Stránka 1 z 1

Reklamace s HP 6715b

Napsal: 15 led 2010 19:40
od 3D_Focus
Zdravím,
Dnes odpoledne mě z ničeho nic vysadila nabíječka u výše zmiňovaného modelu HP - zkrátka přestala nabíjet.
Tuto věc jsem řešil již před rokem a při reklamaci mi nabíječku vyměnili za nový kus. Po dnešku si myslím, že reklamace dopadne stejně (výměnou). Teď ale proč vlastně píšu...
Notebook jsem měl v minulosti na reklamaci kvůli zamrzání. Notas si vzali a otestovali, mám od toho papír.
Chtěl jsem se zeptat, jak je to s třetí reklamací. Zda mám již nárok na vrácení peněz,či až při dalším problému
resp. reklamaci. Je to sice jen nabíječka, ale k notebooku patří. Na notebooku pracuji denně a spolehlivost je pro mne č. 1.
Ještě poslední otázka: :)
Pojem uznaná/neuznaná reklamace: - uznanou reklamací se myslí vyřízení reklamace ? (např. provedení výše zminovaného testu HW, či výměna nabíječky)
Děkuji za vaše odpovědi. :wink:

Napsal: 15 led 2010 20:50
od kasper
3 stejne nebo 4 ruzne zavady jsou duvodem pro vraceni penez
pokud vam pri tom zamrzani nic nenasli tak nezle zadat o vraceni penez
se musi projevit jinak nejsou uznane

Napsal: 18 led 2010 21:31
od 3D_Focus
Mám to tedy chápat tak, že pokud se mě "podělá" nabíječka znova, mohu požadovat vrácení penez ? .. (aspon teoreticky) jinak u notase mě štvou např. uvolněné panty .. a pán z M... - obchodu mi řekl, že kdyby to dotáhli tak to nepujde ani zavřít .. myslim si že to je výmluva. :?

Napsal: 18 led 2010 21:59
od alfah4ns
Pokud je to uvolněné tak, že jdou ztuha, ale mají vůli, tak dotažení skutečně není řešení. Ono panty drží pomocí tření a pokud jsou moc tuhé, tzn. uvnitř se více opotřebovávají, dříve dospějí do stavu, kdy mají určitou vůli.

Dotažení (pokud to jde) by mělo smysl, jestli jsou celé panty jako takové uvolněné, tzn. kladou velice malý odpor při zavírání a otevírání.

Jestli se to kýve moc, můžeš požádat o jejich výměnu, nikde ale není psané, že ti to musí uznat.

Panty u displeje

Napsal: 18 led 2010 23:13
od 3D_Focus
Panty drží displej v každé poloze naklonění a při normálním úhlů mě displej "lítá" až od 1,5 cm..Takže např. v BUSe je práce nemyslitelná. Co se týče otevírání/zavírání displeje - zavírat jde řekl bych normálně (gravitace pomáhá). Při otevírání se bez podržení spodní části ntb neobejdu (ntb se zvedá celý) V levém pantu mi navíc něco vrže, tak si myslím, že to nakonec do servisu přece jen odnesu .. ? :roll:

reklamace

Napsal: 21 led 2010 22:10
od 3D_Focus
Mohl by mi prosim někdo ješte ujasnit jak to je s těmi reklamacemi ? :wink:
3 stejné reklamace a při 4-té mohu požadovat vrácení peněz ?
nebo 4 různé reklamace a při 5-té mohu požadovat vrácení peněz ?
Ikdyž to asi stejnak nevyužiju, je dobrý v tom mít jasno ..
Dík

Napsal: 21 led 2010 22:20
od alfah4ns
při třetí stejné / 4té různé závadě, musí být ale uznané a zboží musí být koupeno jako fyzická osoba, je to totiž dle občasnkého zákonníku, tuším že to taky platí pouze první 2 roky např. v případě, že máš prodlouženou záruku.
Platí to tuším i při více současných závadách.

Napsal: 22 led 2010 22:01
od 3D_Focus
jj .. tzn. teoreticky při té třetí stejné (pokud tomu vada opět nasvědčuje) .. či 4-tém "problému" řeknu,
že požaduji vrácení peněz a oni to pošlou ještě do servisu na posouzení ? kdyžtak pokud s tímto má někdo vlastní zkušenost tak napište taky .. :wink:
btw: co když se podělá 3x nabíječka - nárok na to je taky ne ?

Napsal: 22 led 2010 23:57
od alfah4ns
jj, přesně tak, musí mít totiž potvrzené, že závada skutečně je.
a nabíječka je taky součást booku.