Stránka 1 z 1

Pavillion dv5-1040ec - flek na displeji, nepříjemné pískání

Napsal: 09 lis 2008 12:09
od mikkiste
Zdravím a prosím o pomoc, informaci.
Koupil jsem si nový dv5-1040 a chtěl bych se zeptat, jak bych měl/mohl řešit tyto situace:
  1. Zjistil jsem, že na černé obrazovce jde vidět světlý flek velikosti CD nalevo od středu. Je to na reklamaci/máte zkušenosti?
  2. Notebook mi docela nepříjemně píská. Není to z reproduktorů, nemyslím ani žádný jiný zvuk, který normálně vydává nějaká komponenta, např. HDD, vypalovačka, větrák. Vypadá to jako nekvalitní kondenzátory nebo cívky. Je to takové popískáváví docela vysoké frekvence a je to slyšet v tiché místnosti klidně i na 3 metry. Je to na reklamaci/máte zkušenosti?
  3. Při stahování HP aktualizací přes ten jejich soft mi to nabídlo aktualizaci grafiky, tak jsem to stáhl(tuším přes 100MB) a vždy to po stažení 100% nahlásilo, že se stala chyba, že to mám později zkusit znova. Zkoušel jsem to několikkrát a pořad to samé. Stáhl jsem i nejnovějsí verzi toho softu z HP a pořád to samé. Máte s tím zkušenosti?
  4. Kupoval jsem ho přes ITLEVNE.cz a přišel mi bez originál HP záručního listu a bez jakéhokoliv CD, je to tak normální? Zaruční list od ITLEVNE mám, stačí mi to na reklamaci kdekoliv v autorizavaném servisu HP?
  5. Nevíte o nějakém emailu od HP, kam bych mohl třeba tyhle dotazy poslat?
S notebookem jsem jinak spokojený, ale je to můj první, tak nevím, jak co kluci u HP řeší.

Děkuji předem za odpovědi,
Mikki

pískání

Napsal: 13 úno 2009 08:54
od kingmastr
Takové vysokofrekvenční pískání? Tak to se mi objevilo asi tak před týdnem... Myslím, že je to snad HDD... Nejvíce je to slyšet uprostřed klávesnice... Žeby to dělaly Ram karty,tomu nevěřím :D .
Když jsem volal s HP operátorkou, a řek jí můj problém, řekla, že by notebook poslali na reklamaci někam do Maďarska...
Asi si sám koupím nový HDD a budu doufat, že pískání přestane. jináč jsem s notebookem spokojen..

Jestli jste už notebook někdo reklamoval, díky stejnému problému, napište jak to dopadlo. Dík

Napsal: 13 úno 2009 09:11
od kryspin.motyczka
1. tohle bych na reklamaci videl bezproblemu

2. me taky zacal piskat, mam ho uz treti tyden na reklamaci - nejdriv jsem taky myslel ze je to HDD, ale pak to poslali do prahy primo do servisu HP, kde cekam na vymenu zakladni desky.. takze piskani bych na reklamaci dal, a vubec bych s tim nevahal. pokud ho nemas dyl jak 30 dnu, nech si ho vymenit kus za kus, do 14 dnu muzes zbozi ze zakona vratit i bez udani duvodu, pokud kupujes pres net.. ale jeste si precti obchodni/reklamacni podminky daneho prodejce, kazdopadne pokud to stihnes v terminu ;) tak s tim moc nevahej :P

3. HP Software Update je podle me na *icu, ten bch byt tebou hodil pryc a stahoval vse primo z HP

4. Zarucni list prodejce ti bohate k reklamaci staci, reklamace HP se resi nejlepe pres autorizovane servisni partnery - pokud jsou schopni opravit zavadu sami, notas se nikam neposila (jako u pavilionu do polska). hp k notasum media nedava, misto toho je HP_RECOVERY partice na disku

5. veskere kotakty a jine hledej na www.hpinfo.cz

reklamace

Napsal: 13 úno 2009 10:27
od kingmastr
Asi to fakt dám na reklamaci... Kupoval jsem si ho z HPmarketu... už na konci prázdnin 2008... Ale ,jak jsem čet, tak nechci aby mi to přišlo zpět a bylo to ještě horší než před reklamací nebo porejpaný.... to by mě teda ... :evil: krom toho, i kdyby mi vrátili prachy, kupoval jsem ho za zvýhodněnou cenu 21,000,-Kč... za to s takovou výbavou dnesk nepořídim :-(

Re: reklamace

Napsal: 13 úno 2009 10:50
od swarm
kingmastr píše:kupoval jsem ho za zvýhodněnou cenu 21,000,-Kč... za to s takovou výbavou dnesk nepořídim :-(
Jinde je tahle konfigurace (tenhle konkrétní NB) za 18 tisíc, takže bych se nebál, že bys nepořídil něco stejného, nebo výkonějšího.