Pavilion - problém se spuštěním OS(Reklamoval už někdo?)
Napsal: 08 dub 2008 15:32
Zdravím. Stala se mi menší nehoda.
Měl jsem NB na stole a chtěl jsem otevřít víko. Jenže jsem se díval jinam a nevšiml si, že nakláním(zvedám) celý NB. Ten pak z toho nakloněného stavu spadnul zpět na stůl. Byla to výška tak 10cm.
Měl jsem ho zapnutý, zmizla lišta Start a pak se restartoval. Začne najíždět OS (Vista) a po takovém tom načítacím "jezdci" (dole uprostřed) obrazovky nenaskočí přihlášení, ale modrá obrazovka s nějakou chybou (taková ta stránka popsána bílým textem) a NB se restartuje. Nefunguje obnova systému, ani nouzový režim.
Přes jeden program(nevzpomínám si teď na název, kdyžtak můžu dodat) jsem to nabootoval a obsah HDD zobrazit normálně jde. Můžu si i vytvořit zálohu např. na flashdisk. Ale některé soubory nejdou, protože jsou patrně poškozeny - asi ta zapisovací hlava při nárazu poskočila nebo já nevím, nejsem expert.
Nicméně ... myslíte, že by to zachránil nějak formát? Třeba že jsou jen špatně zapsány nějaké soubory a kvůli tomu to nejde spustit? Nebo to bude poškozený HDD?
Na reklamaci jsem to chtěl poslat už asi 2-3 měsíce po koupi, ale kvůli škole jsem nemohl. Chtěl jsem až teď po maturitě, jenže takhle před maturitou se mi to po ... Hledal jsem i nějaké info o reklamaci Pavilionů a není mi to moc jasné. Mám na netu do nějakého formuláře vepsat závady s tím, že mi to pak vyhodí nějaký kód, který přiložím k produktu a odešlu? Mám to normálně zabalit jen do krabice a odvést na nějaké sběrné místo odsud: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm ?
Díky za info.
Měl jsem NB na stole a chtěl jsem otevřít víko. Jenže jsem se díval jinam a nevšiml si, že nakláním(zvedám) celý NB. Ten pak z toho nakloněného stavu spadnul zpět na stůl. Byla to výška tak 10cm.
Měl jsem ho zapnutý, zmizla lišta Start a pak se restartoval. Začne najíždět OS (Vista) a po takovém tom načítacím "jezdci" (dole uprostřed) obrazovky nenaskočí přihlášení, ale modrá obrazovka s nějakou chybou (taková ta stránka popsána bílým textem) a NB se restartuje. Nefunguje obnova systému, ani nouzový režim.
Přes jeden program(nevzpomínám si teď na název, kdyžtak můžu dodat) jsem to nabootoval a obsah HDD zobrazit normálně jde. Můžu si i vytvořit zálohu např. na flashdisk. Ale některé soubory nejdou, protože jsou patrně poškozeny - asi ta zapisovací hlava při nárazu poskočila nebo já nevím, nejsem expert.
Nicméně ... myslíte, že by to zachránil nějak formát? Třeba že jsou jen špatně zapsány nějaké soubory a kvůli tomu to nejde spustit? Nebo to bude poškozený HDD?
Na reklamaci jsem to chtěl poslat už asi 2-3 měsíce po koupi, ale kvůli škole jsem nemohl. Chtěl jsem až teď po maturitě, jenže takhle před maturitou se mi to po ... Hledal jsem i nějaké info o reklamaci Pavilionů a není mi to moc jasné. Mám na netu do nějakého formuláře vepsat závady s tím, že mi to pak vyhodí nějaký kód, který přiložím k produktu a odešlu? Mám to normálně zabalit jen do krabice a odvést na nějaké sběrné místo odsud: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm ?
Díky za info.