Thinkpad R400/R500 seria

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Kosto89
píše často
Příspěvky: 252
Registrován: 25 zář 2008 17:31

Příspěvekod Kosto89 » 24 led 2009 16:33

tak to nechapem preco do SL500 dali 256 a do R500 nedali, suxx
LENOVO Edge e520 - momentalne
LENOVO SL510 - 2 roky pouzivany
HP ProBook 6540b - 2 mesiace pouzivany
LENOVO R500 - rok pouzivania
Asus A6km Q072H - 2 roky pouzivania

Santas
píše často
Příspěvky: 307
Registrován: 02 dub 2008 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Santas » 24 led 2009 17:30

i tak to je vo vela veciach jedno
TP R500 (ati)

roman3
píše často
Příspěvky: 383
Registrován: 19 bře 2007 17:23

Příspěvekod roman3 » 24 led 2009 17:56

tak tak, pri takom lowende akym je 3470 je tych 128MB akurat, vykonovy rozdiel oproti 256MB bude zanedbatelny...

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 24 led 2009 18:11

Kosto89 píše:tak to nechapem preco do SL500 dali 256 a do R500 nedali, suxx


Pokud ti na té paměti tak záleží tak proč si nevezmeš SL500? Hádám ale, že u té by ti chyběla dostatečná kvalita, jako je u řady R. No tak pak sáhni po T500, ale tam ti zase bude vadit cena. je to prostě o kompromisech a ty si musíš rozmyslet, co je pro tebe prioritní...
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

dwg
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 22 zář 2008 22:43

Příspěvekod dwg » 24 led 2009 19:52

nebo nákup v německu.. tam se dá sehnat řada R v konfiguracích bez kompromisů:)

ale nevím jak s reklamací. Jde dokoupit nějaká forma záruky, aby to šlo pak reklamovat v čr?

Kosto89
píše často
Příspěvky: 252
Registrován: 25 zář 2008 17:31

Příspěvekod Kosto89 » 24 led 2009 20:38

najlepsie je reklamovat priamo u pradajcu....to je pravidlo pre mna.
LENOVO Edge e520 - momentalne

LENOVO SL510 - 2 roky pouzivany

HP ProBook 6540b - 2 mesiace pouzivany

LENOVO R500 - rok pouzivania

Asus A6km Q072H - 2 roky pouzivania

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 24 led 2009 22:36

dwg píše:ale nevím jak s reklamací. Jde dokoupit nějaká forma záruky, aby to šlo pak reklamovat v čr?

thinkpady kupovane v europe maju vsetky celosvetovu medzinarodnu zaruku
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

roman3
píše často
Příspěvky: 383
Registrován: 19 bře 2007 17:23

Příspěvekod roman3 » 24 led 2009 22:42

Kosto89: co sa tyka notebookov a vlastne celkovo elektroniky, tak to nie je moc dobre pravidlo pokial existuje autorizovany servis niekde v blizkosti alebo vyrobca poskytuje collect&return, pretoze pokial to reklamujes u predajcu, tak ten to aj tak bude posielat tomu autorizovanemu servisu, cize akurat co ti to predlzuje dobu reklamacie... napr. co som mal predtym notas acer, tak som pekne zavolal do servisneho strediska, tam mi poslali mail s instrukciami, potom som zavolal do ups, dohodol si termin vyzdvihnutia a reklamacia bola vybavena behom tyzdna z pohodlia domova (myslim, ze rovnako to ma aj asus)... keby som to reklamoval tam kde som to kupoval (alza), tak uz vidim, ze by im to trvalo presne 30 dni, s tym ze by som sa este aj zbytocne nabehal ...

Ghost: nevies nahodou ci funguje na SK/CZ collect&return (zavolas prepravnu sluzbu a ta ti notas dojde vyzdvihnut a potom ti ho aj vrati, pricom naklady hradi lenovo), alebo ho treba doniest/poslat na vlastne naklady do servisu?

