Stránka 1 z 2

Pavilion - problém se spuštěním OS(Reklamoval už někdo?)

Napsal: 08 dub 2008 15:32
od cross
Zdravím. Stala se mi menší nehoda.
Měl jsem NB na stole a chtěl jsem otevřít víko. Jenže jsem se díval jinam a nevšiml si, že nakláním(zvedám) celý NB. Ten pak z toho nakloněného stavu spadnul zpět na stůl. Byla to výška tak 10cm.
Měl jsem ho zapnutý, zmizla lišta Start a pak se restartoval. Začne najíždět OS (Vista) a po takovém tom načítacím "jezdci" (dole uprostřed) obrazovky nenaskočí přihlášení, ale modrá obrazovka s nějakou chybou (taková ta stránka popsána bílým textem) a NB se restartuje. Nefunguje obnova systému, ani nouzový režim.
Přes jeden program(nevzpomínám si teď na název, kdyžtak můžu dodat) jsem to nabootoval a obsah HDD zobrazit normálně jde. Můžu si i vytvořit zálohu např. na flashdisk. Ale některé soubory nejdou, protože jsou patrně poškozeny - asi ta zapisovací hlava při nárazu poskočila nebo já nevím, nejsem expert.
Nicméně ... myslíte, že by to zachránil nějak formát? Třeba že jsou jen špatně zapsány nějaké soubory a kvůli tomu to nejde spustit? Nebo to bude poškozený HDD?
Na reklamaci jsem to chtěl poslat už asi 2-3 měsíce po koupi, ale kvůli škole jsem nemohl. Chtěl jsem až teď po maturitě, jenže takhle před maturitou se mi to po ... Hledal jsem i nějaké info o reklamaci Pavilionů a není mi to moc jasné. Mám na netu do nějakého formuláře vepsat závady s tím, že mi to pak vyhodí nějaký kód, který přiložím k produktu a odešlu? Mám to normálně zabalit jen do krabice a odvést na nějaké sběrné místo odsud: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm ?
Díky za info.

Napsal: 08 dub 2008 15:34
od Camo
asi se poškodil disk tím nárazem, zkus formát, ale pochybuju že to pomůže...jsem tě nepotěšil co :(

Napsal: 08 dub 2008 16:39
od cross
Jsem si myslel, že takové otřesy by NB měl vydržet. Neřeknu PC, ale NB ...
Mi se právě formát moc nechce dělat, pokud to stejně nepojede. Na reklamaci to chci poslat tak i tak. A u toho Pavilionu nějak nevím, jak formátovat, když tam ty Vista byly nahrány na HDD.

Btw. Vím, že pokud to pošlu na reklamaci, tak chtějí mít uživatelské účty bez hesel. Ale jak to mám udělat, když se k nastavení nedostanu? Bude stačit, když jim to heslo někam napíšu?

Napsal: 08 dub 2008 18:46
od Camo
podle mě stačí to heslo někam na papírek napsat, jinak pokud oznámíš, že může být něco s hdd tak hned tam šoupnout jejich a když pojede tak ti dají nový, teda pokud uznají záruku...

Napsal: 08 dub 2008 21:41
od cross
No .. uvidím.
Já tam toho mám víc. Na displeji se mi stále rozšiřují bílé tečky, jdou vidět při pohledu z boku. Mám dost volné víko, vržou plasty pod zápěstím (vím, to je normál, ale k reklamaci to snad aspoň uvést můžu). Baterie asi v háji.

Mno, je tu někdo, kdo už prováděl reklamaci Pavilionu?

Napsal: 08 dub 2008 22:58
od CeCo
1, Zalohuj data.
2, Zrus heslo
3, Posli na reklamaciu - na www.hp.cz si daj podporu, tam si vyber servisne stredisko pre Pavilion-y a zanes ho tam. Oni ho poslu do Polska a u nich si ho potom aj vyzdvihnes.

C

Napsal: 08 dub 2008 23:09
od swarm
cross píše:Jsem si myslel, že takové otřesy by NB měl vydržet. Neřeknu PC, ale NB ...
Normálně NB snesou i mnohem víc.... tohle se mi stává v jednom kuse co popisuješ... Je to pokaždé, když otevírám notebook jednou rukou a je moc tuhý víko - tak s tím trochu cukám, dokud kloub nepovolí a základna NB nepadne zpět na stůl. Ale holt já dělám na cizích NB, tak to se to s nima tříská. Můj NB už mi zapnutý ale taky několikrát spadl ze stolu zapnutý a všechno ok... dokonce ani žádný vadný sektory na disku.... většina výrobců se chlubí tím, že dělá test na pád z jednoho metru (sám ty testy ze zvědavosti občas taky zkusim a můžu říct, že zatim všechny "testované" notebooky obstály i když šlo o nějaký multimediální sráče.

Usuzuju z toho, že jsi měl prostě smůlu. Mimo to Pavilion... no.... to neni zrovna etalon kvality.

Napsal: 09 dub 2008 13:51
od Camo
ty notasky sou u tebe chudáci

Napsal: 09 dub 2008 14:04
od cross
CeCo píše:1, Zalohuj data.
2, Zrus heslo
3, Posli na reklamaciu - na www.hp.cz si daj podporu, tam si vyber servisne stredisko pre Pavilion-y a zanes ho tam. Oni ho poslu do Polska a u nich si ho potom aj vyzdvihnes.

C

Problém je, že heslo zrušit nemůžu. Nejde mi ani nouzový režim. Bude stačit, že napíšu heslo na papír?
To sběrné místo jsem hledal dlouho a o Pavilionech jsem nic nenašel. Leda tohle: http://www.hp.cz/services/podpora/region.php?p=sm Je to ono?

Napsal: 09 dub 2008 14:10
od swarm
Doporučuju heslo napsat čitelně na papír a ten přilepit třeba na opěrky rukou izolepou... jedině tak máš jistotu, že se dostane až k technikovi :-).

Camo: Náhodou jsem zjistil, že jinde se maj ještě mnohem hůř. Já se snažim pouze testovat to, na co by měly být stavěný. V jiných redakcích jsou schopni ty notebooky zrušit klidně úplně (a ještě to jakože nic poslat dál).

Napsal: 09 dub 2008 14:58
od CeCo
Ak zalohujes data a napises do chyby - nejde (okrem ineho) zrusit heslo tak tam netreba nic davat; oni proste premazu disk a pripadne ho vymenia.

Ad servisy - ano, to su oni.

C

Napsal: 09 dub 2008 15:00
od Camo
swarm: neměl bych žaludek ublížit hw, ale beru, že se dělá kompletní test...

Napsal: 09 dub 2008 15:19
od onne
Taky když něco není tvoje, tak s tím zacházíš jinak než s vlastním :lol:

Napsal: 09 dub 2008 15:21
od Camo
to je pravda pokud je to tvoje tak s tím zacházíš jako v bavlnce a pokud to není tvoje tak s tím práskáš o zem :P

Napsal: 09 dub 2008 15:21
od mobilcarl
no chtěl bych tě vidět, když by ti někdo půjčil porsche, jak bys s ním jezdil bez obav jako prase. Max tak až po nějaký hodině, kdy by jsi zjistil, že zatáčku smykem může projet krásně i úplný začátečník. Ale to je už hooodně OT. Omlouvám se.