Stránka 1 z 2
HP Pavilion DV6134 a dalsia reklamacia??!
Napsal: 14 lis 2008 22:45
od Nergal
Zdravim,
tak vratili mi moj notebook po 3 tyzdnoch.Mal som vadnu grafiku.Neako blbli farby..Vymenili maticnu dosku..Obraz je uz ok,jako za mladi..
Problem je ale inde..Ako klasicky,chcel som si daco stiahnut z normalneho DVD,ktore palila tato mechanika.No na moje pocudovanie,nenacitala to DVD vobec!!Dam dalsie DVD a nic!!!Optika vahala,ale nenacitala...
dal som ale origo DVD kupene a neako to nacitalo..Toto mi ale predtym nikdy nerobilo!
Tak sa vas pytam,mam to ZASA reklamovat??Ako sa mam vlastne zachovat,co mam robit???Mam opat cakat dalsich niekolko tyzdnov??Myslite,ze je to tou maticnou doskou??Ja by som radsej chcel peniaze naspat,ale to asi nepojde...
Vopred Vam dakujem za vase nazory.....
Napsal: 15 lis 2008 00:23
od CeCo
Ak je to 3tia vada tak ostava len reklamacia.
C
Napsal: 15 lis 2008 07:55
od Nergal
CeCo píše:Ak je to 3tia vada tak ostava len reklamacia.
C
Hm myslel som si to..Vlastne co to moze sposobovat???Ono to je iba druha vada zatial...Prva bola ta grafika,teraz toto.TO vazne su taki amateri ti servisaci??

Napsal: 15 lis 2008 08:33
od Gogo
zkus ty DVD na jiné mechanice,možná "jen" blbě zapisuje,potom nepůjdou přečíst asi nikde a zkus teď napálit něco na DVD RW abys nezkazil další nosič a jestli přečte ten? Jinak Polsko
no a když to jde tak zvesela,tak i těch dalších dvou se dočkáš brzo...Když se něco začne sr...t,pak už se to se.e pořád
Napsal: 15 lis 2008 08:44
od Nergal
Gogo píše:zkus ty DVD na jiné mechanice,možná "jen" blbě zapisuje,potom nepůjdou přečíst asi nikde a zkus teď napálit něco na DVD RW abys nezkazil další nosič a jestli přečte ten? Jinak Polsko
no a když to jde tak zvesela,tak i těch dalších dvou se dočkáš brzo...Když se něco začne sr...t,pak už se to se.e pořád
Ono to ani skusat nemusim,lebo vsetky tieto media mi predtxm bezchybne funguju...A tieto iste media idu na inych PC spolahlivo... No ved to,aj ja to hovorim,ze servis v PL a vsetko je posr*ne...CO aj ty mas taku blbu skusenost s nimi???Uz normalne lutujem zesom to HP vobec kupil...Radsej som mal pockat a kupit DELL....Ach jo....
Napsal: 15 lis 2008 09:07
od Gogo
jo Dell,alespoň to čekání by odpadlo
Napsal: 15 lis 2008 09:08
od Nergal
Gogo píše:jo Dell,alespoň to čekání by odpadlo
V DELL je lepsi servis??Co myslis,su aj kvalitnejsie nez tieto HP??Asi hej,co??
Napsal: 15 lis 2008 09:51
od Gogo
záleží na tom jaká řada,kvalita taky ne z nejlepších /u těch běžných řad/,ale servis jeden z nejlepších-většinou máš v ceně 3 roky NBD takže nikam nic nenosíš a neposíláš,všechno se děje při kafe v obýváku
Napsal: 15 lis 2008 11:15
od Michal27
Tak nekdy to taky neni NBD, pokud nemaji dil apod. Ale je fakt, ze nemusis nikam jezdit a nic zarizovat. Zavolas, domluvis se a cekas doma na servisaka. Taky je dobre, ze pokud se ti neco nezda, bez reci ti to vetsinou vymeni - viz. zkusenosti lidi zde z fora a z jinych for... napr. nesedici baterie, nerovny plast nad displejem apod.. Libi se mi, ze resi i takove prkotiny, ktere by asi u jine znacky neresili.
Napsal: 15 lis 2008 11:20
od CeCo
Michal27:
No, pocul som od ludi v slovenskom Delli, ze pomalicky zacinaju uz riesit problemy... Zistili, ze ludia niekedy servis zneuzivaju a maju s tym privelke naklady; po novom napr. chcu vadne diely (baterka, klavesnica) naspat a overuju si zaruky

(ale je mozne, ze to bolo len par pripadov, nemam pristup k vsetkym zarukam)
2 ludia co robili v Dell SK (zrovna technicka podpora) povedali, ze Dell by si v zivote nekupili, dost smejdove a miestami krabicoidne notebooky. Na druhej strane - Paviliony nie su az tak o moc lepsie, bud mas stastie na fajn kus alebo nadavas...
C
Napsal: 15 lis 2008 12:18
od polo
Ono tie nesediace plasty a podobne prkotyni sa najviac vyskytuju prave na notebookoch DELL A poznam par servisakov(priatela z byvalej skoli) a maju na DELL dost odpudzujuci nazor...
DELL ma strasne casto ronze vyrobne vadi (chybajuce srouby,nedosadajuci plast atd. Proste zle poskladane alebo komponenty vadne od vyroby a DELL nemal problem to poslat zakaznikovy )
Napsal: 15 lis 2008 12:52
od Gogo
Možná je to součást politiky Dellu,schválně "občas" neco dokurví,však zákazník má hned druhý-třetí den doma servisáka a většinou si každý pochvaluje
Napsal: 15 lis 2008 16:47
od Nergal
Hmm a to som bral DELL ako spicku medzi notebookmi..Takze nakoniec,aj ten moj Pavilion sa ´´vyrovna´´ kvalite DELLku...
Ale som absolutne sklamany...Kedysi davno som tvrdil,ze HP je najlepsia znacka,no teraz,ked sa vsetko s*rie,tak zistujem,ze nie je az aky skvely...
Tak nic,ja ho v utorok zasa supnem predavacovi pred nos,nech to riesi...Hm a napadlo ma,neda sa priamo zavolat kuriera,ktory to BEZPLATNE doruci do Polska??Lebo fakt sa mni nechce cakat dalsich 30 dni...
Napsal: 15 lis 2008 16:56
od Gogo
HP je kvalitní značka,ale Pavilony jsou zrovna akorát multim.plasťáky bez jakýchkoliv výstuh a s Dellem se moc porovnávat nedají,snad se Studiem,takže Pavilon=nižší kvalita + servis v Polsku,čiže taky nižší kvalita...a stím kurýrem to funguje v Aceru,tuším v Asusu a určitě i jinde,ale HP musíš asi dopravit do servisního střediska,ti to pak mastí do Polska? Asi tak nějak
Napsal: 15 lis 2008 17:08
od CeCo
Pokial viem tak aj pri HP sa da zavolat kurier. Treba sa popytat.
C