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 24 led 2009 23:00

niektore servisy to afaik ponukaju ale imho len ako svoju nadstandardnu sluzbu (bezplatnu dopravu notebooku do/zo servisu). lenovo u nas ponuka opravu v servise (carry-in) alebo u zakaznika (on site). pripadne CRU diely si mozes nechat poslat domov s tym, ze si ho vymenis sam a vadny diel posles spat do lenova (napr. bateriu alebo klavesnicu).
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

Kosto89
píše často
Příspěvky: 252
Registrován: 25 zář 2008 17:31

Příspěvekod Kosto89 » 25 led 2009 00:07

ked reklamujes cez predajcu mas istu reklamaciu, napriklad reklamacia bude trvat dlhsie ako 30 dni, tak mozes hned vypytat penize. Musia ti ich vratit nato je zakon. neviem keby som si kupil notebook v zahranici a reklamoval v cesku ze by vratili peniza, cisto teoreticky...
LENOVO Edge e520 - momentalne

LENOVO SL510 - 2 roky pouzivany

HP ProBook 6540b - 2 mesiace pouzivany

LENOVO R500 - rok pouzivania

Asus A6km Q072H - 2 roky pouzivania

zsofre

Příspěvekod zsofre » 25 led 2009 01:27

ahoj mam R500 a neviem viuzit vsetky funkcie lebo neviem po anglicky no a chcel by som ho vyuzivat naplno tak sa chcem spytat ci by som vedel stiahnut uzivatelsky manual po slovensky,alebo cesky??? alebo samam ucit po anglicky? co bolo v krabyci tam su iba riesenia problemou alebo my dacoco navrhnite

Dakujem :shock:

norther
občas něco napíše
Příspěvky: 82
Registrován: 02 říj 2007 08:03

Příspěvekod norther » 25 led 2009 01:44

No ja by som sa na tvojom mieste najprv naučil poriadne po slovensky, prípadne česky:) Ak by sa ti trochu chcelo a niečo si nevedel s R500 tak použiješ hľadať a drvivú väčšinu odpovedí na tvoje otázky nájdeš priamo na tomto fóre.
HP Probook 4530s

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 25 led 2009 08:37

Abych řekl pravdu tak jsem osobně asi žádné návody k různým přístrojům nečetl, takže ani pořádně nevím, co se v nich píše, ale myslím si, že nic extra to nebude. Neznalým angličtiny by se možná hodil překlad thinkvantage softwaru, který je bohužel zatím stále jen v angličtině. Jinak opravdu asi bude lepší ji nějaké rady najít tady nebo se na něco popřípadě zeptat...
T420, X31

Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

Santas
píše často
Příspěvky: 307
Registrován: 02 dub 2008 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Santas » 25 led 2009 08:49

zsofre píše:alebo samam ucit po anglicky?

to je naj
TP R500 (ati)

Diablo1st
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 20 led 2009 20:55

Příspěvekod Diablo1st » 25 led 2009 15:13

AKO NA PREHÝBAJÚCU SA KLÁVESNICU

Táto chyba nie je dôvod na reklamáciu, kedže sa nejedná o výrobnú vadu ale o zlú konštrukciu, tak mi to aspoň povedal technik v Lenove.
Existuje ale riešenie.
Ja som pod klávesnicu vystrihol 0.3mm plech tak aby troška lícoval s tvarom klávesnice. Nie je to nič zložité, len je s tým troška prplačka, ale výsledok stojí za to.
Teraz sa mi síce klávesnica troška prehýba, ale už to nie je také výrazne. Najviac ma trápil ten čudný zvuk po stisknutí kláves. Teraz je to normálny zvuk. To že sa troška prehýba ma až tak netrápi, pri písaní to nejako nepozorujem, hlavné je, že zmyzol ten príšerný zvuk.

Ak by mal niekto ešte nejaký iný postup ako vyriešiť tento problém, rád by som si ho prečítal.


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů