Stránka 1 z 1

compaq nx7300

Napsal: 31 led 2009 18:08
od Milano182
Mám takový problém s bootováním. Možná se to už někomu stalo také, když zapnu noťas, objeví se nápis : "Non-system disk or disk error.
Replace and strike any key when ready." Přitom ho mám už přes rok, pořád jel v pohodě a teď najednou tohle. Stalo se to z ničeho nic, normálně jsem klikl na odkaz a on začal nějak moc pracovat, sekl se, pak se tam objevila typická modrá obrazovka že se může něco poškodit a najednou se vypl a od té doby už ho nespustím. Když spustím BIOS, dám kontrolu disku, napíše to disk error, stejně tak když ho chci v BIOSu naformátovat. Přitom když jsem dal zkontrolovat paměť, normálně to šlo. V obchodě mi řekli že to nejspíš bude softwarovej problém, ale kdyby byl, tak by to přece šlo v BIOSu naformátovat. Neví někdo co s tím? :(

Napsal: 31 led 2009 18:11
od alfah4ns
nechci strasit, ale vypada to, ze disk poputuje do kremikoveho nebe.

Napsal: 31 led 2009 18:19
od Milano182
Ale né, pro mě to není strašení, právě naopak, vysvobození, protože mi aspoň konečně uznají reklamaci, ale oni mi pořád cpou že je to spíš softwarovej problém, ať to přeinstaluju. Tak já to zkusím a když to napíše že se nemá kam instalovat a nevezmou mi to, hodím jim to na hlavu :D

Napsal: 31 led 2009 18:37
od swarm
Tady neni, co řešit. Na 99% je to chyba disku a nevidim důvod, proč by to neměli v servisu vyměnit za nový.

Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.

Napsal: 31 led 2009 18:43
od Milano182
swarm píše:Tady neni, co řešit. Na 99% je to chyba disku a nevidim důvod, proč by to neměli v servisu vyměnit za nový.

Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.

Já jsem právě myslel že v autorizovaným servisu HP za to budu platit, tak jsem to jednoduše chtěl dát na reklamaci..ale nejspíš to tam odnesu.

Napsal: 31 led 2009 18:59
od swarm
Pokud je notebook v záruce, tak nic platit v autorizovaném servisu nebudeš. Autorizované servisy jsou jediné subjekty, které mohou provádět záruční opravy. Ve výsledku, pokud ten notebook odneseš prodejci, jen mu přiděláš práci, protože on to bude muset nějak zabalit a odeslat/odnést do autorizovaného servisu sám. Všechno to znamená jen zdržení.

Napsal: 31 led 2009 19:03
od Milano182
swarm píše:Pokud je notebook v záruce, tak nic platit v autorizovaném servisu nebudeš. Autorizované servisy jsou jediné subjekty, které mohou provádět záruční opravy. Ve výsledku, pokud ten notebook odneseš prodejci, jen mu přiděláš práci, protože on to bude muset nějak zabalit a odeslat/odnést do autorizovaného servisu sám. Všechno to znamená jen zdržení.

On mi to právě říkal...takže teda určitě je to hardwarová chyba..parády, díky :wink:

Napsal: 31 led 2009 19:29
od DeToX
Něco podobného se mi stalo se svým 6735s.
Kontrola disku v BIOSu mi psala disk error, když se nabootoval systém z CD, spustila "opravná konzole" a dal jsem fotmat C: tak to celý zatuhlo..
Formátování přímo z BIOSu taky dopadlo někde na 80% errorem.
Dal jsem to do servisu, záruku uznali, a trvalo jim to asi tejden takže s HP servisem spokojenost.