Stránka 1 z 1

Reklamace Pavilion DV7

Napsal: 15 črc 2010 15:18
od Pepsi
Zdravím, mám problém ohledně reklamace HP Pavilion DV7 koupeném v říjnu 2008 u společnosti Electro World.

Notebook jsem nedávno dal do servisu již po 4. (po 3. kvůli přehřívání). Chtěl jsem tedy odstoupit od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz. Notebook byl po druhé zaslán do servisu VSP data, který v současné době opravy provozuje. Minulou reklamaci mi bezproblému uznali, včera jsem se však dozvěděl, že 4. reklamace již uznána nebyla. Notebook se přitom choval stejně a grafická karta dosahovala 110°C, kdy se notebook vypnul. Nepříjemné však je, že NTB vyčistili (je to napsáno ve stavu reklamace).

Není divné, že podle jejich slov se neobjevila žádná závada, a přesto mi kompletně vyčistí chlazení? Nebo je to standardní postup když zákazník chce vrátit peníze?

Díky za odpovědi :wink:

Napsal: 15 črc 2010 16:58
od Jakes
Ahoj,

co jsi měl za sestavu v tom pavilionu?
Jinak hodně štěstí..

Napsal: 15 črc 2010 17:37
od Pepsi

čištění..

Napsal: 25 črc 2010 12:03
od Diloph
Čištění není kdovíjaký servisní zásah a nepočítá se to jako oprava. Naopak bych chtěl tohle u VSP Data pochválit, jelikož to jako jedna z málo servisních organizací dělá poctivě a v případě nenalezených závad prakticky i jako službu "navíc". Pokud chcete vyčistit počítač nebo book někde jinde, tak za to samozřejmě platíte.

90% přehřívání je způsobeno právě zanešením chladicí soustavy... ruku na srdce, který člověk si notebook občas neopře o nohy, nedá na gauč nebo občas neodloží na deku..

Jinak zkus nějaký zátěžový program.. třeba Everest kolik dávají tepla procesory.