Pavilion - problém se spuštěním OS(Reklamoval už někdo?)
Pavilion - problém se spuštěním OS(Reklamoval už někdo?)
Zdravím. Stala se mi menší nehoda.
Měl jsem NB na stole a chtěl jsem otevřít víko. Jenže jsem se díval jinam a nevšiml si, že nakláním(zvedám) celý NB. Ten pak z toho nakloněného stavu spadnul zpět na stůl. Byla to výška tak 10cm.
Měl jsem ho zapnutý, zmizla lišta Start a pak se restartoval. Začne najíždět OS (Vista) a po takovém tom načítacím "jezdci" (dole uprostřed) obrazovky nenaskočí přihlášení, ale modrá obrazovka s nějakou chybou (taková ta stránka popsána bílým textem) a NB se restartuje. Nefunguje obnova systému, ani nouzový režim.
Přes jeden program(nevzpomínám si teď na název, kdyžtak můžu dodat) jsem to nabootoval a obsah HDD zobrazit normálně jde. Můžu si i vytvořit zálohu např. na flashdisk. Ale některé soubory nejdou, protože jsou patrně poškozeny - asi ta zapisovací hlava při nárazu poskočila nebo já nevím, nejsem expert.
Nicméně ... myslíte, že by to zachránil nějak formát? Třeba že jsou jen špatně zapsány nějaké soubory a kvůli tomu to nejde spustit? Nebo to bude poškozený HDD?
Na reklamaci jsem to chtěl poslat už asi 2-3 měsíce po koupi, ale kvůli škole jsem nemohl. Chtěl jsem až teď po maturitě, jenže takhle před maturitou se mi to po ... Hledal jsem i nějaké info o reklamaci Pavilionů a není mi to moc jasné. Mám na netu do nějakého formuláře vepsat závady s tím, že mi to pak vyhodí nějaký kód, který přiložím k produktu a odešlu? Mám to normálně zabalit jen do krabice a odvést na nějaké sběrné místo odsud: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm ?
Díky za info.
Měl jsem NB na stole a chtěl jsem otevřít víko. Jenže jsem se díval jinam a nevšiml si, že nakláním(zvedám) celý NB. Ten pak z toho nakloněného stavu spadnul zpět na stůl. Byla to výška tak 10cm.
Měl jsem ho zapnutý, zmizla lišta Start a pak se restartoval. Začne najíždět OS (Vista) a po takovém tom načítacím "jezdci" (dole uprostřed) obrazovky nenaskočí přihlášení, ale modrá obrazovka s nějakou chybou (taková ta stránka popsána bílým textem) a NB se restartuje. Nefunguje obnova systému, ani nouzový režim.
Přes jeden program(nevzpomínám si teď na název, kdyžtak můžu dodat) jsem to nabootoval a obsah HDD zobrazit normálně jde. Můžu si i vytvořit zálohu např. na flashdisk. Ale některé soubory nejdou, protože jsou patrně poškozeny - asi ta zapisovací hlava při nárazu poskočila nebo já nevím, nejsem expert.
Nicméně ... myslíte, že by to zachránil nějak formát? Třeba že jsou jen špatně zapsány nějaké soubory a kvůli tomu to nejde spustit? Nebo to bude poškozený HDD?
Na reklamaci jsem to chtěl poslat už asi 2-3 měsíce po koupi, ale kvůli škole jsem nemohl. Chtěl jsem až teď po maturitě, jenže takhle před maturitou se mi to po ... Hledal jsem i nějaké info o reklamaci Pavilionů a není mi to moc jasné. Mám na netu do nějakého formuláře vepsat závady s tím, že mi to pak vyhodí nějaký kód, který přiložím k produktu a odešlu? Mám to normálně zabalit jen do krabice a odvést na nějaké sběrné místo odsud: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm ?
Díky za info.
Naposledy upravil(a) cross dne 08 dub 2008 21:41, celkem upraveno 1 x.
Jsem si myslel, že takové otřesy by NB měl vydržet. Neřeknu PC, ale NB ...
Mi se právě formát moc nechce dělat, pokud to stejně nepojede. Na reklamaci to chci poslat tak i tak. A u toho Pavilionu nějak nevím, jak formátovat, když tam ty Vista byly nahrány na HDD.
Btw. Vím, že pokud to pošlu na reklamaci, tak chtějí mít uživatelské účty bez hesel. Ale jak to mám udělat, když se k nastavení nedostanu? Bude stačit, když jim to heslo někam napíšu?
Mi se právě formát moc nechce dělat, pokud to stejně nepojede. Na reklamaci to chci poslat tak i tak. A u toho Pavilionu nějak nevím, jak formátovat, když tam ty Vista byly nahrány na HDD.
Btw. Vím, že pokud to pošlu na reklamaci, tak chtějí mít uživatelské účty bez hesel. Ale jak to mám udělat, když se k nastavení nedostanu? Bude stačit, když jim to heslo někam napíšu?
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Normálně NB snesou i mnohem víc.... tohle se mi stává v jednom kuse co popisuješ... Je to pokaždé, když otevírám notebook jednou rukou a je moc tuhý víko - tak s tím trochu cukám, dokud kloub nepovolí a základna NB nepadne zpět na stůl. Ale holt já dělám na cizích NB, tak to se to s nima tříská. Můj NB už mi zapnutý ale taky několikrát spadl ze stolu zapnutý a všechno ok... dokonce ani žádný vadný sektory na disku.... většina výrobců se chlubí tím, že dělá test na pád z jednoho metru (sám ty testy ze zvědavosti občas taky zkusim a můžu říct, že zatim všechny "testované" notebooky obstály i když šlo o nějaký multimediální sráče.cross píše:Jsem si myslel, že takové otřesy by NB měl vydržet. Neřeknu PC, ale NB ...
Usuzuju z toho, že jsi měl prostě smůlu. Mimo to Pavilion... no.... to neni zrovna etalon kvality.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
CeCo píše:1, Zalohuj data.
2, Zrus heslo
3, Posli na reklamaciu - na www.hp.cz si daj podporu, tam si vyber servisne stredisko pre Pavilion-y a zanes ho tam. Oni ho poslu do Polska a u nich si ho potom aj vyzdvihnes.
C
Problém je, že heslo zrušit nemůžu. Nejde mi ani nouzový režim. Bude stačit, že napíšu heslo na papír?
To sběrné místo jsem hledal dlouho a o Pavilionech jsem nic nenašel. Leda tohle: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm Je to ono?
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Doporučuju heslo napsat čitelně na papír a ten přilepit třeba na opěrky rukou izolepou... jedině tak máš jistotu, že se dostane až k technikovi
.
Camo: Náhodou jsem zjistil, že jinde se maj ještě mnohem hůř. Já se snažim pouze testovat to, na co by měly být stavěný. V jiných redakcích jsou schopni ty notebooky zrušit klidně úplně (a ještě to jakože nic poslat dál).

Camo: Náhodou jsem zjistil, že jinde se maj ještě mnohem hůř. Já se snažim pouze testovat to, na co by měly být stavěný. V jiných redakcích jsou schopni ty notebooky zrušit klidně úplně (a ještě to jakože nic poslat dál).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů