Stránka 4 z 10

Napsal: 12 úno 2009 00:06
od xxsml
Já dával svůj Pavilion do Servisního střediska HP v Táboře (firma VSP Data), notebook jsem měl po 14 dnech zpět. Byl v Polsku, ale stejně nic nevyřešili a při 2. opravě mi udělali 2 cm škrábanec v levém dolním rohu displeje a malinko poškrabali QuickPlay tlačítka.

Re: KURÝR

Napsal: 13 úno 2009 18:29
od cross
joudabouda píše:Většinou jezdí společnosti jako je PPL nebo DPD a ty prostě přijedou na tuto tvojí adresu když se nedozvoní tak odjedou. Většinou ani nevolají, protože nemívají služební telefon. Nejlepší je udat adresu, kde si celý den k zastižení. Když ti nebude vyhovovat kurýr tak dej na hlavu svému prodejci a ten ať si poradí.

Nedávno mi vezl DPDčkař balík. Byl jsem v Ostravě (domů to mám asi 90km). Zavolal mi hned ráno, když byl asi ještě ve skladě, jestli jsem doma. Řekl jsem mu, že ne, že jsem v Ostravě. Tak říkal, že z mého bydliště odjíždí vždycky v deset dopoledne, ať mu tak kolem půl desáté zavolám, jestli se stihnu dostat domů (nikdo doma nebyl). Našel jsem si rychle spoj, posadil se na bus a valil domů. Zavolal jsem mu, že budu doma tak o čtvrt na jedenáct + cesta domů asi tak 10 minut. Zeptal se mě, jestli kvůli tomu teda jedu z Ovy a já řekl, že už sedím v buse, tak řekl, že na mě teda počká. Pak byl další hovor (už jsem byl skoro doma), jestli to opravdu stihnu, že déle čekat nemůže. Řekl jsem že ano a on že na mě počká u nádraží a hodí mě domů. Máme tam autobazar, zatím si prý koupil auto, odvezl mě domů, dokonce mi donesl i balík až za dveře (já měl plné ruce) a odjel. Takže s tím byla pohoda.

Ale zpět k reklamaci. Já to dal do CSData v Ostravě. Měl jsem to rychle zpět, to ano ... ale nejsem si jistý, zda to bylo vůbec v polsku ... krabici jsem dával k nim rozlepenou a nebyla na ni žádná nová páska. Vyměnili mi jen klávesnici a konektor na nabíjení ne - napsali mi pak na papír (Slovensky), že mám vadnou baterii a nebyla vyměněna (to bylo označeno tučným obdelníčkem) a další poznámka pod tím, že mám vadný zdroj a nebyl vyměněn. (označeno prázdným kolečkem)

Přitom o vadné baterce vím, ale na to jsem reklamaci neposílal. Takže jsem to teď poslal přes kurýra. A otázka zní - kdyby náhodou to dovezl a opět by to nebylo opraveno (v telefonu s operátorkou jsem zdůrazňoval, že jde opravdu o vadný konektor a zdroj je v pořádku), bralo by se to jako 3. reklamace na to samé a mohl bych požadovat vrácení peněz?

Jak se při tom postupuje? Mám to případně vyzkoušet přímo před kurýrem (nebo mu je to úplně jedno? říkal mi, že mu je úplně jedno, co v tom balíku je [taky mi řekl, že to mělo být zalepeno, já myslel že to bude kontrolovat, přelepil to jen fakturou..])? Nebo si to mám normálně převzít, vyzkoušet a když to nebude, zavolat na HP a tam se domluvit s nimi, že to budu posílat na třetí reklamaci se stejnou závadou a tedy požaduji zpět peníze?
Mám se připravit na nějaké otázky (podpásovky) ?

Napsal: 14 úno 2009 00:29
od zivan
Pocitaji se jen uznane reklamace. Takze kdyz ty reklamujes konektor a oni ho neopravi, tak neni zrejme reklamace uznana. Pokud s tim nesouhlasis a posles ho jeste jednou a oni ji uznaji, tak je to jedna uznana a ne dve.

Napsal: 14 úno 2009 09:39
od cross
Ale jak mi to nemůžou uznat? Je to v záruce? Je. Je to závada? Je. To si jako řeknou, že si za to můžu sám? Za vylomenou klávesu jsem si taky mohl sám. Oni se asi fakt vy**ali na nějaké testování a řekli si, že konektor je OK a je to baterkou/zdrojem ...

