reklamace pantu
reklamace pantu
jen pro informaci o "pověstné pevnosti pantů" Thinkpadů, kterou se Lenovo pyšní na různých video záběrech ze zkoušek (však je znáte) a hlavně o "kvalitní" podpoře: Již od prosince se snažím vyreklamovat prasklý pant u SL500 ...
DELL Lastitude D830; Lenovo SL500; Asus M51
i kdyby to byla koloběžka, ale když tam je nálepka BMW, tak by si za to "BMW" mělo ručit a ne se k tomu stavět prde... jako se k tomu staví. Argument, že jsem si to způsobil sám mě dostává- asi jsem ho neměl otvírat
I kdybych koupil ten nejlevnější nb na trhu a v záruce se mi ulomil pant- (chápej: ulomí, ne rozvolní-tudíž opotřebuje) očekávám pozitivní vyřízení reklamace, natož u něčeho co má nálepku BMW (chápej Thinkpad) a je lhostejné zda stál 15t nebo 40t- jednou to je řada u které se holedbají pevností a odolností...
I kdybych koupil ten nejlevnější nb na trhu a v záruce se mi ulomil pant- (chápej: ulomí, ne rozvolní-tudíž opotřebuje) očekávám pozitivní vyřízení reklamace, natož u něčeho co má nálepku BMW (chápej Thinkpad) a je lhostejné zda stál 15t nebo 40t- jednou to je řada u které se holedbají pevností a odolností...
DELL Lastitude D830; Lenovo SL500; Asus M51
To je bohužel ten problém. Lenovo stejně jako ostatní výrobci zneužívá zavedené značky ThinkPad a lepí to na šmejdy se kterými si pak zvedá prodeje.
Oni si pak na konci fiskálu plácají po ramenech, jak toho zase prodali hodně, ale už je nanepadne jaké to má následky.
Prostě si se nechal nachytat na moderní marketing, ale to se dnes stane každému. Příště to chce rozum do hrsti. U notebooku do 15-20 tisíc holt můžeš čekat jen taktické vy.ebávání ze strany výrobce a nikoliv bezproblémový servis.
Obrň se trpělivostí a snad uspěješ.
Oni si pak na konci fiskálu plácají po ramenech, jak toho zase prodali hodně, ale už je nanepadne jaké to má následky.
Prostě si se nechal nachytat na moderní marketing, ale to se dnes stane každému. Příště to chce rozum do hrsti. U notebooku do 15-20 tisíc holt můžeš čekat jen taktické vy.ebávání ze strany výrobce a nikoliv bezproblémový servis.
Obrň se trpělivostí a snad uspěješ.
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13
nettopejr: kde máš věci které jsou typické u ThinkPadů řady T??? multibay? čtečku otisku? Hi-Res displeje? atd... BMW taky prodává auta řady 1 je to bmw ale kvalitou a zpracováním jinde jak BMW 7 přemýšlej trochu
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Btw možná bych na tvém místě zkusil jiného servisního partnera. Někdy nemusí být chyba přímo v Lenovu (pokud pominu fakt, že prodávaly šmejdy typu SL500).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
@swarm: zkouším druhého...měsíc
@Python.P: "přemýšlej trochu" ??
sry, já neříkám že se to nemůže stát, ale tvrdím, že i když už se mi na nb něco pokazí v záruce tak je to furt v záruce a argument typu co bys chtěl, vždyť to stálo jen pár kaček jsou na prd. Až si kopím boty na tržnici, neřeknu ani bů, ale když koupím značku ve značkový prodejně ... co dodat?- očekávám reakci typu "tato politováníodná situace nastává jednou za 10 let a samozřejmě vám nb opravíme..."
Asi jsem divnej, že požaduji to co mi ze zákona náleží, tj. záruku.
@Python.P: "přemýšlej trochu" ??
sry, já neříkám že se to nemůže stát, ale tvrdím, že i když už se mi na nb něco pokazí v záruce tak je to furt v záruce a argument typu co bys chtěl, vždyť to stálo jen pár kaček jsou na prd. Až si kopím boty na tržnici, neřeknu ani bů, ale když koupím značku ve značkový prodejně ... co dodat?- očekávám reakci typu "tato politováníodná situace nastává jednou za 10 let a samozřejmě vám nb opravíme..."
Asi jsem divnej, že požaduji to co mi ze zákona náleží, tj. záruku.
DELL Lastitude D830; Lenovo SL500; Asus M51
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů