Stránka 5 z 10

Napsal: 25 úno 2009 21:35
od alfah4ns
fortera:
nezapomen, ze pavilion je urceny jen na domaci pouziti. byt stejne kvalitni a hl. ve stejne pevnem sasi jako business hp-cka, lezl by jim do zeli, stejne tak je to snad u vsech vyrobcu. bohuzel, ac je to trochu smutne

Napsal: 05 bře 2009 16:32
od cross
Takže má reklamace je v současné době ve stavu možného vrácení peněz. Komunikuji s HP po mailu s nějakým pracovníkem, který napsal do servisu, aby můj ntb pořádně prohlídli. Současně bere v potaz, že chci vrátit peníze (vypadá to na plnou částku). Ale byla tam, pro mě celkem znepokující, podmínka, že to musí uznat jako reklamaci ... Tak jsem zvědavý ...

Napsal: 12 bře 2009 15:25
od cross
Takže ti debilní poláci prý nenalezli žádnou HW závadu na mém notebooku (která tam je), tudíž mi byla reklamace zamítnuta a s tím i vrácení peněz ... prý to ani nevyřeší to, že si notebook nepřevezmu a nechám ho znovu poslat na reklamaci - že bych ho posílal tak dlouho, než by to bylo 30 dní ...

Mám to prý vyřešit s obchodem, kde jsem to koupil. V mém případě tedy E LINKX, a.s. , kam jsem před chvílí napsal a čekám na vyjádření ...

Co mám dělat v případě, že to nebudou řešit ani oni?
Mám prostě závadu na notebooku a nemůžu to vyreklamovat?

Napsal: 13 bře 2009 16:09
od cross
Nevíte prosím, kde bych mohl najít nějakou poštovní adresu na HP?
Chci posílat písemnou stížnost / dopis a nevím kam :(

Napsal: 14 bře 2009 10:10
od CeCo
Skus telefonny zoznam ;-)

C

Napsal: 14 bře 2009 12:30
od cross
Jestli myslíš typický telefonní seznam (Zlaté stránky, nevím jak to máte vy), tak ten jsem nedržel v ruce ani neviděl už několik let.
Zkusím se ještě poptat v autocontu, až si půjdu pro notebook.

Napsal: 14 bře 2009 12:32
od CeCo
Presne ten som myslel.
Btw, vedel si ze existuje aj jeho internetova verzia? ;-)

C

Napsal: 14 bře 2009 14:30
od cross
Mi se ten jejich systém moc nelíbí .. mohly by tam být uvedeny i normálně maily, ne jen formuláře ...
A chci k tomu přiložit i přílohy (protokoly o přijetí, emailovou komunikaci, záruční list) a myslím, že lepší to bude písemně než elektronicky ... tam to dostane zase nějaký pracovník, co mi odpoví naučenou frází a tak mě pošle do pr***.

Napsal: 14 bře 2009 18:21
od CeCo
Neboj, dostane to tak ci onak ten isty pracovnik a tu odpoved, co by ti poslal emailom ti moze aj vytlacit ;-) A asi aj viem, ktora pani na to bude odpovedat...

C

Napsal: 15 bře 2009 10:14
od cross
Ok, zkusím to teda prvně takhle.
Doufám, že odpovídat nebude pan Šťastný ... nejsem jako proti němu, staral se o to, aby mi tu závadu v polsku konečně opravili, ale ti blbci jakože nic nenašli.

Napsal: 17 bře 2009 11:37
od cross
Na stížnost mi bylo odpovězeno tím samým chlápkem, který si se mnou psal maily ohledně předposlední reklamace ... odepsal jen:

do reklamace prodejcu bohuzel nemuzeme jako lokalni zastoupeni vyrobce HP jakkoliv zasahovat a tedy ani Vasi reklamaci urychlit.


Napíšu tam stížnost jako prase a on mi napíše tohle. Prodejce mi napsal, že to čeká na vyjádření HP a ten mi zase napíše, že to nemůžou řešit. Bože ...
Už jsem si vyhledal i středisko Sdružení ochrany spotřebitelů a chystám se tam ...

Napsal: 02 dub 2009 17:36
od cross
Takže jsem se dnes dostal do fáze, kdy budu nechat dělat znalecký posudek ...
HP se opět vyjádřilo negativně k mé žádosti ... že prý je to nenabíjení způsobeno neoriginálním zdrojem, který používám (dodaný zdroj s notebookem odešel, koupil jsem si nový HP adaptér ... nevím, co je pro ně tedy originál ... ) a prý to na jejich originálním zdroji jelo ...
Ti poláci jsou fakt asi de....

Napsal: 10 dub 2009 20:13
od shaggy
cross, a nie je do*ebany ten adapter?

Napsal: 10 dub 2009 21:46
od cross
Ne, není. Již při druhé reklamaci jsem to zdůrazňoval. Zkoušel jsem jak ten můj původní zdroj (je oblepený izolepou + zkrácený dráty), tak kámoščin dodaný k HP Compaq i kámošův dodaný k HP Pavilion - všechno reagovalo stejně.

Napsal: 11 dub 2009 12:13
od Gogo
zkus se zeptat Michala,běhá tady někde kolem,ten tvrdí že servis HP patří k těm nejlepším,zřejmě neměl na mysli jen Elitebooky :(

jinak před tím posudkem bych se jich nejprve zeptal na nějakého konkrétního znalce,aby pak z nich nevylezlo že toho od kterého to máš,oni nemaj v seznamu a proto...