Problém s reklamací v autorizovaném servisu
Problém s reklamací v autorizovaném servisu
Zdárek,
mám problém se kterým si už přestávám vědět rady.
Před cca 2 měsíci jsem svůj notebook Lenovo poslal do autorizovaného servisu, protože měl vadu základní desky. Servis ho opravil za cca 3 týdny a poslal ho zpět mě, aniž by mi o tom dal vědět. Už jsem jednal s prodejcem, že servis nevrátil notebook do 30 dnů a že požaduji vrácení peněz. Prodejce mi napsal, ať si od servisu vyžádám "doklad o neopravitelnosti zboží" a že mi bez problémů vrátí peníze. Napsal jsem tedy znovu do servisu, to bylo asi 40tý den.. za pár dní přišla odpověď, že servis odeslal zboží včas (po těch cca 3 týdnech) a že dle sledování zásilky jsem já i balík převzal. (jenže ve sledování zásilky neodpovídaly časy - 3x pokus o doručení po 20 minutách, navíc balík předtím vyložen na depu, takže v autě vůbec nebyl naskladněn), volal jsem tedy do přepravní společnosti, kde mi potvrdili, že se zásilka ztratila a že to budou dál řešit se servisem, jako objednatelem přepravy.
Servis se vyjádřil tak, že počká na oficiální stanovisko (papír) z dopravní společnosti a poté mi proplatí cenu notebooku. (na vydání dokladu, že mi notebook nestihli dodat jsem rezignoval, z nějakého důvodu ho vystavit prostě nechtěli - chovají se jakoby to stihli včas - považují to za opravené v termínu, i když mi v termínu notebook dodán mě nebyl)
Po cca 60ti dnech mi servis poslal na účet peníze dle nákupní faktury, ovšem bez DPH!!! S tím, že přepravní společnost jim škodu zaplatila bez DPH.
Po mailu, že požaduji celou částku mi servis odepsal, že mi jí proplatit nemohou, protože škodu přeci nezpůsobili.
Co si to tomhle jednání myslíte? Jaký by jste mi doporučili další postup?
mám problém se kterým si už přestávám vědět rady.
Před cca 2 měsíci jsem svůj notebook Lenovo poslal do autorizovaného servisu, protože měl vadu základní desky. Servis ho opravil za cca 3 týdny a poslal ho zpět mě, aniž by mi o tom dal vědět. Už jsem jednal s prodejcem, že servis nevrátil notebook do 30 dnů a že požaduji vrácení peněz. Prodejce mi napsal, ať si od servisu vyžádám "doklad o neopravitelnosti zboží" a že mi bez problémů vrátí peníze. Napsal jsem tedy znovu do servisu, to bylo asi 40tý den.. za pár dní přišla odpověď, že servis odeslal zboží včas (po těch cca 3 týdnech) a že dle sledování zásilky jsem já i balík převzal. (jenže ve sledování zásilky neodpovídaly časy - 3x pokus o doručení po 20 minutách, navíc balík předtím vyložen na depu, takže v autě vůbec nebyl naskladněn), volal jsem tedy do přepravní společnosti, kde mi potvrdili, že se zásilka ztratila a že to budou dál řešit se servisem, jako objednatelem přepravy.
Servis se vyjádřil tak, že počká na oficiální stanovisko (papír) z dopravní společnosti a poté mi proplatí cenu notebooku. (na vydání dokladu, že mi notebook nestihli dodat jsem rezignoval, z nějakého důvodu ho vystavit prostě nechtěli - chovají se jakoby to stihli včas - považují to za opravené v termínu, i když mi v termínu notebook dodán mě nebyl)
Po cca 60ti dnech mi servis poslal na účet peníze dle nákupní faktury, ovšem bez DPH!!! S tím, že přepravní společnost jim škodu zaplatila bez DPH.
Po mailu, že požaduji celou částku mi servis odepsal, že mi jí proplatit nemohou, protože škodu přeci nezpůsobili.
Co si to tomhle jednání myslíte? Jaký by jste mi doporučili další postup?
Zkusil jsi odepsat servisu, ze mas podle zakona narok na plnou cenu s DPH a ze te nezajima, jakou smlouvu maji oni s dopravcem?
Kdyby meli ve smlouve, ze dopravce za ztratu neodpovida, tak ti neposlou nic a bude to podle nich v poradku?
Edit:
Podle me jen zkousi, jestli jim to projde. Stejne jako kdyz prodejce zkousi to, ze vrati jen aktualni cenu zbozi a ne puvodne zaplacenou.
