Stránka 1 z 2
Hewlett Packard servis
Napsal: 04 bře 2007 08:45
od vrana.p
Dobrej,
chtěl bych se zeptat jak je to se servisem u noteboku HP ?? Kde mají vlastně všude prodejny??
Jsou rychlí , kvalitní, vstřícní??
Napsal: 04 bře 2007 13:39
od CeCo
1, HP nema ziadne predajne - ich produkty predavaju zasadne dileri.
2, Servisne strediska su servisne strediska (nie predajne) - tito proste len opravuju notebooky (moze sa stat, ze niekto ma v ponuke aj predaj HP, ale obycajne to bude nejaka spravcovska firma, ktora ich predava velkym korporaciam - v SR napr. PosAm)
3, Pristup podla typu servisu, ktory mas k notebooku a samozrejme podla firmy - ludia su holt len ludia.
Napr. pri CarePack-u onsite su casto o dost usluznejsi nez pri klasickej zaruke a pod.
C
Napsal: 04 bře 2007 14:14
od vrana.p
Takže když se notebook pokazí (nedej bože tomu) , musím to poslat tam kde jsem to koupil????
Napsal: 04 bře 2007 15:01
od CeCo
Ale nie...
Notebook mozes poslat priamo k predajcovi, ako aj do servisneho strediska. Predajca inac urobi to iste co ty - a sice ze ho posle do servisu a potom ho vyzdvihne.
Tympadom je lepsie ist rovno za servisom (usetris si cca 1-2 dni zdrzania, ktore ti prida predajca). Za predajcom jedine v pripade, ze mas podla zakona narok na vratenie penazi a chces ho aj vyuzit - vtedy treba spisat protokol s predajcom, kde vyslovene ziadas vratenie penazi. Tento narok mas pri opakovanych vadach.
Servisne strediska robia partneri specialne na to urceni, t.j. je viacej firiem, ktore zarucne opravuju zariadenia HP. Vyber si bud podla vzdialenosti od bydliska/prace, alebo podla referencii od ostatnych zakaznikov (tie najdes najma na nete).
Bodom 2 som reagoval na tvoju vetu "Kde mají vlastně všude prodejny??"
C
Napsal: 04 bře 2007 15:06
od vrana.p
Super super, a prosím tě ty nemáš nejakou takouvou HPčkovou servisní zkušenost?? nebo nevíš alespon kde bych ju našel?? ?? nějaký odkaz???
Napsal: 04 bře 2007 16:09
od CeCo
Ja mam tych skusenosti habadej - jedna tragikomickejsia nez ta druha...
Jediny schopny servis z nich (zatial, odskusane 4) je PosAm - ten vsak v CR nerobi...
Zalezi teda aj dost na danom servise a jeho vybere zamestnancov, ako sa k tebe budu spravat.
Ja som mal napr. CarePack-y OnSite a ked som videl, ako to robia niektori ludia, tak som normalne zacal rozmyslat, ze co potom asi robia s tym v servise... No a toto boli jedny z tych pozitivnejsich skusenosti, niektore znacky maju dost neschopnych prijimajucich technikov (pozdravujem ASUS a Acer...)
Zajtra idem reklamovat spinu pod LCD displejom (jasne flaky), uvidim, co mi na to povedia.
C
Napsal: 04 bře 2007 16:55
od vrana.p
takzr nevis kde by se dalo zjistit servisy spolupracující s HP
?? nějaký odkaz nebo tak??
Napsal: 04 bře 2007 16:56
od CeCo
Napsal: 04 bře 2007 17:00
od vrana.p
To je taky porád probléémů!!
To je asi lepší si notas vůbec "nekupovat"!
Ty by si tak seřadil nej. notasy jak?? 1. 2. 3. místo?
Něco se pokazí a ty budeš muset někde lítat a shánět a pak nakonec jestě platit!! Nedá se je nějak kontaktovat, že by přijeli převzali, opravili a zase dodali???
Napsal: 04 bře 2007 17:21
od CeCo
Kurier sa vola Pick-up & Return, existuje aj moznost opravy u teba na mieste (OnSite - vyuzivam na bratovom laptope).
Vsetko samozrejme za priplatok podla doby trvania zaruky a urovne.
A zoradit notebooky podla kvality?
Zacnem odzadu - urcite by som nebral
"Garazovky" (ZERO, TS Bohemia, Lynx... - vacsinou postavene na VBI, MSI ci barebonoch od ODM vyrobcov ako Quanta, Compal...)
. Premio
. Umax
. Prestigio
. VBI
. MSI
. Acer
V pripade nudze by som zobral
ASUS (teraz mam M6VA, ale do ASUSu uz nepojdem)
Lenovo Branded
Nebranil by som sa
Fujitsu-Siemens
SONY
Toshiba
Dell Inspiron
HP Pavilion
A rozmyslam medzi
HP Business
Dell Latitude (Precision)
Lenovo Thinkpad
- tieto znacky maju (tusim aj Toshiba) spominany on-site servis. Stoji sice kludne aj 10 000 Sk, ale pre mna to ma zmysel, kedze NB vyuzivam denne.
Kedze notas vyuzivam a viacmenej aj potrebujem, tak si ho kupit proste musim. Viem, ze notas sa pokazi, neviem vsak kedy. Kedze sa niekedy pokazi a ja ho potrebujem, tympadom beriem aj onsite - ten je spojeny s Next Business Day, takze do 1-2 pracovnych dni mas zavadu odstranenu a mozes robit s NB dalej.
C
Napsal: 04 bře 2007 17:55
od vrana.p
Napsal: 04 bře 2007 18:04
od Puppy
Poskytuje tu HP i servis typu "jednorazova zaruka na jakekoli poskozeni" ? Tyka se specialne displeje. Tohle mi zacina vadit u IBM/Lenovo, ze to v CR stale nenabizeji (v normalnich zemich samozrejme ano).
Napsal: 04 bře 2007 18:16
od CeCo
Ano - Accidental Damage Protection (ADP).
HP vsak akosi este nema vyriesene registrovanie viacerych zaruk... Okrem toho nema v systeme podchytene, ze ked uz jedno rozsirenie mam (napr. onsite), tak som okrem lepsej urovne uz zaruku predlzil; tympadom musim pripadny ADP carepack kupit znova pre modely s 1r zarukou (drahsi).
vrana.p:
Ty si neplatis za opravu. Ty si platis za ISTOTU, DLHSIU ZARUKU a RYCHLOST, ze ked sa ti nieco pokazi, tak to budes mat opravene rychlejsie nez ostatni a ze ti bude zaruka trvat dlhsie. Samotny nahradny diel to vsak neovplyvni - vymenia ti to za ten isty nez keby si nemal ziadne rozsirenie.
Tympadom nie je produktom samotna oprava, ale zabezpecenie.
Proste nieco ako havarijne poistenie pri autach - mozes si ho dat - nemusis. Vyber je len na tebe.
C
Napsal: 04 bře 2007 18:24
od Puppy
Diky, to je mirne plus pro HP (jeste kdyby do toho chteli davat normalni displeje
) Poslal jsem email s dotazem ohledne ThinkPad Protection (TPP) zaruky na ceskou pobocku Lenovo. Pripadnou odpoved sem dam.
Napsal: 04 bře 2007 18:50
od CeCo
Ad displeje:
Praveze Lenovo konci s IPS (jeden vyrobca krachol, druhy nestiha)... Takze konecne budes mat v HP rovnako kvalitne displeje ako v Thinkpade
C