Stránka 1 z 4
HP 6715b náhodně zamrzá.
Napsal: 01 kvě 2008 09:33
od xmarek
Setkali jste se někdy s problémem náhodného zamrzání u této řady? Co jsem se dočetl na zahraničním fóru tak to není ojedinělý problém.
http://forums11.itrc.hp.com/service/for ... Id=1220220 Jediné co pomůže je počítač vypnout a zapnout. Je to má první zkušenost s touto značkou (firemní notebook) a bohužel velké zklamání. Poslali ho do servisu, kde vyměnili základní desku a výsledek ten samý. A kvalita servisu je podobná Aceru. Nedotáhli klávesnici a ještě ji namontovali blbě.
Napsal: 01 kvě 2008 10:21
od CeCo
1, Aky servis? (posli normalne staznost do HP, HPckari su vdacni za kazde taketo upozornenie). Ak sa ti nieco nepaci tak sa treba stazovat.
Mne napr. servisy (externe firmy) zobu z ruky prave preto, ze im v ramci oznamenia problemu spomeniem 2-3 mena ludi na jednom oddeleni HP, ktorych poznam len preto, ze som sa stazoval na predosle servisy a ktori maju tu moc rozhodnut, s ktorym servisom sa ide dalej a s ktorym nie. Servis potom vzdy robi svoju pracu svedomito, lebo vie, ze ak ju odflakne tak bude mat okamzite problem.
2, Skus updatnut BIOS, ale ako pozeram tak to moze byt zakladna doska.
HP ma viacero dodavatelov zakladnych dosiek (napr. Dynamik); skus ist znova do servisu, nech ti objednaju zakladnu dosku a ked im dorazi na sklad tak nech ju vymenia (aby si nestracal cas).
C
Napsal: 01 kvě 2008 10:43
od xmarek
Jak jsem se zmínil tak tu desku již jednou měnili. Notebook byl odeslán byl poslán opět do servisu.
Mimochodem já pouze dostanu notebook na stůl a o víc se nestarám takže maximálně nahlásím vedení závadu a oni už se postarají o reklamaci. Pouze poukazuji na věc, která jim asi dobrý obraz nedělá. Rozumím tomu, že se může objevit závada i u toho nejdrahšího výrobku, ale stejná závada na více kusech už poukazuje na něco jiného. Taky nechci porovnávat přístup HP a Aceru. U Aceru by reklamaci vyřešili konstatováním, že se závada neprojevila. Takže počkám a uvidím. Naštěstí to není jediný počítač ve firmě.
Napsal: 01 kvě 2008 10:50
od CeCo
OK. Kazdopadne napis do HP, ze notebook XY (P/N, model, seriove cislo), ktory bol reklamovany od-do mal nedotiahnute skrutky na klavesnici; inac sa HP nema ako dozvediet, ze jeho servisni partneri si nerobia svoju ulohu na jednicku...
C
Napsal: 04 kvě 2008 08:30
od Skarjuu
Už jsem se s tím setkal, mám tento NTB a stává se to pravidelně každý den...
Napsal: 04 kvě 2008 14:15
od xmarek
Tak to vypadá, že těch černých petrů rozdala firma HP víc.
Tady
http://forums12.itrc.hp.com/service/for ... 8+28353475 se to snaží řešit, ale jak vidno story pokračuje. Jsem zvědav co tentokrát servis vyřeší nebo jak to vyřeší. Šéf říkal, že to budou reklamovat tak dlouho až to vyřeší a nebo budou žádat vracení peněz a koupí jiný kousek železa.
Akorát to vypadá u nás ve firmě, že celou dobu chválím svoje Lenovo,a že trochu usiluji o to, aby mi ho koupili.
Ale já jsem v tom opravdu nevinně, přísahám.
Napsal: 07 kvě 2008 14:02
od kocosh
Víc jich je určitě, já mám taky jeden kousek takto postižený. Zajímavé je, že první 3-4 dny mi NB zamrzal alespoň 2x denně, teď po týdnu už to nějak ustalo, ale bojím se, že to jen přešlo do stavu o kterém je zmínka na HP fóru a to že zamrzne třeba jednou za 14 dní. Tohleto se mi bude asi poměrně těžko reklamovat. Jen pro zajímavost SN mého notebooku je 'CNU8062LYK'. Třeba to postihlo nějaké konkrétní kusy o kterých HP ví a bude to řešit bez nějakých problémů...
Napsal: 07 kvě 2008 14:03
od Camo
asi něco vadné na základní desce a postihlo to jednu nebo dvě série...
Napsal: 13 kvě 2008 18:38
od lukume
něco podobného mi to dělá aj na pavilionu že si třeba pustím film a zmrzne mi obrazovka a musim to vypnout a zapnout(fest mě to sere)
Napsal: 18 kvě 2008 16:47
od Sirius77
Mám stejný problém, svoje HP6715b mám přes půl roku a ze začátku mi zamrzal častěji a nyní tak jednou za 14dní reklamovat jsem si netroufl protože už vidím jak u nich ntb funguje půl měsíce bez sebemenších problémů.
Napsal: 18 kvě 2008 17:11
od Skarjuu
Takže jsem s tím zkusil zabojovat a výsledek je, že jsem downgradnul BIOS a milý notebook poslal do pekel.
Uvidíme jak se vyjádří HP.
Napsal: 18 kvě 2008 17:34
od NefroniK
po precitani tohto vlakna mam obavy z kupy 6715b
Napsal: 18 kvě 2008 17:56
od Camo
neměj obavy, pokud ten kousek neležel někde 3 měsíce na skladu resp.nepochází ze "špatné" série tak se nemáš čeho bát...
Napsal: 18 kvě 2008 18:34
od NefroniK
nemozete prosim komu to zamrza uviest cisla tej serie resp. ak ich je viac?
EDIT: zrejme zalezi aj od konkretnej konfiguracie a vyhotovenia
Napsal: 18 kvě 2008 18:57
od Skarjuu
Toto pravděpodobně postihlo celou sérii. Na HP support forums
http://forums11.itrc.hp.com/service/for ... Id=1164415 je první zmínka o tomto problému ze září 2007. Nejpravděpodobnější příčina je ze spolupráce chipsetu a graf. karty.
edit. Jinou konfigurací si moc nepomůžeš, vzhledem k tomu, že chipset i GK jsou vždy stejné. Mění se jen typ procesoru, hdd a paměti.
Ale rozhodně bych se nebál a tento NB pořídil znovu, kor k současné ceně.