Napsal: 15 úno 2009 12:00
od cross
Ještě mě napadlo ... mám to vyzkoušet hned před kurýrem nebo je to zbytečný? Jde mi o to, že kdyby to opět nebylo opraveno, abych to poslal hned zpět a přičítaly se další dny v servise ... ale on si zase musí dojet někam pro fakturu, ne?
A myslíte, že bych případně mohl počítat i s těmi prvními (cca 10) dny, kdy mi to nebylo opraveno? Ze sběrného střediska jsem si to vzal na kolej a tam notebook používal asi 3 dny (hned druhý den jsem volal na HP pro kurýra).

Napsal: 15 úno 2009 13:55
od CeCo
Kurier len vozi tovar, jemu je jedno ci je notas pokazeny alebo nie.

C

Napsal: 15 úno 2009 14:06
od cross
Takže teoreticky kdybych to posílal znovu, tak by mi měli přičíst ty dny.

Napsal: 23 úno 2009 14:01
od cross
Tak notebook mi došel a konektor na nabíjení OPĚT NENÍ OPRAVENÝ. Dokonce mi nedošel v krabici ani žádný papír o případných opravách.
Můžu tedy využít toho, že sečtu dny co jsem ho měl teď - pošlu ho znovu pryč a budou se přičítat dny dál - tedy až dosáhnu 30 dní, můžu si nechat vrátit peníze?
Prosím o rychlou odpověď. Budu volat asi za 2 hodiny na HP oddělení, tak jestli s tím můžu aspoň počítat ...

Napsal: 23 úno 2009 14:22
od zivan
Ty tvrdis, ze je ten konektor vadny a servis tvrdi, ze neni a ze je "zbytecne otravujes". Myslis, ze ti prodejce bude chtit vratit penize, kdyz mu autorizovany servis bude tvrdit, ze ty blbnes a posilas jim funkcni veci? :(

Nemas to blizko k prodejci? Reklamoval bych to u nej a predvedl mu, ze to nefunguje. At si to on vyresi se servisem.

Napsal: 23 úno 2009 14:28
od swarm
Ty dny se nesečtou. Když to tam teď pošleš, tak se to bude řešit zas jen jako nová reklamace. Tohle je taky důvod, proč nemám rád reklamaci tímto způsobem. Zásadně řeším reklamace osobně a při předání zpět kontroluji stav výrobku. Pokud bych totiž odhalil, že to není opravené, nemusel bych notebook převzít, a pak by se to počítalo pořád dál.

Napsal: 23 úno 2009 15:59
od cross
zivan: Jo jasný, já jsem tak blbý a posílám jim funkční notebook i když ho potřebuju ... (pokud jsi to nemyslel ironicky) :roll:
swarm: měl jsem to přes kurýra ... ten mi dnes ani nezavolal, že mi to veze a nechal to na koleji na vrátnici bez jakéhokoliv potvrzení ... notebook mám objednaný z netu - tuším, že z cybexu ... ten má sídlo v Brně - já jsem v Ostravě.

Napsal: 23 úno 2009 16:17
od swarm
Nevim, proč řešíš prodejce, když stačí využít libovolného autorizovaného servisního partnera HP a pochybuju, že nějaký v ostravě neni.

Napsal: 23 úno 2009 16:18
od zivan
Psal jsem, jak to vypada z pohledu prodejce. Zadnemu se nechce vracet penize a navic kdyz maji stanovisko servisu, ze s notebookem nic neni (v predchozich reklamacich nic nebylo).

Co zkusit osobne nejaky autorizovany servis HP v Ostrave a chtit i osobni vyzvednuti opraveneho - viz Swarm?

Napsal: 23 úno 2009 16:20
od cross
To jsem měl jako první reklamaci s tím konektorem - donesl jsem to do autorizovaného střediska přímo v Ově. Jenže jsem při vyzvedávání spěchal, takže jsem to vzal a na koleji zjistil, že to neopravili (kdo by s tím počítal .... ), tak jsem to poslal přes kurýra a to samo ... volal jsem na HP a dala mi mail "exceptions_cs@mail.support.hp.com" , na který mám poslat nový protokol, co mi vydají teď v nějakém sběrném středisku + doklady o koupi a mám na ten mail napsat, že žádám o urgentní opravení závady.

pavilion servis

Napsal: 25 úno 2009 21:19
od Fortera
Zdravim,mel jsemHP Pavilion dv6397ea a byl asi 3x v servisu 2x dvd mechanika a 1x mi měnily zakladovku, najednou se vypnul, na to ze byl pokazdy v Polsku, jsem ho měl vždy rychle zpět, ale o pavilionech je znamo ze to sou notebooky, na kterych se hodne setrilo... pak to podle toho vypada.. ted mam HP Compaq NX6125 a jsem plně spokojenej. je 3 roky stary a baterie vydrzi 2hod 45min, kdezto ten pavilion byl rad za 1hodinu A Jeste k tomu NOVEJ..na to e stal 37.. byl dost na h....