Stránka 1 z 1

Špatně odvedená práce v servisu

Napsal: 20 říj 2010 13:26
od fuzzy logic
Tak vrátil se mi hp probook 6550b z reklamace (výměna základní desky). Co mě ale velice nemile překvapilo v jakém stavu. Horní lišta ntb. nedocvaklá, takže tam jen tak visí. Spodní část ntb. kolem touchpadu je taky nějak divně vypouklá, všechno se to prohýbá a praská. Když na ntb položím ruku je to docela orchestr. Teď přemýšlím co s tím, jestli to mám odnést zpět do servisu a omlátit jím to o hlavu, nebo si stěžovat u hp na servis jaký mi byl poskytnut.

2

Napsal: 20 říj 2010 16:40
od Rozmy
oboje je správně. Teda alespoň já bych si nafotiil NTB, poslal to na ukázku do HP a pak dal NTB zpět do servisu na opravu.