Stránka 1 z 1

Reklamace HP 6735b

Napsal: 09 říj 2009 13:15
od tracymc
Zdravím, mám problém, měl jsem notebook na 4 reklamacích a žádám o vrácení peněz.
Moji žádost zamítli s tím, že tam byla pouze jedna HW vada, ale ostatní byli typu SW.
Mají na to nárok??
Nevím jaké je přesné znění zákona.....
Nemá s tím někdo zkušenosti?

Dík

Napsal: 09 říj 2009 13:19
od zivan
A co mas uvedeno na predchozich reklamacnich protokolech?

Napsal: 09 říj 2009 13:31
od tracymc
1.reklamace : Oprava plastů ( byl povolený plast na těle NB)
2.reklamace : Update firmware ( NB nenabíjel)
3.reklamace: Výměna krytek pantů LCD
4.reklamace : NB se vrátil z reklamace z povolenou baterkou a povolenou klávesnicí (opraveno)

Asi to pošlu prodejci ( chtěl jsem to řešit přes HP aby to bylo jednoduší). Otázka na čí straně je pravda

Napsal: 09 říj 2009 13:52
od zivan
No reklamace se spis rozdeluji na opravnene a neopravnene. Urcite nejde rict, ze napr. chyba v BIOSu se nepocita :)

Ta reklamace, kdy ti neuznali vraceni penez je ta ctvrta? Mas protokol, kde je uvedeno, ze jsi zadal o vraceni penez pri podani reklamace?

Napsal: 09 říj 2009 14:45
od tracymc
No všechny jsou uznané a já jsem to dával do servisu HP v Praze. A při čtvrtý reklamaci mi řekli že si mám zavolal na jejich reklamační oddělení, jsem tak učinil a poslal jim tam všechny ty dokumenty a fakturu o koupi. S tím že mi odepsala že mi peníze nevrátí a řekla že to musí HW typu (prej je to v zákoně).

No volal jsem prodejci a v pondělí mu to zašlu v krabici a pošlu mu k tomu všechny ty 4 protokoly s fakturou a budu doufat že mi vrátí peníze.

Jinak netuším jak to řešit

Napsal: 09 říj 2009 15:04
od swarm
Utahujou si z tebe. Nejde o SW/HW chyby. Jde jen o uznané/neuznané reklamace.

Btw tady na fóru je určitě téma, kde jsou ty vybraný pasáže zákonů popsané, tak se na to podívej.

Napsal: 09 říj 2009 15:10
od tracymc
Jsem si taky říkal jsem že je to blbost, jo už jsem to četl a taky jsem jim tam poslal číslo odstavce kde se o tom píše.
Odpověd byla :

"Vaše žádost o vrácení peněz za notebook nebyla bohužel schválena.
Notebook je nyní po opravě funkční.

Pokud by se v záruční době vyskytl u zařízení nějaký další hardwarový problém,
kontaktujte nás a my situaci znovu posoudíme."

Napsal: 09 říj 2009 20:05
od CeCo
Neznalost zakona neospravedlnuje. A tu si spravil chybu:

Podla zakona mas narok len na JEDNO plnenie - vratenie penazi alebo oprava. Kedze si pri 4tej chybe akceptoval opravu, nemas narok na vratenie penazi.

Servis si z teba utahuje, HPcko (ta posledna odpoved) vsak postupovalo spravne (pre info - uz som v ramci HP absolvoval 2 vratenia penazi a kazde z nich uplne bez problemov).

Takze az nabuduce.

C