Reklamace Pavilion DV7
Napsal: 15 črc 2010 15:18
Zdravím, mám problém ohledně reklamace HP Pavilion DV7 koupeném v říjnu 2008 u společnosti Electro World.
Notebook jsem nedávno dal do servisu již po 4. (po 3. kvůli přehřívání). Chtěl jsem tedy odstoupit od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz. Notebook byl po druhé zaslán do servisu VSP data, který v současné době opravy provozuje. Minulou reklamaci mi bezproblému uznali, včera jsem se však dozvěděl, že 4. reklamace již uznána nebyla. Notebook se přitom choval stejně a grafická karta dosahovala 110°C, kdy se notebook vypnul. Nepříjemné však je, že NTB vyčistili (je to napsáno ve stavu reklamace).
Není divné, že podle jejich slov se neobjevila žádná závada, a přesto mi kompletně vyčistí chlazení? Nebo je to standardní postup když zákazník chce vrátit peníze?
Díky za odpovědi
Notebook jsem nedávno dal do servisu již po 4. (po 3. kvůli přehřívání). Chtěl jsem tedy odstoupit od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz. Notebook byl po druhé zaslán do servisu VSP data, který v současné době opravy provozuje. Minulou reklamaci mi bezproblému uznali, včera jsem se však dozvěděl, že 4. reklamace již uznána nebyla. Notebook se přitom choval stejně a grafická karta dosahovala 110°C, kdy se notebook vypnul. Nepříjemné však je, že NTB vyčistili (je to napsáno ve stavu reklamace).
Není divné, že podle jejich slov se neobjevila žádná závada, a přesto mi kompletně vyčistí chlazení? Nebo je to standardní postup když zákazník chce vrátit peníze?
Díky za odpovědi