HP 530 W Vista
HP 530 W Vista
Jak zjistím procesor, grafiku a jak se připojím na net? Jsem amatér, ale s XP to zvládám. Nový noťas s Vistou má prázdnou plochu a nevím si rady 

Povedal by som ze je uzivatelsky jednoduchsia ale bezneho usera casto nahneva(Niktore funkcie su dost obmedzujuce a trva kym sa ich naucis pouzivat a taktiez odporucam pre zrychlenie tie ktore nevyuzijes vypnut)... Co sa tyka toho HW tak to zistis v spravci zariadeni... Alebo podrobnejsie cez daky program ako Everest ci free PCwizard....
takze to vidim na pekne odporucanie kupit si prirucku k Viste a mas to... Za dake 300KC ju maju v kazdom druhom obchode a usetri ti to cas aj nervi... inac START tam normalne je dole na liste taky kruzok... Samozrejme pokial tam mas default nastavenia... (skus to odfotit a ja ti to tam vyznacim sipkou alebo si pozri videa na youtube kde vsetko najdes)
Ještě jeden problém...
jak poznám, že tam je Vista? V nabídce je cosi o Gnome a o Ubuntu.
Ta plocha mi taky moc nepřipomíná Windows. Jsem na to nešika, ale třeba by mi mohl někdo trochu poradit. Co mám dělat, aby mi ten noťásek fungoval. Nepřipojím se s ním na net, nemůžu si stahovat prográmky...
Ta plocha mi taky moc nepřipomíná Windows. Jsem na to nešika, ale třeba by mi mohl někdo trochu poradit. Co mám dělat, aby mi ten noťásek fungoval. Nepřipojím se s ním na net, nemůžu si stahovat prográmky...
hmm, nemas tam vistu, ale linux.
bud se v nem nauc pracovat (prirucka k ubuntu cca 350kc), nebo ukecej nekoho, at ti pomuze nainstalovat win.
bud se v nem nauc pracovat (prirucka k ubuntu cca 350kc), nebo ukecej nekoho, at ti pomuze nainstalovat win.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
xp nemaji SATA radic.