žádný problém nebyl. Tohle byla spíš extra smůla.

Jinak teda spokojenost se servisem, který trvá měsíc - to tě obdivuju. U FSC jsem měl vždy všechny rekalamace vyřízeny do pár dní a stejně jsem vždy nedočkavě čekal.

Napsal: 12 čer 2008 14:17
od Kai-Yin
Já mám noťas koupený loni v říjnu v alfacompu v Brně, teď jsem ho dostal z reklmace, ty se vyřizují přes firmu Dileris, která je teda fakt příšerná, trvalo to víc jak měsíc, nakonec po pár telefonátech dorazil a je to supr, opravili i to, co jsem jako závodu neuvedl. Servis v Polsku je asi kvalitní. Reklamoval jsem kvůli nefungujícímu nabíjení, dostal jsem novou baterii a nový adaptér, vyleštili mi víko i displej, jsem moc spokojený, jen ta délka mohla být kratší, ale to je vina Dilerisu, ne servisu.

Napsal: 16 čer 2008 00:38
od roxtedy
celkem dostkrát tady bylo zmíněno,že pavilion se na přenášení moc nehodí, z toho mně vyplívá, že nemá moc kvalitní šasi, je to tak? Je pavilion hlučný?

Napsal: 30 čer 2008 11:31
od JaM
me uz i spadl a pohoda...mam dv6540ec. Prask mi popruh na brasne a skoncil jenom s lehce prasklym rohem, spad asi z metru na hranu..byla to lacinejsi nevypolstrovana brasna :)

Napsal: 02 čer 2009 21:46
od cross
Je normální mít ve víku magnet? Konkrétně na levé straně víka - v tom černém plastu kolem displeje - skoro dole. Mám model dv6309ea .

Napsal: 02 čer 2009 21:59
od swarm
Je to normální.

Napsal: 02 čer 2009 22:29
od cross
Dobře, díky :)