HP care pack NBD
Napsal: 17 kvě 2010 11:01
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat jak je s touhle službou.
Bratr má Elitebook 8530p a přikoupil si k tomu carepack 3y NBD, ale služba funguje dost divně, už kdysi reklamoval dotykový panel nad klávesnicí, asi po 2 dnech se mu ozvali a domluvili se s nim termínu kdy můžou přijet, což bylo asi týden po tom co nahlásil vadu, navíc když přivezli nový panel, tak nefungoval tak jak měl, takže odjeli a notebook neopravili, nový panel museli objednávat bůhví odkud, takže se celá oprava protáhla asi na 3 týdny. Teď samozřejmě když dodělává diplomovou práci, tak mu zase něco odešlo a počítač nemůže vůbec používat. V servisu mu řekli, že tam přijedou, vezmou sebou pár věci, udělají diagnostiku a buď budou schopni to pravit na místě, nebo budou muset zase nějaký díly objednávat, takže by se to protáhlo na neurčito. To se mi zdá jako dost špatný přístup, když si člověk koupí hodně drahý a kvalitní stroj a ještě si k tomu přikoupí pořádnou záruku, aby měl jistotu, že se na to může spolehnout. Je normální, že to funguje tímhle způsobem, nebo je to důvod k reklamaci služby? Kdo s tím máte nějaký zkušenosti?
Bratr má Elitebook 8530p a přikoupil si k tomu carepack 3y NBD, ale služba funguje dost divně, už kdysi reklamoval dotykový panel nad klávesnicí, asi po 2 dnech se mu ozvali a domluvili se s nim termínu kdy můžou přijet, což bylo asi týden po tom co nahlásil vadu, navíc když přivezli nový panel, tak nefungoval tak jak měl, takže odjeli a notebook neopravili, nový panel museli objednávat bůhví odkud, takže se celá oprava protáhla asi na 3 týdny. Teď samozřejmě když dodělává diplomovou práci, tak mu zase něco odešlo a počítač nemůže vůbec používat. V servisu mu řekli, že tam přijedou, vezmou sebou pár věci, udělají diagnostiku a buď budou schopni to pravit na místě, nebo budou muset zase nějaký díly objednávat, takže by se to protáhlo na neurčito. To se mi zdá jako dost špatný přístup, když si člověk koupí hodně drahý a kvalitní stroj a ještě si k tomu přikoupí pořádnou záruku, aby měl jistotu, že se na to může spolehnout. Je normální, že to funguje tímhle způsobem, nebo je to důvod k reklamaci služby? Kdo s tím máte nějaký zkušenosti?