Stránka 1 z 2
Servis HP Pavilon (SR)
Napsal: 10 lis 2008 12:26
od zavinac
ahoj
Cital som na niektorych forach ze v servise nevedia/ nechcu opravovat HP Pavilony, z dovodu ze su primarne urcene pre USA trh a na Slovensko sa nedovazaju vsetky nahradne diely.
Viete mi povedat vasu skusenost s touto HP radou.
Je mi jasne ze je to asi ta najnizisa rada od HP, takze kvalita bude nizsia.
dik
Napsal: 10 lis 2008 12:32
od alfah4ns
servis v sk ti opravi jen pavilion, ktery
a) je urceny pro sk trh
- jsou totiz i obchody, ve kterych prodavaji za nizsi cenu ruzne predvadecky, notebooky z jinych statu, apod., servis pak musis resit jedine pres ten obchod, napr. gigacomputer (bude jich vic, ale vzpominam jen na tento)
b) je koupeny v sk
- paviliony nemaji mezinarodni zaruku.
je to rada domacich multimedialnich booku - tzn. ne nejake denni noseni domov - prace/skola a kvalita je skutecne nizsi, nez u HP compaq modelu
Napsal: 10 lis 2008 12:34
od lukycrust
Paviliony nemaju servis na slovensku,vsetky na reklamaciu sa posielaju do polska,tam je servis pre paviliony...a zeby boli urcene iba pre USA trh,to mi je nejake divne...
Napsal: 10 lis 2008 12:38
od alfah4ns
j, blbe jsme se vyjadril, sk servis do neopravi, ale prijme do opravy.
pak se poslou do polska a zpatky, blbe je na tom to, ze diky te preprave sk->pl->sk to trva dlouho
Napsal: 10 lis 2008 12:41
od lukycrust
to fakt trva hrozne dlho,mne reklamacia trvala 29dni,uz som cakal na 30 den,nech mi vratia peniaze a kaslem aj na pavilion...
Napsal: 09 pro 2008 12:36
od JohnnyLi
to bud rad kamarade, zes to mel za takovou "chvilku". Ja cekal u VBI na opravu 2 mesice, cele leto a to jsem jim jeste za to platil, i kdyz se to melo vztahovat na reklamaci. Bohuzel o vraceni penez jsem se dozvedel az po tomto incidentu a take jsem tam mel mnoho dat, o která jsem stál.jen pisu, zes to nemel jeste tak hrozne a mesic je celkem dobrej =)
Napsal: 09 pro 2008 12:58
od Michal27
To je skoda, zes to nevedel.
Mohl jsi na tom za 1. vydelat a za 2.druhe ty data bys dostal - pokud bys o to pozadal, je to jejich povinnost, ti je dat. (samozrejme by to nebylo zadarmo, kdyz jde o VBI).
Napsal: 09 pro 2008 13:00
od lukycrust
no tak dva mesiace by som na NB nečakal.a žeby som platil aj za niečo(neviem začo si platil ty),tak to už by ma fakt dorazilo...čakal som,že reklamačka bude trvať nejakých 3 týždne,keď šiel až do poľska,ale žeby to bolo tak dlho som vôbec nečakal...dva mesiace bez NB je vražedná doba...
Napsal: 10 pro 2008 08:00
od Nergal
Chcem sa podelit o moju skusenost s Pavilion servisom.
Ta skusenost je skor negativna ako pozitivna.Dal som ho prvykrat reklamovat kvoli odpalenej grafike.Vramci zaruky.Vymenili celu MB,obraz krasny,slape jak hodinky.NOtebook prisiel za 20 dni.ALE malo to jeden hacik.Siel som napalovat a ono ta s*ina neberie ziadne napalene medium!!Dokonca ani nenapaluje!!To sa vztahovalo IBA na DVDcka.CDcka mi v pohode bralo,ale nenapalovalo.Dalej,v reprakoch bolo pocut obcasne rusenie.Cize horsa vratit notebook zasa..Teraz cakam uz asi 23.den a notebook stale nemam..
Co z toho vyplyva??V Polskom servise su neschopni ´odbornici´..
Kebyze mi vratia peniaze,tak si urcite kupim DELLko ale business verziu...
Napsal: 11 pro 2008 07:50
od Nergal
Napsal: 11 pro 2008 09:18
od zivan
Nechal jsi jim ten notebook v servisu s tim, ze bezi porad puvodni reklamacni lhuta? Pak staci pockat mesic od zacatku, nechat si napsat doklad o neopraveni vcas a jit s nim za prodejcem.
Napsal: 11 pro 2008 09:25
od Nergal
zivan píše:Nechal jsi jim ten notebook v servisu s tim, ze bezi porad puvodni reklamacni lhuta? Pak staci pockat mesic od zacatku, nechat si napsat doklad o neopraveni vcas a jit s nim za prodejcem.
Tak druha reklamacna lehota presla.Toto je uz zasa daco ine.Ale chyba je pritom ta ista.A ten notebook som nechal na predajni s tym,ze oni objednaju mechaniku a vyskusaju ju.Cize notebook mi uz prisiel z POLSKEHO servisu.
Napsal: 11 pro 2008 10:14
od zivan
Ty jsi ten notebook snad koupil v te prodejne a tam jsi ho taky odnesl reklamovat. Reklamoval jsi spatnou mechaniku, prisel opraveny, ty jsi zkontroloval mechaniku a nepodepsal jim prevzeti z opravy. Takze reklamace bezi dal...
Napsal: 11 pro 2008 10:33
od Nergal
zivan píše:Ty jsi ten notebook snad koupil v te prodejne a tam jsi ho taky odnesl reklamovat. Reklamoval jsi spatnou mechaniku, prisel opraveny, ty jsi zkontroloval mechaniku a nepodepsal jim prevzeti z opravy. Takze reklamace bezi dal...
Vlastne mas pravdu.Ano kupil som ho v tej predajni,kde som ho aj nechal teraz.Takze mozem ziadat peniaze??
Napsal: 11 pro 2008 11:08
od zivan
No jestli jsi nepodepsal protokol o prevzeti reklamace, tak se ti pocita cas od te reklamace mechaniky. V CR mas po prekroceni 30 dnu narok narok na odstoupeni od smlouvy a vraceni penez.
Pokud jsi ten protokol podepsal a az pak zjistil, ze ta mechanika nefunguje, tak to je dalsi reklamace.
Samozrejme vse plati, jpokud jsi nakupoval jako spotrebitel a mas klasickou zakonem danou zaruku (2 roky).