Nedaří se Vám spustit aplikace, nebo Vám hned vyhlásí chybu?

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
tjantac
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 lis 2009 13:09

Nedaří se Vám spustit aplikace, nebo Vám hned vyhlásí chybu?

Příspěvekod tjantac » 13 pro 2009 00:43

Jsem vývojář a při psaní jedné aplikace se mi stala taková nepěkná věc u které jsem se zasekl na několik hodin hledáním chyby v kódu. Chyba ovšem nebyla přímo v mém programu ale spíše v kombinaci náhod způsobených působením utility "ThinkVantage Password Manager".

Stručně řečeno, utilita hlídá spouštěné programy a pokud se na nějakém otevíraném dialogu objeví okénko pro zadání hesla, snaží se jej vyplnit a usnadnit tak uživateli práci. Každopádně způsob jakým tato utilita zjištěje a vyplnuje údaje není zcela korektní a může způsobit pád aplikace.

Pokud se tedy někdy stkáte na svém Lenovu s programem který vám nejde spustit, nebo padá, zkuste vypnout utilitu "ThinkVantage Password Manager".

tjantac
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 lis 2009 13:09

Příspěvekod tjantac » 13 pro 2009 00:48

Pokud by někoho zajímali podrobnosti tohoto problému, pak stručně řečeno jde o toto:

Pokud změníte vzhled nějaké vizuální komponenty, která je zrovna v ten okamžik skrytá a vynutíte si u ní její překreslení, některým mechanizmům uvnitř knihoven Windows se to moc nelíbí a často vyvolají vyjímku. Pokud tato vyjímka není ošetřena, často se to projeví pádem celé aplikace.

Aplikace "ThinkVantage Password Manager" se může pokusit vyplnit políčka pro zadání přihlašovacích údajů v době kdy není zobrazen přihlašovací dialog a to může způsobit výše uvedený stav.


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů