Dobry den,
pred cca mesicem jsem zalozil tema, ohledne vyberu noveho notebooku. Bylo mi doporuceno HP Elitebook 8560w. Studuji interierovy dizajn a venuji se grafice obecne, tak jsem snim velice spokojeny..
Bohuzel jsem prisel na jeden problem, ktery mi dost zneprijemnuje praci prave v techto programech, kvuli ktery jsem si tento noteboook koupil...:/
Mam problem s touchpadem na mem notebooku. nebo spise asi s ovladacem..:/ U meho predchodziho notebooku (HP Compaq 6715b) jsem mel klasicky touchapd-tedy dve tlacitka , touchpad plochu a na prave strane plochy touchpadu vertikalni plochu, ktera slouzila jako Scrooling kolecka na bezne mysi.. A tady je hlavni kamen urazu u meho noveho notebooku. Elitebook ma novy touchpad s 6ti tlacitky(3nahore a 3dole).. ovladani je vpohode, bohuzel je problem se scroolingem(resp. se zoomovanim). tento touchpad totiz podporuje ovladani vice prsty - tzn priblizovani ze davam dva prsty ksobe, oddalovani dva prsty od sebe, scrooling stranky kdyz posouvam po touchpadu dva prsty soucasne. Ano je to zajimave a muze to byt dobry pomocnik pro uzivatele co koukaji na web stranky, ale pro me co pracuji v programech jako photoshop, CAD , apod to je problem, a zdrzuje to..:/ potreboval bych, aby touchpad zvladal zakladni funkci, a to tu, ze kdyz budu scroolovat prstem na strane(nebo teda tema dvema prsty pres cely touchpad) abych mohl ZOOMOVAT v programech jako photoshop, CAD ,apod. a HLAVNE aby jsem zoomoval tam kde se nachazi prave ukazatel mysi.. ne do stredu:/ bohuzel stimto touchpadem mi to nejde.. a kdyz uz v nastaveni touchpadu nastavim ze bude prava cast touchpadu slouzit jako scrooling plocha, tak bohuzel slouzi jen jako scrooling na POSUNOVANI nahoru a dolu. ne jako problizovani(zoomovani)..:/ funguje jen v pripade, kdyz stisknu zaroven CTR, ale i tak pouze zoomuje jen do stredu.. ne tam kde se neachazi kurzor mysi://