Kdyby meli ve smlouve, ze dopravce za ztratu neodpovida, tak ti neposlou nic a bude to podle nich v poradku?
Edit:
Podle me jen zkousi, jestli jim to projde. Stejne jako kdyz prodejce zkousi to, ze vrati jen aktualni cenu zbozi a ne puvodne zaplacenou.
Naposledy upravil(a) zivan dne 12 kvě 2009 16:14, celkem upraveno 1 x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Prodejci bych napsal, ze ti servis nechce dat doklad o neopraveni a ze ti poslali castku bez DPH i kdyz mas narok na plnou cenu. A ze pokud to nechce resit ani prodejce ani servis, tak se obratis na SOS a pravnika.
To by je mohlo popohnat k reseni
To by je mohlo popohnat k reseni
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
To jsem jim napsal, ze pokud to nebudou chtit resit, ze poslu mail na zastoupeni Lenova. To jsem jim psal zaroven s tim, ze chci nahradu cele skody, kterou mi zpusobili. Navic uz jen to, ze me nechali 60 dni dusit, misto toho aby to vyresili hned. Chovaji se jako Franta z Horni/Dolni, kterej nema na ucte dost penez, aby me mohl vyplatit. Pritom jsou jeden z nejvetsich servisu v CR.
Sias píše:To jsem jim napsal, ze pokud to nebudou chtit resit, ze poslu mail na zastoupeni Lenova. To jsem jim psal zaroven s tim, ze chci nahradu cele skody, kterou mi zpusobili. Navic uz jen to, ze me nechali 60 dni dusit, misto toho aby to vyresili hned. Chovaji se jako Franta z Horni/Dolni, kterej nema na ucte dost penez, aby me mohl vyplatit. Pritom jsou jeden z nejvetsich servisu v CR.
Svata pravda, skoro se muze clovek ridit pravidlem "cim vetsi, tim horsi..." me se toto stalo bohuzel taky ale u uplne jineho produktu... jsem zvedav, jak ti to dopadne....
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Já bych nijak nevyhrožoval, že něco pošleš do Lenova. Prostě tam rovnou mail pošli. Lenovo je platí a předpokládám, že bude stejně jako HP háklivý na to, když jim někdo kazí jméno (protože to fakticky jméno Lenovu opravdu kazí).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Nemáte náhodou nějaký kontakt, kam by se to do toho Lenova dalo poslat?
Ze servisu už mi na můj poslední mail neodpověděli(zatím to je 24h, psal jsem, že požaduju celou výši škody a zmínil jsem se o tom, co by dělali, kdyby jim dopravka neproplatila nic), tipuju, že teď budou dělat mrtvé brouky. Pockam jeste 24 h a pak kdyztak zacnu s kolem stiznosti. Prodejci jsem psal, ale zatim taky nic, ale myslim, ze by mohl zatlacit na servis - napriklad se jich zeptat, z jakeho duvodu odmitaji odpovednost, on servis nechápe (nebo spíš nechce chápat), že jeho odpovědnost někončí tím, že zásilku předá dopravci. Z toho důvodu i odmítal vydat doklad, že to u nich bylo dýl než 30 dní. (protože dle jejich logiky to předáním dopravci považují za vyřízené).
Zatím dokud to nebude uzavřené, tak nevím, jestli je vhodné ten servis zmiňovat konkrétně.
Ze servisu už mi na můj poslední mail neodpověděli(zatím to je 24h, psal jsem, že požaduju celou výši škody a zmínil jsem se o tom, co by dělali, kdyby jim dopravka neproplatila nic), tipuju, že teď budou dělat mrtvé brouky. Pockam jeste 24 h a pak kdyztak zacnu s kolem stiznosti. Prodejci jsem psal, ale zatim taky nic, ale myslim, ze by mohl zatlacit na servis - napriklad se jich zeptat, z jakeho duvodu odmitaji odpovednost, on servis nechápe (nebo spíš nechce chápat), že jeho odpovědnost někončí tím, že zásilku předá dopravci. Z toho důvodu i odmítal vydat doklad, že to u nich bylo dýl než 30 dní. (protože dle jejich logiky to předáním dopravci považují za vyřízené).
Zatím dokud to nebude uzavřené, tak nevím, jestli je vhodné ten servis zmiňovat konkrétně.
Sias píše:Připadám si jako práskač, ale nenapadá mi jiné rešení.
Takhle to nemuzes brat. Notasy od Lenova jsou drazsi nez prumerna konkurence a mel bys za to dostat adekvatni bonus. Jestli ze se k tobe servis takhle chova tak nevim jedinej duvod proc bys to nemel sdelit Lenovu...
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů