Stránka 1 z 1

Záruka u řady Pavilion

Napsal: 03 čer 2007 14:36
od Konqui
Chtěl bych se zeptat jak to je se zárukou a servisem HP řady Pavilion...Čtu všude v diskuzích že se to posílá do polska....Jak to je doopravdy a jak dlouho to trvá?Podle mě je HP seriozní firma ale netuším jak to je....Chci si koupit Pavilion 6319 a rozhoduju se ještě pro ASUS F3TC-ap049

Napsal: 03 čer 2007 14:39
od CeCo
K ohraniceniu uzemnej platnosti:
Zaruka plati v podstate v krajinach, kde:
1, sa dany model predava (marketuje)
2, sa dany produkt servisuje.
Ono sa teda kludne moze stat, ze sice budu cojaviem v USA predavat presne rovnaky part-number, ale ak HP vyhlasi, ze ho servisuje len v USA, tak to bude len v USA (kedze podmienka 2, nie je splnena).

K systemu:
Vybrane servisne strediska v CR/SR sluzia len ako zberne miesta; tie to nasledne posielaju do Polska, kde je hromadne servisne centrum (nieco ako ma ASUS pre CR/SR v Ostrave). Tam to opravia a vratia naspat.

Toto je teda nevyhoda oproti business radam, ktore opravuju priamo servisni partneri v danej krajine. Na druhej strane sa to vsak odrazi aj v cene... (business rady su oproti Pavilionom drahsie a take "strohe"; Paviliony maju kopec miultimedialnych ficurin navyse).

C

Napsal: 03 čer 2007 14:56
od stems
CeCo: a dá se někde najít seznam, kde by bylo, jestli se ten a ten model v dané zemi prodává a servisuje? Díky

Napsal: 03 čer 2007 15:28
od CeCo
stems:
Nie. Jedine kontaktovat obchodne zastupenie HP.

C